Gramek Opublikowano 27 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2016 Czy komplety sprzedawane do rozrządu wersji VG 30E pasują też do VG 30i ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 pytanie z innej beczki, czy rozrząd w VG30 jest bezkolizyjny jak np. VG33E (Nissan Quest) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 z tego co wiem to na pewno są różne paski i koła zębate, nawet w tych samych modelach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio999 Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 VG30E i VG30I rozrząd ten sam. Czyli pasek i napinacz. A bezkolizyjny to nie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 są różnice w paskach, a konkretnie w ząbkach !!!!!!!!!!! ilość ząbków taka sama, tylko kształt ząbków jest inny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 są różnice w paskach, a konkretnie w ząbkach !!!!!!!!!!! ilość ząbków taka sama, tylko kształt ząbków jest inny mógłbyś Kolego sprecyzować dokładniej te różnice. A już w ogóle byłbym wdzięczny za namiar gdzie można zakupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2016 Z tego co kojarzę są kwadratowe i takie delikatnie ścięte "zaokrąglone". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Rozrząd jest kolizyjny ... oj jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 Z tego co kojarzę są kwadratowe i takie delikatnie ścięte "zaokrąglone". Dokładnie tak! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 A Koledzy V6 to gdzie kupowali jak wymieniali? Jest duży problem z lokalizacją w necie tego cuda. Już wpisywałem po marce vinie kodzie silnika i tak zwany ch....wielki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Normalnie w sklepie moto. Nawet nie zwróciłem uwagi na kształt ząbków ... założyłem i hula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 dokładnie, podjedź do najbliższego sklepu motoryzacyjnego, zamówią ci po vinie a jak nie będzie pasował to im oddasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 Kurcze, ale niech mi ktoś wytłumaczy co za różnica z tymi ząbkami wierzę że są dwa rodzaje ... ale po co? czemu to ma służyć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) Jurek po to żeby życie nie było proste i zbyt tanie. Tutaj jest troche o rozrządach, profilach pasków i takie tam. https://www.okserwis.pl/newsy-porady/auto-poradnik/216-paskowy-naped-rozrzadu Edytowane 30 Stycznia 2016 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 No niby sporo się dowiedziałem ale nie uzyskałem odpowiedzi na pytanie Wniosek nasuwa mi się jeden: skoro koła na wale i głowicach nie uległy modyfikacjom to decyzja producenta o zmianie profilu zębów była podyktowana jedynie usprawnieniem działania układu (być może zmniejszeniem awaryjności a być może wydłużeniem interwału wymiany paska) Czyli na logikę biorąc należałoby kupować i zakładać paski dedykowane do młodszych roczników. Teraz pytanie, który profil zębów jest mniej podatny na ścięcie? Wg mnie półokrągły ... ale też brak tej wyraźnej krawędzi zębów może "ułatwić" ewentualne niepożądane przeskoczenie paska na kole (oczywiście "nie samo z siebie" ale kiedy napinacz już nie domaga) Akurat przy mojej awarii przyczyn było kilka: - wycieki spod uszczelniaczy w głowicach i na wale - zbyt niski poziom oleju spowodowany j.w. - oraz ... pochylenie auta Pasek strzelił przy 4-5 tys. RPM gdy grzebałem w błocie (co z kolei było następstwem połamania sprzęgów) auto było pochylone mw. 30st. przodem i tyle samo na lewą stronę Gdybyśmy mieli wtedy kinetyka ... lub MT-ki + przedni napęd obyłoby się bez tego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Mazur Opublikowano 11 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2023 Cześć Silnik 3.0 V6 VG30i Czy ktoś wie co tu ma być ? Zwykła nakrętka się nie mieści. Demontaż był dwa lata temu i zapomniałem co i jak a akurat tego zdjęcia z rozbiórki nie mam. Ktoś dysponuje wiedzą, zdjęciami albo ma akurat rozrząd wymieniany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.