Jarecki515 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Potrzebne są mi wymiary odległości dla silnika 2.7td takie jak : Blok silnika - Dźwignia zmiany biegów Łapa silnika - Wałek zdawczy reduktora wału przedniego Blok silnika - Wałek zdawczy reduktora wału tylnego Wymiary są mi potrzebne do zastosowania jednostki napędowej 2.7td ze skrzynią wraz z reduktorem w swapie do Marki Jeep. Jeśli ktoś z forum ma możliwość wykonania tych pomiarów był bym wdzięczny. Chodzi o przybliżone wartości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Jeśli nie znajdziesz nigdzie bliżej to mogę udostępnić Ci Terrano i kanał. Sam sobie pomierzysz co Ci potrzeba O dwa ostatnie wymiary bym się nie martwił bo wały tak czy inaczej będziesz pewnie dorabiał. Lepiej zwrócić uwagę na to, czy jakieś elementy osprzętu silnika nie będą z niczym kolidować w komorze Jeepa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Jeepnieci byli by zirytowani takim swapem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin316 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Jeśli w oryginale siedzi tam włoski diesel to o reakcję środowiska Pojeepanych bym się nie obawiał. Wiem o co najmniej dwóch przeszczepach na 1.9 TDI z VW. Napęd z Terrano przy tym będzie bardziej szlachetny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarecki515 Opublikowano 26 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 Dokładnie szlachetny i raczej niezawodny pomijając skrzynie biegów, w porównaniu do jeep-owego silnika 2.5vm czy 2.1 Na forum jeepa temat zaczął by się i skończył na wymianie lub kupnie 4.0 lub 5.2 Co do walów były by dorabiane najważniejsze by kąty wałów i dźwignie zmiany biegów wyszły w podobnym miejscu co do osprzętu to jednym słowem rzeźba troszkę i powinno być ok. Największy plus tych silników to brak elektroniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skotny Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 ja w swoim XJ VM chcialem wstawic 3.0 od mercedesa ale skrzynia miala zostac od jeepa tylko problem byl z dorobieniem blachy laczacej silnik z skrzynia narazie silnik chodzi dobrze wiec nic nie kabinuje jezeli chcesz wstawic silnik i skrzynie od terrano to równiez zwroc uwage czy dobrze zgra Ci sie wyjscie z reduktora na przedni wał czy nie bedzie wał wychodzil pod kątem w bok nie wiem czy nie prosciej bylo by zostawic orginalnej skrzyni przeciez nie sa az tak złe tylko szumią puki sie nie wcisnie sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarecki515 Opublikowano 29 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Pominął bym problem dobrego wycentrowania silnika ze skrzynią za pomocą flanszy co może skutkować szybkim zużyciem sprzęgła i podzespołów z tym związanych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.