vern1985 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 witam, Panowie problem, ktory sie przewijał niejednokrotnie na forum, auto mulaste, odcina zaplon na 2-2.5K , poczatkowo myslalem, ze mulowate lipne paliwo, zalany shell v power, przegonilem 2 x na autostradzie dalej cisza i potrafie przyspieszac od 0 do 100tki w minute , zmienione swiecie, filtr paliwa, powietrza, przewody etc po wyzej wymienionych zabiegach lepiej ale to dalej nie to...pali na dotyk, obroty IDEALNE, przy dodawaniu spokojniej gazu mozna jezdzic, pedal w podloge i sie ksztusi to do 2,5-3tyś... o ile wczesniej voltomierz na przeplywce skakal od 1,00 do 1,70 na wolnych obrotach na cieplym silniku o tyle teraz po ww. zabiegach jest wartosc stala tj 1,84V, mechanik nie chce przyjac do wiadomosci ze to moze byc przeplywomierz, ale ECU z uporem maniaka mi pokazuje kod 55 na OBD I ; / czy ta franca wogole wyskoczy na diagnostyce przy tak delikatnie zanizonej wartosci? czytalem ze temat dotyczy wartosci w TD, a przy 1.6 16V 74KW to niby norma, przepylwka hitachi.... przy tym 1,84V niby duzo lepiej ale dalej potrafi sie zaksztusic... Primka z 98r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Vern - daj na PW :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.