szop1983 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Witam mam pytanie jesli ktos mogl by mi jakos pokazac gdzie sie podkreca dawke paliwa na takiej pompie bardzo bym byl wdzieczny bo juz nie wiem gdzie szukac nikt nie wie na temat tych silnikow ludziska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 z boku pompy masz śrubkę z kontrą , ale to nie jest pompa z 3.3td . W prawo dajesz większą dawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 to nie ta srubka juz ja podkrecalem a jak bym ją wkrecal to gasze silnik tym to jest pompa od 3.3 bo ja mam taka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 jak wkręcał ? To jest z boku pompy na tą śrubkę wchodzi zabezpieczenie w postaci zatyczki wkręcanej . Czyli rozkręcasz zatyczkę i tam masz regulację przekręcenie o dwa trzy milimetry już powinno coś dać. Toć widziałem na własne oczy ja w swoim mam turbo i trochę inną pompę . A że zgasł to najprawdopodobniej za bogato żeś podkręcił . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ja tez mam turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 chopie a wsadziłeś zdjęcie pompy z silnika bez turbo , nie wiesz nawet że się różnią od siebie a chcesz w niej grzebać życzę powodzenia . Pompa do 3.3dt ma śrubkę do kręcenia w innym miejscu ale to i tak Ci nic nie da bo trzeba jeszcze turbinę podkręcić a nawet jak to zrobisz to może się okazać że chłodnica nie wydala i zacznie Ci się fura grzać .Całość dopełniają wtryski jeśli masz w kiepskim stanie to zamiast mocy uzyskasz dym z wydechu i możesz je dobić na ament. Lepiej i taniej jechać do pompiarza co taki temat ogarnie i zrobi Ci to dobrze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 9 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 to jest moja pompa ktora siedzi w silniku 3.3 TURBO rozumiemy sie !!! takze panie kolego jesli bym nie umiał czegos robic to oczywiscie bym nie kupował parcha , powiedz mi jedno , da rade skrzynie od 3.3 połączyć z reduktorem 2,8 ?? , mieszkam na Islandii i tutaj nie ma kogos takiego jak pompiarz tu sie wyrzuca i kupuje nowe , ale mniejsza z tym wracając do tematu reduktora to jestem chyba jedynym mieszkańcem na tej wyspie który tego dokonał bo firma ktora sie tym zajmuje od setek lat tak sie domyslam to powiedziala ze to jest niemozliwe wogóle :D takze nie pisz mi tutaj że nie umię czegos zrobić a się pcham masz pare zdjec jak wygląda moja pompa i powiedz mi gdzie sie podkreca dawke paliwa to bede ci bardzo wdzieczny ps : nie mylcie tej linki z gazem bo to nie jest gaz to sam sobie zrobiłem do gaszenia auta , jak pociągam linke to wajcha idzie w strone kabiny i gasnie auto takze to nie jest ta śrubka pod tym wszystkim znalazłem za tą nakrętką śrubę ktora moze byc do podkrecenia dawki paliwa ale jeszcze nie wiem dlatego zapytam tutaj tych ktorzy moze wiedza lepiej na temat tych silnikow bo tak szczerze pierwszy raz widze taka pompe na oczy w 2.8 nie ma problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 9 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2016 no i za tą nakrętką masz regulację na ostatnim zdjęciu zaznaczone kółkiem , co też pisałem parę postów wyżej , takie pompy siedzą w 3.3 bez turba . Mógłbyś się wysilić i zgłębić temat jaki szpej masz w silniku . Nikt tu nie jest jasnowidzem , gdybyś napisał mam silnik 3.3td a pompę z 3.3d to by było prościej , oczywiście łatwiej jak inni pokombinują i dadzą na tacy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szop1983 Opublikowano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 czlowieku ja nie wiem nic na temat tego silnika dlatego pytam na forum skad mam wiedziec czy to jest 3.3 td czy 3.3 d , znaczy sie widze turbo to znaczy sie ze jest 3.3 td a że taka pompa jest w silniku bez turba to ja nie wiem bo bardzo malo jest takich silnikow tutaj gdzie mieszkam i bardzo malo ludzi wie cokolwiek na ten temat także bardzo przepraszam jeśli wprowadzilem kogos w blad ale to bynajmniej sie wyjasnilo ze mam silnik bez turba ale z turbem :D: hehehe dzieki wielkie za wyjsnienie sprawy i przepraszam za zamieszanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.