Radczak Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Witam Niedawno miałem stłuczke moją Primerka - zagięta maska pękniety zderzak - poduszki całe chłodnica również. Przed wypadkiem samochodzik jezdził idealnie. Po stłuczce mam dziwny problem po odpaleniu z wyłączona klima silnikiem "telepie" a obroty skaczą od 300 do 800 po włączeniu klimatyzacji obroty stabilizuja sie a silinik tylko delikatnie "telepie"- Podłączyłem Autocoma (tylko taki interfejs posiadam) co prawda dostępne są tylko podstawowe funkcje ale błędów żadnych nie pokazuje. Zastanawiam sie co może być przyczyną - może któryś z szanownych kolegów będzie wstanie coś podpowiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Sprawdź czy inter cooler jest cały, zajrzyj od spodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 Tylko co to ma do falujących obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radczak Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam Sprawdzilem chłodniczke od intercoolera na szczęscie cała. Zacząłem po kolei opinać wtryski i na pierwszym nie ma różnicy po odpięciu. Spróbuje kupic używke i podmienić. Nie wiecie może czy wtryski trzeba zaprogramować tak jak np w oplu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam Sprawdzilem chłodniczke od intercoolera na szczęscie cała. Zacząłem po kolei opinać wtryski i na pierwszym nie ma różnicy po odpięciu. Spróbuje kupic używke i podmienić. Nie wiecie może czy wtryski trzeba zaprogramować tak jak np w oplu ? Nic mi o tym nie wiadomo. Tu relacja z wymiany http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97310-p12-22-dci-wymiana-wtrysk%C3%B3w-foto-relacja/ Jak będziesz zmieniał zrób fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 telepanie silnikiem -może poduszki silnika .a falujące obroty mogą być objawem zupełnie innego nastepnego problemu,tym bardziej że auto chodził przedtem ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radczak Opublikowano 21 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Witam Po pierwsze dziękuje za poradnik z wymianą wtrysku - nie dawałem swoich fotek bo nic nowego bym nie wniósł (poradnik jak dla małpy). Po wymianie troszkę sie uspokoiło ale nie do końca - delikatne telepanie w środku na wolnych obrotach. Auto pojechało do mechanika na podnośnik - no i sie zaczęło- z tyłu silnika przy grodzi pełno oleju który kapał na tylną poduszkę silnika- poduszka rozwalona- Ciężko było dopatrzyć sie skąd cieknie więc silnik został umyty- okazało się że leci z pod pompy vacum i z okolic zaworu egr... - i teraz pytanie do szanownych forumowiczów - ponoć żeby zmienić uszczelkę trzeba sciągać walki rozrządu - (w między czesie mechanik stwierdził że "słychać rozrząd" więc jak usłyszałem cenę (z wymianą rozrządu) to mnie troszke z butów wyrwało- moje wątpliwości budzi czy rozrząd przy 150tys mil może już wołać o wymianę ? autko do 100 tys było serwisowane w nissanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartusb Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Jedziesz 2.2 dci tam jest łańcuch wiec nie ma potrzeby wymieniać rozrządu, ponadto z tego co się orientuje to "najłatwiej" wymienić rozrząd wyciągając silnik z auta ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Z łańcuchami nie ma reguły - nie ma czegoś takiego jak wymiana okresowa lub tzw. "dożywotność" ... Hałasuje, to wtedy się myśli o wymianie - to może być za 50, a może i za 300 kkm. Pytanie czy faktycznie u Ciebie kwalifikuje się do wymiany / czy mechanik uczciwy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Po co zdejmować wałki? Tu relacja z wymiany pompy, silnik taki sam jak w Twojej p12 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/82558-vacum-pompa-lancuch-napinacz/ Jak widać na fotkach, pompa zdjęta bez ściągania wałków. Skoro wyciek jest spod niej to trzeba uszczelnić. Może trzeba zaglądnąć do innego mechanika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radczak Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Chyba macie racje.. czas zmienić mechanika. Kazałem tylko wymienić poduszkę- reszty nie ruszać.. napisze jak zasięgnę drugiej opinii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.