Andrzej154g Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Witam Posiadam Nissana Primerę p11, 1.8 16V 2000 po lifcie. Zgasiłem auto po czym nie chciało już odpalić. Był tydzień czasu u mechanika elektryka. Wymienił cewkę,czujnik wału korbowego i czujnik przepustnicy. Wykluczył immo i komputer. Stawiał na rozrząd ale jest w porządku. Elektryka również. Odpala na 2-3 sekundy nie wchodzi na obroty i gaśnie. Przy zimnym silniku załączają sie wentylatory.Słychać buchnięcie przy filtrze powietrza. Kilku mechaników nie wie co robić i nie chcą się w ogóle podjąć. Proszę o rady. Z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissanek94 Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 Co ja bym zrobił/sprawdził świece, pożyczył od kogoś kable zapłonowe i aparat zapłonowy, przepływomierz też zmienił. Ale nie kupuj tylko niech ktoś Ci użyczy. Ja mam podobnie na zimnym jak odpalę to spada z obrotów i gaśnie dlatego delikatnie daje mu gazu do 1,5 tys i chwile trzymam i jest spoko. Mogę nie mieć racji , ale bym to sprawdził sobie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2016 pożyczył od kogoś kable zapłonowe i aparat zapłonowy, tu są raczej pojedyncze cewki może łańcuch wyciągnięty bo na to by wskazywało, zmierz przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej154g Opublikowano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Cewki sprawdzone, jedna wymieniona bo robiła zwarcie. Brak objawu rozciągniętego łańcucha (nie stuka). Sprawdzany Egr, odpinane kostki wtrysków i nie ma różnicy. Auto odpala, pryskam plaka chodzi a gdy przestaje pryskać to gaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.