peceq Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 Panowie mam problem ze swoją Kaśką, potrzebuje ją zapędzić do ASO, z tego co pamiętam z przodu jest zaslepka, którą się zdejmuje i wrkęca się obręcz do holowania. Pytanie: Jak zdjąć to zaślepkę i czy trzeba przestrzegać w tym modelu jakiś specjalnych zasad podczas holowania. Z góry dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 W górnej części zaślepki powinna być szczelina na włożenie śrubokręta, którym podważasz zaślepkę. A co do holowania to zapewne zgodnie z przepisami ruchu i oby szczęśliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 22 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2016 W górnej części zaślepki powinna być szczelina na włożenie śrubokręta, którym podważasz zaślepkę. A co do holowania to zapewne zgodnie z przepisami ruchu i oby szczęśliwie No nie tak do końca,bo jak masz napęd 4x4 to w teorii nie wolno z kołami przednimi na wózku. Jak masz automat to też tylko na neutralnym ustawieniu. Ja wiem,że koledze chodzi o proste holowanie na lince,ale warto wiedzieć żeby sobie czasem auta nie zepsuć w ten sposób :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 No nie tak do końca,bo jak masz napęd 4x4 to w teorii nie wolno z kołami przednimi na wózku. Jak masz automat to też tylko na neutralnym ustawieniu. Ja wiem,że koledze chodzi o proste holowanie na lince,ale warto wiedzieć żeby sobie czasem auta nie zepsuć w ten sposób :-) Tu masz 100% rację, tyle że to takie oczywiste jest, ale co racja to racja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.