szostip Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Witam Mam taki problem ze spryskiwaczem szyby przedniej, a mianowicie gdy włączam spryskiwacz nie za każdym razem załącza się pompka, muszę tą "dźwignią" co uruchamiam spryskiwacz i ciągnę do siebie dodatkowo ruszać " góra dół" i wtedy dopiero uruchamia się pompka ale daje bardzo słabe ciśnienie bo płyn ledwo dolatuje do szyby i leci nie mgiełką a strumieniem. Co może być tego przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Wytarte styki w przełączniku zespolonym, mam to samo do wymiany cały wyłącznik zespolony. Za rozsądne pieniążki do kupienia na aledrogo ja upolowałem za 20zł . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szostip Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Ciężko samemu wymienić wyłącznik zespolony? bo nie wiem czy samemu się za to zabierać czy od razu podjechać do mechanika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qqtico Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Sam nie wiem, kupiłem przełącznik i czekam na lepszą pogodę bo w nie ogrzewanym garażu to nie robota, ale może się okazać że trzeba zdjąć kierownicę albo po zdjęciu obudowy wystarczy odkręcić kilka śrubek wypiąć kostki i po robocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 To jest proste jak rogalik.Gdzieś Jacko opisywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szostip Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Wyjęcie samego przełącznika bardzo prosta robota zajęło mi to około 20 minut, należy odkręcić 3 śrubki w kolumnie kierownicy delikatnie rozpiąć obudowę przy kierownicy z zatrzasków, sam przełącznik też jest tylko na zatrzaski i są podłączone dwie kostki i po robocie. Wyjąłem ten przełącznik i go rozebrałem wyczyściłem styki bo były trochę brudne i po złożeniu spryskiwacz działa na delikatne dotknięcie ale nie rozpyla płynu , nie ma mgiełki. Czy to może być wina samej pompki że być może daje za małe ciśnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Wyjęcie samego przełącznika bardzo prosta robota zajęło mi to około 20 minut, należy odkręcić 3 śrubki w kolumnie kierownicy delikatnie rozpiąć obudowę przy kierownicy z zatrzasków, sam przełącznik też jest tylko na zatrzaski i są podłączone dwie kostki i po robocie. Wyjąłem ten przełącznik i go rozebrałem wyczyściłem styki bo były trochę brudne i po złożeniu spryskiwacz działa na delikatne dotknięcie ale nie rozpyla płynu , nie ma mgiełki. Czy to może być wina samej pompki że być może daje za małe ciśnienie ? Pewnie przetykałeś dysze spryskiwaczy i je uszkodziłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szostip Opublikowano 6 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 No właśnie problem jest w tym że dyszy wogóle nie dotykałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 No właśnie problem jest w tym że dyszy wogóle nie dotykałem Być może dysze są zakamienione, albo zagiął się wężyk i nie dostaje sie odpowiednie ciśnienie aby wytworzyć mgiełkę. Był już taki temat na forum. Poczytaj Ci to pomoże http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/73258-dysza-spryskiwacza/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.