kffiat Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Koledzy mam taki dość dziwny problem, ostatnio po wpadnięciu w koleiny w terenie coś się stało z przekładnią, nie mogłem skręcić kół w lewo, po chwili po przejechaniu przez dziurę wszystko ustąpiło, postanowiłem jak najszybciej jechać do domu, samochód jednak strasznie myszkował po drodze a geometria cała ustawiana 2 tygodnie temu. W drodze powrotnej przy domu wykonałem pełny skręt w lewo i kierownica tak została znowu się blokując, usłyszałem, że pompa strasznie wyje jak próbuje coś zrobić, złapałem mocno za kierownice i szybkim ruchem przekręciłem w prawo, coś przeskoczyło ale znowu działała normalnie a pompa wyła. Jakie było moje zdziwienie jak następnego dnia odpaliłem samochód i cisza, pompa cicho auto skręca lekko dobrze się prowadzi. Do czasu zagrzania pełnego i znowu zaczęło wyć i myszkować. Co może być powodem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 A kasowałeś luzy na przekładni? Może za mocno skręcone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Morze coś z pompą wsp .się dzieje .jak tam poziom oleju w zbiorniczku Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kffiat Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jak tylko wrócę z wyjazdu zwrócę uwagę na płyn, luzów nie kasowałem ale kolejny dzień rano odpalony samochód i jest normalnie kierownica paluszkiem się kręci praktycznie i pompa cicho. Póki co to Terrano stoi grzecznie i czeka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 ale kierownica ci sie blokuje czy poprostu robi sie efekt jak by wspomaganie sie rozlaczylo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Może pasek za luźny i piszczy przy większym obciążeniu a zarazem gubi sie wspomaganie Edytowane 6 Marca 2016 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 wymień płyn może są jakieś "farfocle" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź dobrze mówisz - to może tak być, albo końcówki drążka wyklepane Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź dobrze mówisz - to może tak być, albo końcówki drążka wyklepane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Koledzy mam taki dość dziwny problem, ostatnio po wpadnięciu w koleiny w terenie coś się stało z przekładnią, nie mogłem skręcić kół w lewo, po chwili po przejechaniu przez dziurę wszystko ustąpiło, 100 procent!!! uszkodzeniu uległ "delikatny"ukł. kierowniczy czyli podpora , końcówki drążków kierowniczych, pewnie sam drążek przekładnia w tym modelu jest odporna na takie zabawy ....i niema na to wpływu ustawienie zbieżności 2 tyg. temu!! ...... profilaktycznie sprawdził bym wymienił bym płyn wspomagania niskie koszty a przynajmniej odhaczysz 1 potencjalny problem, chociaż ja twierdze że coś się wygięło w układzie kierowniczym, zawież auto do mechanika , lub zrób fotkę przedniej części podwozia ,może? coś zaradzimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 jak będzie większy luz to zahaczy o ramę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.