Kor12 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam Dokucza mi hałas dobiegający z kół tylnych. Dokucza to w zasadzie mało powiedziane, noszę się już z zamiarem sprzedania mojego E12, tak bardzo brak nadkoli dał mi się we znaki. Zanim to jednak zrobię pomyślałem, że spróbuję wygłuszyć nadkola. W tym miejscu chciałem prosić Was o pomoc, czy wiecie jak zdemontować te wszystkie plastiki w bagażniku, nie chciałbym czegoś połamać. Będę wdzięczny za każdą sugestię. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/28091-decybele-z-pod-maski/?view=findpost&p=423623&hl=wyciszenie W tym temacie na stronie 3 masz drobny opis jak to zrobić. A poza tym,możesz przeczytać całość,bo dla chcącego coś wygłuszyć to jest dobre kompendium wiedzy.Zawsze jakieś wnioski wyciągniesz. Mimo że masz K12 to mocowanie chyba się nie zmieniło,wszystko jest na klipsach ,z którymi trzeba ostrożnie,zwłaszcza teraz przy takiej zimnej pogodzie. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam Dokucza mi hałas dobiegający z kół tylnych. Dokucza to w zasadzie mało powiedziane, noszę się już z zamiarem sprzedania mojego E12, tak bardzo brak nadkoli dał mi się we znaki. Zanim to jednak zrobię pomyślałem, że spróbuję wygłuszyć nadkola. W tym miejscu chciałem prosić Was o pomoc, czy wiecie jak zdemontować te wszystkie plastiki w bagażniku, nie chciałbym czegoś połamać. Będę wdzięczny za każdą sugestię. Pozdrawiam Nie dali nadkoli plastykowych? W starym aucie stosowałem gumę w sprayu,zabezpiecza antykorozyjnie i trochę wygłusza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Dzięki bardzo za info. Poczekam do wiosny, będzie cieplej. Pytałem w ASO o tego typu wygłuszenie ponieważ auto ma jeszcze rok gwarancji, zawołali 750 zł i pokazali mi zwykłą gąbkę jako materiał wygłuszający. Trochę mnie to przeraziło. Wcześniej jeździłem meganka, porównując notek wypada dużo gorzej. Hałas z nadkoli jest nie do zniesienia. Dosłownie nie mam przyjemności z jazdy autem. Nawet włączone radio mnie denerwuje, częstotliwości hałasu i włączonego radia pokrywają się chyba i robi się jeszcze większy szum. Porażka. Kilka razy w zastępstwie dostawałem qashqaia z 2015r. i stwierdzam, że tam ten problem również występuje ale przy dużo większej prędkości. U mnie zaczyna przy 65km/h i tam przy 130 km/h. Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Jeżeli byś coś grzebał,to polecam płyty z gumy butylowej i na to piankę,która nie ciągnie wody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 ........... Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie. Jak brałem swojego to w salonie stały dwa Note,jeden stary model,drugi już nowy i choć może ładniejszy,to w środku taki właśnie plastykowy,no i wybrałem stary. Ale po przesiadce z Nexii,to i tak jeżdżę jak z jajkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Ja decydując się na zakup swojego Notka też oglądałem I i II ....... I jeżdżę już drugi rok, a II odpadła za wykończenie i plastikowe wnętrze. No i silnik 1.2 pracujący jak w maszynce do golenia jakoś mi nie pasował 1.6 to 1.6.......szkoda że nie ma Notków z 2.0 bo to była by 100% satysfakcja, ale daje radę i jestem bardzo zadowolony. Nawet mam go zarejestrowanego (i przerobionego) na brytyjskie przepisy bo szkoda by go było. Pierwszy rok vehicle insurance mi słono policzyli ale teraz na drugi rok dali o ponad 50% mniej więc się opłaca. Tutaj sprawdza się wyśmienicie, mało pali i jest sprytny do jazdy miejskiej. A i na autostradzie nie jedzie pasem dla maruderów Edytowane 28 Lutego 2016 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 28 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Fakt, jeżdżę już trochę z tym silnikiem, 160h to żaden problem dla niego ale sam warkot, nie mogę się przyzwyczaić xd, ciągle mam wrażenie, że nie pracuje jeden zawór Jacko29 a jakie grubości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krakus_E12 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam, w moim e12 były takie same objawy zaraz po kupnie. Po wyważeniu kół problem znikł. Jakby to nie pomogło to jeszcze jedno sobie przypomniałem, mianowicie bat anteny. Jak zmieniłem na 40 cm tworzyły się dziwne zawirowania które wytwarzały straszny szum w drugim rzędzie. Powrót do 24 cm pomógł i szum znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Płyty z gumy butylowej mają chyba grubość standard,a pianka może być 10mm Dla tego polecam gumę bytylową,bo raz,że nie jest sztywna przy kładzeniu jak zwykłe -bitumiczne,a lepiej tłumi. A dwa,że nie wymaga podgrzewania podczas obróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kor12 Opublikowano 2 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2016 Dzięki bardzo. Żona coraz bardziej naciska na sprzedaż notka Jacko29, znalazłem stronkę w miarę ciekawą z gumą, o której piszesz ale nie ma tam standardowej grubości. Jest przedział od 1 do 10mm w zależności od rodzaju, link, gdyby ktoś szukał: http://www.mierzejewski.pl/pl/guma.html Dopasuję dopiero po zdemontowaniu plastików Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Musisz wybrać.Jak dasz grubo maty z gumy ,dodatkowo obciążysz samochód.Jak dasz cienko(2-4mm) to na to piankę 10mm.Nie bedzie tak ciężko ,a będzie wyciszone. http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5870120925&reco_id=27a99915-e316-11e5-b7c6-fa163efa8923&ars_rule_id=201&ars_source=ars&ars_socket_id=16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zalko Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Środkowa część osłony bagażnika............czy tutaj dochodzi klima czy raczej "odpowietrzenie" wnęki ? bo jest to tzw mokra czy chłodna część bagażnika. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez zalko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Wentylacja. Bagażnik nie jest chłodzony ani podgrzewany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Odświeżam temat. Też muszę zdemontować wnętrze bagażnika, łącznie z osłoną tylnych bocznych okien. Może ktoś coś doradzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Zaczynasz wyrywanie od środkowej osłony, tej na fotce powyżej. I potem rwiesz prawą lub lewą stronę. Wszystko na zatrzaskach. Nic skomplikowanego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 2 godziny temu, M@reS napisał: Zaczynasz wyrywanie od środkowej osłony, tej na fotce powyżej. I potem rwiesz prawą lub lewą stronę. Wszystko na zatrzaskach. Nic skomplikowanego. Można rwać swobodnie czy trzeba ostrożniej żeby czegoś nie połamać. Osłony lewego progu też będę musiał zdemontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Pierwszą ostrożne i po odczepieniu zatrzasków do góry żeby wyhaczyć mocowanie. Reszta bez niespodzianek. Boczki nadkoli wykręć śruby od haczyków do mocowania bagażu. Ale to na pewno zauważysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 23 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2020 21 godzin temu, M@reS napisał: Pierwszą ostrożne i po odczepieniu zatrzasków do góry żeby wyhaczyć mocowanie. Reszta bez niespodzianek. Boczki nadkoli wykręć śruby od haczyków do mocowania bagażu. Ale to na pewno zauważysz. Zdemontowałem środkową osłonę, boczną i tę od tylnego bocznego okna. Zdemontowałem też osłony lewego progu. Zakładam hak i musiałem przeciągnąć wiązkę wzdłuż progu aż do akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SQTER Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 A czemu wiązkę od haka ciągniesz aż do akumulatora? U siebie jak zakładałem to wystarczyło powpinać się do przewodów przy tylnych lampach. ...już wszystko jasne w innym wątku doczytałem dlaczego akurat tak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fred77 Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 4 godziny temu, SQTER napisał: A czemu wiązkę od haka ciągniesz aż do akumulatora? U siebie jak zakładałem to wystarczyło powpinać się do przewodów przy tylnych lampach. ...już wszystko jasne w innym wątku doczytałem dlaczego akurat tak... W dniu 28.02.2016 o 13:02, Kor12 napisał: Dzięki bardzo za info. Poczekam do wiosny, będzie cieplej. Pytałem w ASO o tego typu wygłuszenie ponieważ auto ma jeszcze rok gwarancji, zawołali 750 zł i pokazali mi zwykłą gąbkę jako materiał wygłuszający. Trochę mnie to przeraziło. Wcześniej jeździłem meganka, porównując notek wypada dużo gorzej. Hałas z nadkoli jest nie do zniesienia. Dosłownie nie mam przyjemności z jazdy autem. Nawet włączone radio mnie denerwuje, częstotliwości hałasu i włączonego radia pokrywają się chyba i robi się jeszcze większy szum. Porażka. Kilka razy w zastępstwie dostawałem qashqaia z 2015r. i stwierdzam, że tam ten problem również występuje ale przy dużo większej prędkości. U mnie zaczyna przy 65km/h i tam przy 130 km/h. Porter59, właśnie w tym modelu nie występują, nie rozumiem tego. Podobno notek 2 jest lżejszy od 1 o 150 kg. Już wiem na czym oszczędzali. Biorąc pod uwagę że auto na gwarancji zleciłem ASO konserwację podwozia. Spryskali czarnym preparatem, kauczuk i coś tam, ale nie zauważyłem różnicy w hałasie. W E12 pod bocznymi osłonami bagażnika są fabrycznie zamontowane maty wygłuszające. Nie są zamocowane do błotnika tylko właśnie do tych plastikowych osłon. Czy to coś daje to nie wiem. Jak jeżdżę Terrano to w Note i tak jest ciszej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.