Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Oj tego nie wiem wydaje mi się że nie było roznic ale w aukcji piszą że 2003-2006 to może coś jest na rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) P.S. Mati, kolor wyszedł w pyte, naprawdę mi się podoba. Dzięki cieszy mnie to ale jeszcze pasowało by żeby tak jeździła jak TwojaTak ja Łukasz pisze polecam zamiennik exedy od Coobcia też nie planuje więcej niż 350 a póki co bardzo dobrze się sprawuje . Też bym się chciał dowiedzieć dlaczego nie jednomas chodzi o skrzynie? Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez mmati9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Do N/A jednomas to dobre rozwiązanie, do turbo na odwrot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2017 Dzięki cieszy mnie to ale jeszcze pasowało by żeby tak jeździła jak Twoja Tak ja Łukasz pisze polecam zamiennik exedy od Coobcia też nie planuje więcej niż 350 a póki co bardzo dobrze się sprawuje . Też bym się chciał dowiedzieć dlaczego nie jednomas chodzi o skrzynie? Spradzone 514KM i 680Nm przenosi a pracuje niemal tak lekko jak pedał gazu Stage 1 ciężej o wiele pracuje ale przeniesie spokojnie 750Nm przy nie strzelaniu ze sprzęgła Ps. Do silników turbo - długi dyfer i ciężkie koło zamachowe by przy zmianie biegów niwelowało turbo zmółke, a wolnossaki, krótkie przełożenia i lekkie zamachy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.