svyturys Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Witam serdecznie moze ktos spotkal sie z takim problemem a mianowicie moja p12 Wymienione pierscienie ,8 gniazd i prowadnic,podszlifowane tloki i podczyszczona przepustnica , autko nie schodzi ponizej 1000-1200 obr na jalowym Co z tymi obrotami nie tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 Jaki silnik? Adaptacja przepustnicy zrobiona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 1 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 1.8 adaptacja nie zrobiona , probowalem sposobem opisanym na forum lecz nie dalo efektu Pewnie zostaje opcja komputer co myslicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 (edytowane) 1.8 adaptacja nie zrobiona , probowalem sposobem opisanym na forum lecz nie dalo efektu Pewnie zostaje opcja komputer co myslicie? Gdzie znajduje się ten opis? Mi ten sposób działa: Accelerator Pedal Released Position Learning DESCRIPTION “Accelerator Pedal Released Position Learning” is an operation to learn the fully released position of the accelerator pedal by monitoring the accelerator pedal position sensor output signal. It must be performed each time harness connector of accelerator pedal position sensor or ECM is disconnected. OPERATION PROCEDURE 1. Make sure that accelerator pedal is fully released. 2. Turn ignition switch “ON” and wait at least 2 seconds. 3. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds. 4. Turn ignition switch “ON” and wait at least 2 seconds. 5. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds. Potem: Throttle Valve Closed Position Learning DESCRIPTION “Throttle Valve Closed Position Learning” is an operation to learn the fully closed position of the throttle valve by monitoring the throttle position sensor output signal. It must be performed each time harness connector of electric throttle control actuator or ECM is disconnected. OPERATION PROCEDURE 1. Make sure that accelerator pedal is fully released. 2. Turn ignition switch “ON”. 3. Turn ignition switch “OFF” wait at least 10 seconds. Make sure that throttle valve moves during above 10 seconds by confirming the operating sound. POTEM: Idle Air Volume Learning DESCRIPTION “Idle Air Volume Learning” is an operation to learn the idle air volume that keeps each engine within the specific range. It must be performed under any of the following conditions: ● Each time electric throttle control actuator or ECM is replaced. ● Idle speed or ignition timing is out of specification. PREPARATION Before performing “Idle Air Volume Learning”, make sure that all of the following conditions are satisfied. Learning will be cancelled if any of the following conditions are missed for even a moment. ● Battery voltage: More than 12.9V (At idle) ● Engine coolant temperature: 70 - 100°C (158 - 212°F) ● PNP switch: ON ● Electric load switch: OFF (Air conditioner, headlamp, rear window defogger) On models with daytime light systems, set lighting switch to the 1st position to light only small lamps. ● Steering wheel: Neutral (Straight-ahead position) ● Vehicle speed: Stopped ● Transmission: Warmed-up For models with CONSULT-II, drive vehicle until “FLUID TEMP SE” in “DATA MONITOR” mode of “A/T” system indicates less than 0.9V. For models without CONSULT-II, drive vehicle for 10 minutes. Without CONSULT-II NOTE: ● It is better to count the time accurately with a clock. ● It is impossible to switch the diagnostic mode when an accelerator pedal position sensor circuit has a malfunction. 1. Perform EC-52, "Accelerator Pedal Released Position Learning" . 2. Perform EC-53, "Throttle Valve Closed Position Learning" . 3. Start engine and warm it up to normal operating temperature. 4. Check that all items listed under the topic “PREPARATION” (previously mentioned) are in good order. 5. Turn ignition switch “OFF” and wait at least 10 seconds. 6. Confirm that accelerator pedal is fully released, turn ignition switch “ON” and wait 3 seconds. 7. Repeat the following procedure quickly five times within 5 seconds. a. Fully depress the accelerator pedal. b. Fully release the accelerator pedal. 8. Wait 7 seconds, fully depress the accelerator pedal and keep it for approx. 20 seconds until the MIL stops blinking and turned ON. 9. Fully release the accelerator pedal within 3 seconds after the MIL goes off. 10. Start engine and let it idle. 11. Wait 20 seconds. Edytowane 1 Marca 2016 przez switch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 1 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2016 adaptacja przepustnicy obowiązkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 3 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Temat zamkniety pomoglo Elm 327 i nds2 lite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Dla potomności napisz jaki elm (dokładna wersja, ew. link) działa z NDS2 lite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
svyturys Opublikowano 5 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Elm 327 ver1.5 http://www.nikingstore.com/shop/bluetooth-obdii-elm327-vehicle-diagnostic-scanner-166.html http://www.nikingstore.com/shop/bluetooth-obdii-elm327-vehicle-diagnostic-scanner-166.html http://www.nikingstore.com/shop/bluetooth-obdii-elm327-vehicle-diagnostic-scanner-166.html http://www.nikingstore.com/shop/bluetooth-obdii-elm327-vehicle-diagnostic-scanner-166.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janusz12 Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 A program nds2 nlite dziala na android.tani interfesj ma jedene na kablu usb drugi na bluetooth a teraz mam taki jaki trza i zadne za 50 i za 100 zeta z waszymi wozkami sie nie polaczy jak juz to silnik.i co ztego jak reszta jest serwisowa a wy macie producentra.wniosek kupic cos co warte jedno drugiego.a wymieniac podzespoly w imie tego ze tak pokazalo na fejsie to tez inna bajka ale nie dzis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fryc Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Hej Janusz12 z tego posta co napisałeś chciałbym coś wywnioskować ale tragedia jak to jest napisane. Chcę kupić coś do diagnozy itp więc co dokładnie kupić i z jakim programem obsługującym? Co w sumie z tym Elmem na allegro są za 30zl na Bluetoouth?Tematy będą robione na laptopie Takie coś http://allegro.pl/elm-327-interfejs-usb-v1-5a-obd-ii-2-cd-gratis-i5588139590.html Druga sprawa co do przepustnicy nie ma problemów z rozebraniem i czyszczeniem? Jakieś rozwiercanie wyczytałem na forum.... ??? Edytowane 3 Maja 2016 przez Fryc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.