Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dziwne zachowanie przekładni


kffiat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam taki dość dziwny problem, ostatnio po wpadnięciu w koleiny w terenie coś się stało z przekładnią, nie mogłem skręcić kół w lewo, po chwili po przejechaniu przez dziurę wszystko ustąpiło, postanowiłem jak najszybciej jechać do domu, samochód jednak strasznie myszkował po drodze a geometria cała ustawiana 2 tygodnie temu. W drodze powrotnej przy domu wykonałem pełny skręt w lewo i kierownica tak została znowu się blokując, usłyszałem, że pompa strasznie wyje jak próbuje coś zrobić, złapałem mocno za kierownice i szybkim ruchem przekręciłem w prawo, coś przeskoczyło ale znowu działała normalnie a pompa wyła. Jakie było moje zdziwienie jak następnego dnia odpaliłem samochód i cisza, pompa cicho auto skręca lekko dobrze się prowadzi. Do czasu zagrzania pełnego i znowu zaczęło wyć i myszkować. Co może być powodem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kasowałeś luzy na przekładni? Może za mocno skręcone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Morze coś z pompą wsp .się dzieje .jak tam poziom oleju w zbiorniczku

 

Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tylko wrócę z wyjazdu zwrócę uwagę na płyn, luzów nie kasowałem ale kolejny dzień rano odpalony samochód i jest normalnie kierownica paluszkiem się kręci praktycznie i pompa cicho. Póki co to Terrano stoi grzecznie i czeka :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może pasek za luźny i piszczy przy większym obciążeniu a zarazem gubi sie wspomaganie

Edytowane przez fikolek2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź ;)

dobrze mówisz - to może tak być, albo końcówki drążka wyklepane

Coś mi się wydaje że masz wąs wspornika podgięty (skrzywiony) ... nakrętka prawej wewn. końcówki kier. zawadza o ramę ... sprawdź ;)

dobrze mówisz - to może tak być, albo końcówki drążka wyklepane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość matis_uaz

Koledzy mam taki dość dziwny problem, ostatnio po wpadnięciu w koleiny w terenie coś się stało z przekładnią, nie mogłem skręcić kół w lewo, po chwili po przejechaniu przez dziurę wszystko ustąpiło,

100 procent!!! uszkodzeniu uległ "delikatny"ukł. kierowniczy :rolleyes2: czyli podpora , końcówki drążków kierowniczych, pewnie sam drążek przekładnia w tym modelu jest odporna na takie zabawy :rofl: ....i niema na to wpływu ustawienie zbieżności 2 tyg. temu!! ......

profilaktycznie sprawdził bym wymienił bym płyn wspomagania niskie koszty a przynajmniej odhaczysz 1 potencjalny problem, chociaż ja twierdze że coś się wygięło w układzie kierowniczym, zawież auto do mechanika , lub zrób fotkę :turned:  przedniej części podwozia ,może? coś zaradzimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...