zaniak1990 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 Witam wszystkich. To mój pierwszy post i za razem pierwsza wizyta na forum Nissan. A więc do rzeczy. Mam problem z radiem/zmieniarką w swoim xtrailu zacięła się i nie mogę wyjąć zmienić płyty. Jest tylko dźwięk zmiany płyty. Czy ktoś spotkał się z tą przypadłością? W razie błędów potrzebnych dodatkowych informacji proszę o podpowiedzi. Czekam na odpowiedź ponieważ niedługo czeka mnie spora trasa i jednak CD by się przydało. Dziękuje z góry za odpowiedzi i pozdrawiam Rafał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Jest to popularna usterka w tym sprzęcie. Można zdjąć tylną ściankę i powinien być dostęp do mechanizmu. Jednak dobrze zrobi to tylko fachowiec rtv. JEst tam masa zapadek i one ze sobą współpracują. Nie dasz rady sam chyba, że się fuksnie. Przyczyną jest załadowanie sprzętu wypalonymi płytami z marketu i one nie trzymają wymiarów. Szczególnie chodzi o załadowanie latem i używanie potem zimą. Tak było u mnie. Edytowane 4 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanan Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Witam, miałem dokładnie to samo, ale mi żadna płyta nie chciała wyjść, słychać było jak mechanizm by chciał a nie mógł, 4 fachowców nie chciało się podjąć naprawy a to tylko było 30 minut roboty. Musisz wyjąć radio, odkręcić tylko tylną obudowę i zobaczysz w takiej blasze wyfrezowane schodki- to taki mechanizm zmieniarki, spróbuj to przesunąć delikatnie, psiknij troszkę białego smaru i będzie ok, wyrazie czego dzwoń Edytowane 8 Marca 2016 przez tanan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 (edytowane) Kolego psikanie to nie pomoże a zaszkodzi. Tam są suche smary do elektroniki. Nie wolno niczym psikać. A poruszać delikatnie można. Edytowane 4 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanan Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jak napisałem tak zrobiłem, działa już ponad rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 psiknij troszkę białego co to jest 'bialy'? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 no pewnie biały suchy smar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaniak1990 Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Panowie teraz jednak z innej beczki przed samym wyciągnięciem radia zorientowałem się że nie mam kodu do własnie niego. Czy idzie po numerze radia poprzez jakiś kalkulator uzyskać kod ? Dzięki za odp lub jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 nie da się, ale w zakładzie rtv powinni zdjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 W ASO chcą za to 100-200 zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 przed samym wyciągnięciem radia zorientowałem się że nie mam kodu do własnie niego jesli radio bylo od nowosci w aucie to po odlaczeniu klemy i ponownym podlaczeniu, PIN do radia bedzie neizbedny? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Dziwne, bo wyrywałem swojego dwa razy i nie było problemu. Radio ma być powiązane z NATS i macierzyste nie powinno wołać kodu??? Chyba że razem z modelem auta coś się zmieniło, lub radio ktoś ma nieoryginalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berater Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 To dziwne. Bo ja z kolei, 2X swoje wyjmowałem w ASO, żeby ustalić kod (sprzedający nie przekazał mi). Za każdym razem wołał o kod. A to, że jest to radio z tego pojazdu wiem, bo ASO nie podejmuje się ustalania kodu dla odbiorników nieoryginalnych. Ponoć łaczą sie z serwerami serwisowymi Nissana i na podstawie nr VIN zadają pytanie. A jak przyszedłem raz z samym odbiornikiem, żądali ode mnie dowodów, że jestem właścicielem pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Czyli tak jak pisałem, zmieniło się razem z modelem. Trzeba będzie to gdzieś odnotować. Może ktoś jeszcze się wypowie w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Grzmotu, w xsie t30 też był kod. U mnie w 1din cd też jest.. w kilku wątkach pisali o t30, że wołało kod na grafice jest t31 i chce kod Edytowane 13 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Kari, wyjmowałem (2din). Spytaj Zeshkyiego, tez wyjmował. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99483-wej%C5%9Bcie-aux-w-radiu-clarion-pp-2609t/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) edytowałem, możliwe, że są dwa typy w zależności od alarmu, Pumiak płacił 100 za zdjęcie kodu. Wychodzi, że 2 din przeliftowe nie miały kodu a poliftowe miały. Ale nie sprawdzałem hipotezy. Edytowane 13 Marca 2016 przez karibox1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Te Clariony z T30 nie wołają o kod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No to Pumiak nie pisał prawdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 W Fordzie wystarczyło zdjąć klemę z aku i radio zaraz trzeba było odkodować. Radio z nyski miałem na kolanach przy wymianie wzmacniacza http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99745-naprawa-anteny-radiowej-nissan-x-trail-t30/?do=findComment&comment=1008820 , a i aku zmieniałem w zeszłym roku. Nie wiem, nie upieram się, bo może mają radia dokładane lub z innych modeli nissana a w t31 to już może inna historia. Co do mojego jestem pewien. Nie mam w książce od nyski żadnego kodu do radia tak jak to było we fordzie A mój X jest po lifcie i radio jest fabryczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aabb Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Mój jest z 2007 z navi i przy odłączania aku nie woła o PIN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinok Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 U mnie też nie wołał (model przed liftem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Radio ma być powiązane z NATS i macierzyste nie powinno wołać kodu??? ucze sie tego auta i prosze wytlumacz mi jaki jest zwiazek radia z NATS'em myslalem ze NATS to immobilizer etc a radio ew. moze byc skomunikowane z modulem komputera pokladowego na grafice jest t31 i chce kod tylko pytanie czy to radio od nowosci siedzialo w tym aucie? mam watpliwosci czy na grafice jest T31, konsola w T31 wyglada nieco inaczej W Fordzie wystarczyło zdjąć klemę z aku i radio zaraz trzeba było odkodować..... Nie mam w książce od nyski żadnego kodu do radia tak jak to było we fordzie A mój X jest po lifcie i radio jest fabryczne. w Fordzie Escorcie MR95 odpiecie klemy obligowalo do wpisania PINu do radia, Touran MR2005 na szynie CAN nie potrzebowal wpisania PINu po odlaczeniu klemy choc do auta byla zalaczona karta z tym PINem, teraz X-Trail MR2011 nie ma zadnego PINu i wg zapewnien sprzedajacego (ASO) dopoki siedzi w tym samym aucie nie ma koniecznosci wpisywania PINu musze zadzwonic do ASO, ciekawe co powiedza pozdrawiam Edytowane 14 Marca 2016 przez borge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 ucze sie tego auta i prosze wytlumacz mi jaki jest zwiazek radia z NATS'em myslalem ze NATS to immobilizer etc a radio ew. moze byc skomunikowane z modulem komputera pokladowego Tu faktycznie źle się wyraziłem. Coś gdzieś ktoś pisał i tak mi utkwiło. Radio będzie przypisane do ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.