polk Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 witam mam k12 z 2005 1,2 65km objawy- podwyższone wolne obroty (ok 1000-1100), spadek mocy,. czasem po odpaleniu gaśnie. po podpięciu kompa pokazało P0037 -obwód grzałki sondy lambda (blok cylindrów nr 1,sonda nr 2) -zwarcie do masy P0171 -mieszanka paliwowo-powietrzna za uboga mam pytanie -czy chodzi o sondę za katalizatorem? do sondy dochodzą 4 kabelki (czarny szary i dwa białe), sprawdzałem miernikiem to w sondzie przed katalizatorem było przejście tylko pomiędzy białymi kabelkami a w sondzie za katalizatorem nie było przejścia nigdzie, gdzieś wyczytałem że białe kabelki to właśnie obwód grzałki czyli sonda za katalizatorem do wymiany ,chodzi mi oto czy dobrze kombinuję a może ktoś ma inne sugestie to chętnie posłucham Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2016 białe to grzałka miernik powinien wskazywać jakąś rezystancję czarny to sygnał czyli jak podłączysz miernik to ma falować na I lambadzie a na II ma nie falować tylko trzymać górny zakres jeżeli błędy są prawdziwe i miernikiem też sprawdzisz I lambadę czy pracuje to będziesz wiedział czy obie do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polk Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 dzięki za podpowiedz w niedzielę sprawdzę i napiszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.