camello Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Hej, Opel Astra F , 1.4. 44kW, 8V,1994r . 1-no wtryskowy, LPG Stag2 Kolejna bolączka mojego Opelka. Chodzi tylko o problem na benzynie. Gdy jest zimny to jest wszystko OK, ale tylko jak się na grzeje to się dławi. Przy naciskaniu gazu w czasie postoju dławi się i po chwili wchodzi na obroty, ale jak bardzo, bardzo, bardzo delikatnie wciskam gaz to to się nie dławi. W czasie jazdy za każdym razem gdy zmieniam bieg i dodaje gazu to go przydławia tak, ze hamuje silnikiem i załapuje i jedzie. Gdy mi zgaśnie przez zadławienie to ciężko go odpalić i czuć benzynę. Szczelność układu powietrza sprawdzona i jest szczelnie. Pompa paliwa pracuje i raczej wydaje się sprawna. Na LPG problemu żadnych nie ma. Silnik pracuje na wszystkich cylindrach czasem tylko słychać tak jakby przerywał w czasie dodawania gazu, ale to jak jest bardzo zimno na dworze. Wymienione zostało: Kable wysokiego napięcia Kopułka z palcem Świece Czyszczona przepustnica i wymiana uszczelnienia, sprawdzałem jak działa przepustnica i działa w porządku otwiera się do końca i zamyka. Filtr Paliwa oraz wszystkie filtry i olej wymieniany bardzo często nawet co 5tyś Regulacja zapłonu, ale dawno Wymieniona odma oleju. Sonda Lambda choć po wymianie po czasie zapaliła się kontrolka silnika wskazując błąd na sondę,ale po czasie zniknął błąd i już się nie pojawia. Zrobiona regulacja Co jest istotne to auto jakiś rok temu przeszło wymiane uszczelki pod głowicą, rozrzad + pompa wody , planowanie głowicy, wymiana nadpalonych tłoków , po odbiorze auta pojawiło się to dławienie, ale bardzo mało wyczuwalne, lecz ja to wychwyciłem bo wiem jak chodził mój silnik przed remontem i jak widać ta usterka się rozrosła do takich rozmiarów. Bardzo Was proszę każdą rade. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 butlę zakręcałeś do testu?? jak masz dostęp do AFR-a to warto zobaczyc jakie jest wskazanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Nie zakręcałem zrobie to i dam znac. Co do AFR to co potrzeba bo to to jest odczyt z sondy , tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 AFR to sonda wkładana w wydech i pokazuje jaka jest mieszanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 U mnie nie ma takiej sondy w wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 tyle to ja wiem, większość warsztatów nie ma dlatego pisałem, że jak byś miał dostęp to warto sprawdzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 A na diagnostyce mogą sprawdzić co nie? Kiedyś coś tam wkładał jakiś czujnik w wydech i sprawdzał jaka jest mieszanka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 tak sprawdzą Ci analizatorem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Ale ok, i tak wiadomo że silnik dostaje za dużo wahy i go zalewa stąd smród benzyny i zadławienie , co robić w takim przypadku. Co w najgorszym wypadku może być uszkodzone, coś z cylindrem? Jakiś czujnik? No i jeszcze zobaczymy po zakreceniu butli może rzeczywiście dostaje dwa paliwa. Edit Na zakręconej butli takie same objawy. Google przeorałem w zdłuż i w szerz i natrafiłem na jeden mądry post,a mianowicie żeby zdjąć wąż dolotowy powietrza i ręką przytkać otwór przy przepustnicy, tak zrobiłem i silnik się troche zadławił,ale wszedł na obroty i z dołu przepustnicy było syłachać zasysane lewe powietrze. Ciężko mi teraz napisać skąd dokładnie wymacałem to miejsce palcem i jest to otwór jakby na srubkę z tyłu, na dole koło jakieś wtyczki. Próbowałem zatkać palcem dla testu,ale nie dałem rady zassysyał dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.