Black Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Witam, orientuje się ktoś jak podłączyć przełącznik radia (pilot) do fabrycznego radia BP9345. Gdzie ewentualnie mogę kupić kabel do tego pilota? http://allegro.pl/przelacznik-radia-nissan-primera-p11-lift-01-i5061881218.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Przewód do tego przełącznika jest zapewne w wiązce biegnącej od kierownicy do radia. Sprawdź czy u siebie masz jakąś wolną kostkę w miejscu gdzie ów przełącznik powinien być zamontowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukee84 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 z tego co ja kiedyś się orientowałem to jeśli nie masz takiego pilota przy swojej kierownicy to raczej samo dokupienie pilota nic Ci nie da. wiązka do pilota idzie w taśmie air-bag więc musiał byś jeszcze wymieniać taśmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 O taśmę możesz pytać tu; Zadzwoń pod numer 506982330, drugi numer 693152109 i e-mail cezar.n@onet.pl, adres Wygnanów 148, 21-306 Czemierniki, firma AUTO-NISSAN Części Samochodowe Cezary Nieznajek. Facet rozbiera Nissany i jest bardzo kompetentny co do wiedzy o tych autach z podziałem na roczniki nawet. Zamówione części w rozsądnych cenach wysyła kurierem pod dowolny adres. (Nie za bardzo odpowiada na e-maile, nie ma czasu ich przeglądać, lepiej dzwonić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 23 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 z tego co ja kiedyś się orientowałem to jeśli nie masz takiego pilota przy swojej kierownicy to raczej samo dokupienie pilota nic Ci nie da. wiązka do pilota idzie w taśmie air-bag więc musiał byś jeszcze wymieniać taśmę. Masz rację nie miałem pilota chodź łudziłem się że poprzedni właściciel go zdemontował lecz niestety odpuszczam niech zostanie tak jak jest. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal19880 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 W p11 144 tasmy są takie same czy masz starą kierownicę czy nowsza,jedynie pod stara kierownicę nie pasuje pilot, I wiązka od tasmy (ta w żółtym peszlu) instalaci ma trzy przewody 2 poduszka,1 klakson a potrzeba 3 dodatkowe z radia do pilota . Ja osobiście zakładałem u siebie w primerze P 11 144 nowsza kierownicę z pilotem i zestrajałem pilot z radiem pionniera przez lutowanie opornikow w pilot i da się wszystko działa jak w orginale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Czyli ten pilot trzeba podpiąć do kierownicy? nie ma możliwości z pilota bezpośrednio jakoś kable pociągnąć do radia? Nie wiem na jakiej zasadzie to działa może dlatego zadaje takie pytania . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal19880 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Tak trzeba do kierownicy . W kierownicy też masz instalację ,od wtyczki taśmy do wtyczek od poduszki klakson i pilota . Po drugiej stronie odbudowy taśmy (pod obudową od stacyjki) masz gniazdo do której jest wpięta wtyczka od intalacji (w żółtym peszlu) idą 3 przewody do kostki od radia .Tasma to plastikowa tasiemka szerokosci ok 1 cm na której nadrukowane są ścieżki , ta taśma nawineta jest na bębenek który kręci się wraz z kierownicą. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 25 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Czyli nic nie zrobię, a nie będę specjalnie dla pilota wymieniał tej taśmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal19880 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Racze ciężko będzie Ci dołożyć jakikolwiek przewód do kierownicy , który będzie osobno , ponieważ szybko go urwiesz przy kreceniu kierownica . Z tego co pamietam to tasma ma 6 lub 8 ścieżek ,kłopot zaczyna się przy wpięciu dodatkowych przewodów we wtyczkę , którą wpinasz w gniazdo odbudowy taśmy od strony stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.