Gość Andrzej G Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Pytałem o kod do NC-2 odbierając Pulsara - poinformowano mnie, że radio nie jest kodowane i nie ma żadnych kodów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) jeśli to radio z UTjuba jest Wasze to może być kodowane. Tu Pan Murzyn wklepuje przy okazji reset codu . clarion PP-2787H https://www.youtube.com/watch?v=vD_dgd3RVpw teraz tu na australijskim forum rozkminiali kod dla t31 2011 http://baustralianxtrail.runboard.com/t124099,offset=10 tutaj to samo dla t30 też piszą, że jest kod w ujęciu dwuwariantowym (dla St jest i TI nie ma, chyba chodzi o kasety ale nie chce mi się szukać fotek czy były takie i takie) http://baustralianxtrail.runboard.com/t124099 teza dla t31: widzę, że radia różnią się przyciskiem load i mute z lewej strony. Może o to chodzi? Zainteresowanego proszę o fotę radia Edytowane 14 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaniak1990 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Panowie a gdzie powinien być i jak wygląda kod do radia znajduje się gdzieś w książce czy jak? Auto kupione w rodzinie więc kod może uda się odnaleźć tylko muszę wiedzieć gdzie i jak był zapisany. Radio w aucie na 100% oryginalne od nowości. Dzięki za odpowiedzi jesteście niesamowici! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Cytuję słowa z postu kolegi @borge, "... X-Trail MR2011 nie ma zadnego PINu i wg zapewnien sprzedajacego (ASO) dopoki siedzi w tym samym aucie nie ma koniecznosci wpisywania PINu..." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) jestem w trakcie rozmow telefonicznych i wymiany maili z trzema ASO Nissana w tej kwestii, jak bede mial jasnosc przekaze ustalenia sprawa nie jest tak oczywista jakby sie moglo wydawac pozdrawiam Edytowane 15 Marca 2016 przez borge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaniak15 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 X-Trail MR2011 czy można poprosić o zdjęcie radia? Aby porównać czy w moim aucie siedzi dokładnie takie same. Jakos nie chce mi się wierzyć że niema kodu. Kolego z postu wyżej jeśli b miał jakieś dokładne informacje potwierdzone z ASO proszę o odpowiedź. Będę miał pewność czy mogę zabierać się do rozbierania radia. A druga sprawa czy posiadają państwo jakiś film lub instrukcję jak właśnie zabierać się do wyciągnięcia radia? Pozdrawiam Rafał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) odpowiedz jaka uzyskalem po 2 dniach konsultacji jest taka ze MOJE radio na 99% nie potrzebuje PIN'u dopoki jest zamontowane w tym aucie radio to wg wszelkiego prawdopodobienstwa Clarion PN-3000P co rowniez nie bylo takie proste do ustalenia, nie majac radia wyjetego z konsoli(Clarionow PN-3000P sa 3 wersje czyli PN-3000P-A, PN-3000M-A, PN-3000M-B, wszystkie w konfiguracji 6 CD|LW|MW|FM|RDS|Bluetooth i nie bardzo wiem na czym polegaja roznice a tych Clarionow cale stada: bez 6 CD, z 'mute' zamiast 'load', bez Bluetooth'a, z navi etc etc)rozmawialem z 3 ASO, 2-ma w Lodzi i tym z ktorego auto pochodzi czyli ze SlaskaASO nr 1 w Lodzi: 'nie wiemy czy po odlaczeniu klemy radio bez PIN'u bedzie dzialac poprawnie, prosze przyjechac, jak auto bedzie na miejscu, mozemy udostepnic odplatnie PIN (150 PLN, ton rozmowy - najlepiej spadaj na drzewo')ASO nr 2 w Lodzi: 'nie wiemy czy po odlaczeniu klemy.... , prosze przyjechac... odplatnie PIN (50 PLN)ASO nr 3: najbardziej kompetentni, choc sami nie byli do konca pewni efektu po odcieciu zasilania radia, starali sie pomoc a nie splawic, zaoferowali nieodplatna pomoc pod warunkiem udostepniania nr VIN oraz zdjecia naklejki z obudowy radiam. inn. poradzili aby na czas odlaczenia baterii zastosowac alternatywne zasilanie dla podtrzymania napiecia (wczesniej znalazlem taki patent w sieci), skontaktowali sie z elektrykami zatrudnionymi w innym ASO w celu zasiegniecia opinii, stwierdzili ze na 99% po odcieciu i wznowieniu zasilania radio powinno dzialac bez koniecznosci uzycia PIN'upowyzsze wynika z faktu ze montownia uzywa w swoich autach kilkadziesiat typow radioodbiornikow z czego kilkanascie typow w X-Trailach i nie zawsze standardy ich dzialania sa takie sameprawdopodobnie radio montowane w fabryce jest synchronizowane z ECU (Electronic Control Unit) i dopoki dziala w tym swoim naturalnym srodowisku, odciecie napiecia nie stwarza koniecznosci uzycia PIN'uwg. informacji uzyskanych w tym samym serwisie wyciagnalem wniosek ze pozyskanie PIN'u nie nastapi poprzez odczytanie go z ECU, tylko z jakiejs bazy komputerowej Nissanana 2 str. 'Ksiazki gwarancyjnej i rejestru przegladow' (prawa szpalta, 3 rubryka od gory) jest pozycja do wypelnienia 'Kod radia (opcjonalnie) i w mojej ksiazce to pole jest pustenie bylo rowniez plastikowej karty z 4-ro cyfrowym PIN'em radia a podobno niektore modele Nissana maja takie karty wydawane (inny pracownik ASO nr 3 zeznal ze nie przypomina sobie aby do X-Traila II z ich salonu, takie karty wydawano) przejrzalem tez jakies fora internetowe gdzie sa ludzie ktorzy pro publico bono podaja innym PIN'y do ich radyjek na podstawie danych z naklejek ale o ile w przypadku np. Alpine, Grundigow czy Beckerow nie ma problemow tak w przypadku Clarionow takich odpowiedzi nie bylo na razie nie mam czasu na doswiadczenie polegajace na odlaczeniu klemy bo bede przez najblizsze 2 tygodnie dosc intensywnie uzywal auta ale pewnie za jakis czas podejme wyzwanie ; )wczesniej musze tylko opanowac demontaz panela konsoli bez dewastacji, zeby dostac sie do wspomnianej naklejkijesli ktos mialby ochote zrobic to wczesniej, znalazlem w sieci jakies zdjecia ilustrujace powyzsze (na fotkach X przed liftingiem ale mysle ze pozniej patent byl taki sam) pozdrawiam Edytowane 15 Marca 2016 przez borge 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 u mnie jak zawsze za foty plus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaniak15 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Jeśli uda Ci się znaleźć czas daj znać jakie były rezultaty czekam z niecierpliwością. Patrząc na zainteresowanie ASO widać że tylko w jednym na podane ASO ktoś miał jakaś wiedzę i chęć pomocy. Szczerze jestem lekko zawiedziony ich poziomem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 no ja chciałem dziś odebrać radio z takim samym problemem ale serwis autoryzowany Pioneer się poddał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaniak15 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 I co Ci serwis powiedział? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 nie mają dokumentacji i nie wiedzą jaka zapadka do czego i co powoduje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 9 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2017 dzis poszedlem na calosc ; ) poniewaz nie mam odpowiedniego stanowiska gdzie moglbym wpiac do sieci ladowarke i podlaczyc ja do baterii obecnej w aucie, musialem ja wymontowac, byla kilka godzin poza nim po wlozeniu jej na swoje miejsce radio uruchomilo sie bez potrzeby wpisania kodu PIN pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 To ja opowiem swoją historię, związaną z zabezpieczeniami fabrycznymi audio. Miałem w swoim radio fabryczne, jak niżej. Ponieważ nie miało aux i nie wczytywało mi książki z telefonu (tylko pojedyncze pozycje musiałem wklepywać ręcznie), postanowiłem zamienić na młodsze też fabryczne z aux, licząc, że młodsze będzie miało nowszy firmware i łyknie całą książkę. Jeden z Kolegów na forum miał na zbyciu takie jak niżej, tyle, że bez kodu. Nabyłem drogą kupna i zabrałem się za montaż. Wiedziałem, że tak jak pisałem wyżej, że radio potrzebuje kod. Podjechałem do ASO i odtworzono mi kod. Po zamontowaniu, okazało się, że stare i nowe radio ma podwójne zabezpieczenie. Raz to kod, a dwa przypisanie do konkretnego samochodu (immo). Musiałem zrobić drugie podejście do ASO, mając ze sobą komplet kluczyków (keyfree). ASO wymeldowało stare radio z samochodu i zameldowało w tym samochodzie nowe, wraz z programowaniem kluczyków. Aux mam, ale tak jak poprzednie nie potrafi wczytać całej książki z kontaktami. Może to kwestia modelu telefonu (xperia Z2). Tak na marginesie, kupiłem do niego wzmacniacz, który ma dwa dodatkowe gniazda aux. Okazało się, że cała operacja była niepotrzebna . Mogłem od razu zamontować wzmacniacz do starego, miałbym aux, a książki jak nie wczytywał tak nie wczytuje . I zaoszczędziłbym na ASO. Ale nic to. Gdyby nie to, pewnie nie zebrałbym się do zakupu wzmacniacza. Tak na marginesie, stare radio, w pełni sprawne, ze znanym kodem, do zbycia za symboliczną kwotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 @berater, na jakiej podstawie w ASO odczytali kod? potrzebny byl do tego nr z naklejki na radiu? tez mnie irytuje brak mozliwosci 'przesypania' ksiazki telefonicznej w calosci z iPhone SE (wczesniej z 4S) do tego modelu Clariona, zastanawialem sie nawet nad kupnem jakiegos starego telefonu z innym OS ale stwierdzilem ze auto nie jest miejscem w ktorym spedzam wiekszosc zycia mozliwosc odebrania polaczenia bez zbednych manipulacji zwiazanych z poszukiwaniem sluchawki i rozmowa podczas jazdy bez narazania sie na mandat uwazam za wystarczajace pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 10 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2017 Do odczytania kodu wystarczyła im fotka tabliczki znamionowej. Do zaprogramowania brał ode mnie całe radio i komplet kluczyków i gdzieś się podłączali. Gdzie ? Nie wiem. Też uważam, że dotychczasowa funkcjonalność jest absolutnym minimum, ale w XXI wieku, mógłby wyświetlać na ekranie nazwę, a nie tylko numer połączenia przychodzącego. Chciałbym mieć komfort decyzji odrzucić czy przyjąć połączenie, a nie zastanawiać się kto dzwoni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.