Hetman81 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Witam, mam problem ze swoją Primą, podłączony komp - wielocylindrowe wypadanie zapłonu. Obroty w granicach 550-630. Przepływka wyczyszczona, przepustnica wyczyszczona, rozrząd wymieniony, nowy olej, świece 2500km od wymiany. Ręce mi już opadają, hilfe ;( . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matijus Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Egr sprawdź, sprawdził bym też czujnik położenia wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 2.0 b/g, pali od strzału, nie muli, przyśpieszenie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 adaptacja przepływki pop czyszczeniu była zrobiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 19 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 (edytowane) Wg inteligentów z serwisu Nissana nie można zrobić adaptacji ponieważ jest błąd wypadania zapłonu i komp blokuje ustawienie przepustnicy. Edytowane 19 Lutego 2016 przez Hetman81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 20 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 wypalone zawory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 20 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2016 Sprawdzone ciśnienie, najniższe 10.2, najwyższe 10.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 wariator zmiennych faz rozrządu albo zle złożony rozrząd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 wypalone zawory na 100% włąsnie wczoraj odebrałem od mechanika obiawy takie jak ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 21 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 (edytowane) Rozrząd dobrze złożony, wszystko sprawdzone przed dokręcaniem, znaki itp. Nienawidzę zdejmowania głowicy. Svyturys, u ciebie na 2 garach nie było sprężania, u mnie na wszystkich jest w granicach od 10.1 do 10.6. Więc jak mogą być zawory wypalone? Szukam osoby z 3city i okolic z primerą p12 2.0 w benzynie aby zczytać od niej parametry na silniku. Stawiam flaszkę za fatygę. Edytowane 21 Lutego 2016 przez Hetman81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 sprawdz jeszcze silnik krokowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 a tak się dzieje na gazie i na benzynie? bo zdaje się masz założoną instalację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak, na jednym i drugim, instalacja była odcinana, toe same objawy, te same błedy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mack Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Takie objawy miałem w 1.6 i udało się to naprawić na przeglądzie przed zakupem, w ASO na Bielanach Wrocławskich, ale to było tak dawno, że nie pamiętam szczegółów, a rachunki już wywaliłem. Pamiętam tylko, że naprawa nie była kosztowna. To tyle co mogę pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 czyli rozumiem, że gaz na butli zakręcałeś i resetowałeś kompa tak żeby zacząć "czysty" start na benzynie. Sprawdziłbym jeszcze cewki oraz czujniki, wału korbowego i wałka rozrządu. A tak w ogóle jakie były okoliczności powstania tego problemu, kiedy się zaczęło i co robileś wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 22 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Tak, butla zakręcona, wyjełem bezpiecznik od gazu, z instalacji gaz spuszczony, na wtryskach nic nie było. I dalej wywala ten sam błąd, kod usterki p0300, po zapaleniu się checka. W trakcie jazdy nawet przed zapaleniem się kontrolki wyskakuje na kompie błąd - wypadanie zapłonu na 1 cyl. Wcześniej nic nie było robione, 3 tyś km wcześniej wymienione świece na ngk. Nagle się zmulił po 1 wywaleniu checka. Teraz po zmianie rozrządu odżył, wywala tylko ten błąd cały czas. Czyściłem też przepustnice, wiem że jest do ustawienia, ale serwisy twierdzą, że nidyrydy jej ustawić, bo komp wyłapuje błąđ zapłonu i nie pozwala ustawić przepustnicy. Blędne koło i tyle. Jakoś nie wierzę w to, że nie da rady ustawić przepustnicy, z tego co wiem to ustawia się ją na zgadzonym silniku, chyba że się myle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 A przed wymianą rozrządu był zamulony i nie wkręcał się na obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Wkręcał się na obroty... do odcięcia. Ale mocy brakowało. A dziś szał kompletny od rana, check miga jak dyskoteka podczas jazdy, jak dodam gazu świeci na stałe. I ciągle ten sam błąd p0300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 sprawdź takie najbardziej prawdopodobne przyczyny, niewystarczająca wydajność układu paliwowego, nieszczelny układ dolotowy i podciśnieniowy lub np mocno przypchany katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hetman81 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 No i dziś od rana wojna z autem... odłączyłem kompa od instalacji gazowej i auto nie chciało odpalić. Okazało się poza tym że w komputerze od gazu jest woda. PILNIE POSZUKUJE CONSULTA W TRÓJMIEŚCIE!! Oprócz aso!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 A pisałeś, że instalacja gazowa po przeglądzie... Auto nie odpali dopóki nie zmostkujesz odpowiednich pinów we wtyczce wiązki gazowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 (edytowane) Witam Auto było robione z tydzień i pełno ogarniętych spraw ale po czyszczeniu przepływki i przepustnicy jest tragedia z obrotami. Wszystko z wolnymi obrotami wcześniej było dobrze a teraz jest szarpanie skakanie obrotów,i tak dalej Uczyłem go zamkniętej przepustnicy,uczyło się wolnych obrotów ale nie są takie jak powinny. Teraz pytania: 1.Czy jak procedura rusza(przy pomocy pedału gazu i instrukcji z manuala) i reguluje obroty (obroty opadają się i podnoszą,silnik różnie pracuje i ciszej i głośniej) to już jest dobrze i zapamięta? 2.A może procedura rusza obroty są regulowane ale nie zapamięta nowych ustawień po wyłączeniu silnika przez jakiś inny błąd? 3.Czy potrzeba jeszcze coś adoptować?- wszystko było odpięte co znajduje się dookoła pokrywy zaworów czyli w sumie chyba wszystkie czujniki. Więcej danych będę miał jak wymienią mi Elm-a którego przysłali nie taki jak chciałem. Edytowane 29 Maja 2016 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 29 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2016 sprawdz jeszcze silnik krokowy w P12 2,0 nie ma krokowca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 30 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2016 (edytowane) Nic z tych rzeczy grzebałem dalej bo przed zabiegiem było wszystko jak najbardziej OK. Już znam konkretne odpowiedzi może się komuś przyda bo nie natknąłem się na forum. W manualu mamy zakładkę basics settings aby ruszyła procedura uczenia wolnych obrotów reszta też musi być wykonana. Dopiero kiedy wykonałem procedurę uczenia pedału gazu ruszyła mi procedura uczenia wolnych obrotów wcześniej próbowałem ponad 10 razy na różne kombinacje i nic, check nie migał. Wcześniej było wszystko odpięte akumulator,masy,czujniki itp W manualu pisze odnośnie problemów z wolnymi obrotami jak w każdym aucie zawór PCV i nieszczelności. Jakoś sceptycznie podszedłem do PCV ale wyjąłem i ku mojemu zdziwieniu zawór jest w środku zasyfiony,przytopionyi chyba urwany bo lata w środku a nie jest centralnie na środku.Co za szajs Po czyszczeniu prawie już nie puszcza powietrza w powrotną stronę. Wszystko prawie elegancko ale jeszcze troszkę cos ... Więc druga sprawa wężyk zasilający pokrywę zaworów.jest troszkę wilgotny koło gumowej rury od przepustnicy.Zdejmuję i jest luźny też nadaje się do wymiany ale doraźna naprawa skrócenie złożenie. Kolejna procedura i auto chodzi już normalnie obroty około 750,nie szarpie,obroty spadają prawidłowo. Jeśli chodzi o zawór PCV ogólnie widać z jakich plastików są robione graty. Edytowane 30 Maja 2016 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.