vlad24 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Gdyby w tym miejscu pękł blok, w cylinrze byłby płyn chłodniczy. Czy sens jest, czy nie ma nie mi oceniać. Jedź do jakiegoś specjalisty, niech sprawdzi kompresję, ew ściągnie górę i oceni czy warto czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
switch Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Gdyby w tym miejscu pękł blok, w cylinrze byłby płyn chłodniczy. Czy sens jest, czy nie ma nie mi oceniać. Jedź do jakiegoś specjalisty, niech sprawdzi kompresję, ew ściągnie górę i oceni czy warto czy nie. Masz rację z tym pęknięciem. Poza tym kompresję ma dobrą i równą na wszystkich 4 cylindrach ~ 12,6 bara. Myślę, że przy pęknięciu nie trzymałby takiej kompresji, więc wychodzi na to, że to tylko rysy. Właśnie umówiłem się z już z człowiekiem na wymianę uszczelniaczy w tym tygodniu i chcę to zrobić sprytnie = tanio bez zdejmowania głowicy. W tym wypadku będę musiał chyba zaryzykować i zrobić te uszczelniacze, a potem zobaczę jak sprawa będzie się miała. Wole nie rozkładać i potem ewentualnie składać, skro auto jeszcze jeździ Taki dylemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vlad24 Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Nie jestem specjalistą, ale na moje oko tam jest za dużo oleju i jak na rysy i jak na uszczelniacze. Ten olej musi się po prostu włączać do cylindra. Skoro jeszcze trzyma ciśnienie, to raczej nie uszczelka. Może gdzieś głowica pękła i leci do kanału ssącego a następnie do cylindra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.