siwy77 Opublikowano 13 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2018 19 godzin temu, YATES napisał: Gdzie są te kreseczki które pokazują naładowanie akumulatora. ? Przełączam przycisk z Climate na D-Mode i na wyświetlaczu pojawia się jakieś menu i w co trzeba wejść. Na programie NORMAL pokazuje stan akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattex89 Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2018 Witam nie wiem czy to dobry temat ale brałem pierwszy z góry z akumulatorem . Chodzi o to ze ostatnio podczas jazdy wyskoczył mi błąd akumulatora po czym straciło sie wspomaganie i pasek klinowy strzelił , wymieniłem pasek klinowy na nowy i teraz jak skrece kierownica na maksa to pokazuje sie ta kontrolka akumulatora a jak do tego włącze jeszcze klimatyzacje to traci sie wspomaganie i pasek klinowy staje , co mam zrobic bądź jeszcze wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Salvius Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2018 Sprawdz alternator czy swobodnie sie obraca bez obciążenia, może się zaciera łożysko lub jakaś rolka prowadząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pulon Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 3 letni juke stał 3 miesiące bez odpalania pod niebem, próba odpalenia - bez reakcji, światła działały moim zdaniem normalnie, nie zwróciłem uwagi na wskaźnik akumulatora na ekranie led, klima na off bo gasło wszystko. Wczoraj - bez odłączania akumulatora ( też miałem obawy) - podładowałem akumulator prostownikiem z Biedronki BC-2000 , najpierw podłączyłem czerwoną klemę, potem czarną klemę, następnie prostownik do sieci 230V. Po około 20 godzinach ładowania małym prądem 2A, odłączyłem najpierw sieć 230v, potem czerwoną klemę, następnie czarną klemę. Odpaliłem i wszystko ok. Polecam. ( Wspomniane obawy trochę przeszły gdy przeczytałem w sieci, że prostownik ma jakieś zabezpieczenia przed przeładowaniem.) Moja porada nie jest reklamą prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 Zasada jest prosta, najpierw minus (czarna lub niebieska) a dopiero plus (czerwona) . Chodzi o to, byś przypadkowo nie zrobił zwarcia. (np. odkręcając najpierw dodani biegun, możesz przypadkowo dotknąć kluczem do karoserii i zwarcie gotowe.) co do samego ładowania minus dobrze jest podłączyć do masy w aucie a nie do samej klemy. Odłączamy na odwrót, najpierw plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czech Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 W dniu 2019-02-01 o 11:49, pulon napisał: 3 letni juke stał 3 miesiące bez odpalania pod niebem, próba odpalenia - bez reakcji, światła działały moim zdaniem normalnie, nie zwróciłem uwagi na wskaźnik akumulatora na ekranie led, klima na off bo gasło wszystko. Wczoraj - bez odłączania akumulatora ( też miałem obawy) - podładowałem akumulator prostownikiem z Biedronki BC-2000 , najpierw podłączyłem czerwoną klemę, potem czarną klemę, następnie prostownik do sieci 230V. Po około 20 godzinach ładowania małym prądem 2A, odłączyłem najpierw sieć 230v, potem czerwoną klemę, następnie czarną klemę. Odpaliłem i wszystko ok. Polecam. ( Wspomniane obawy trochę przeszły gdy przeczytałem w sieci, że prostownik ma jakieś zabezpieczenia przed przeładowaniem.) Moja porada nie jest reklamą prostownika. Od lat stosuję taką automatyczną ładowarkę kupioną w L...u. Bardzo udany zakup i jest przystosowana( ma zabezpieczenia) do ładowania aku. w aucie. Stosując zasadę podłączania jak w instrukcji -patrz wyżej., nie ma żadnych obaw z dokonaniem zwarcia. A tak na marginesie pozostawienie auta " na pastwę losu" przez 3 miesiące to nie lada "wyczyn". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 W dniu 4.02.2019 o 00:57, Szary. napisał: A tak na marginesie ,od dawna testuję odpinanie wtyczki ECO ładowania od klemy - aku . A możesz się podzielić jakimiś wnioskami z tych testów? Co do tego "ekologicznego" ładowania, to żadnych bezpośrednich objawów (typu trudności z uruchamianiem, itp.) nigdy mi się nie przytrafiły, natomiast na każdym przeglądzie w ASO, gdy wykonywana jest ta ich "diagnostyka", pojawia się informacja, że akumulator nie jest w pełni naładowany - mogę wrzucić skan takiego wydruku. Problem jest ten sam, co roku - począwszy od pierwszego przeglądu - i zawsze w ASO doradzają doładowanie akumulatora. Zastanawiam się, czy to może mieć związek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.