Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350zDawid1


35zdawid1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was.

Po wielu latach posiadania zetki opiszę swój projekt który zacząłem w tamtym roku.

Do tej pory auto w zasadzie służyło mi do jazdy codziennej oraz upalania w wyścigach na prostej po których przerzuciłem się na jazdę torową.

350tkę kupiłem w 2010r przejechałem nim ok 60 000km przez które ,,było" całkowicie bezawaryjne mimo naprawdę ciężkiego żywota. Dodam że praktycznie te wszystkie przejechane  km bardziej widziały wskazówkę obrotomierza na czerwonym polu niż spokojne turlanie się przy 1500 rpm/min:)

 

Specyfikacja auta:

 

Nissan 350z  VQ35DE 2003r

Zawieszenie: seryjne + regulowane górne wahacze + mod stabilizatora

Dolot: seria 

Wydech: przelot 2.5" bez katów spawany na samochodzie

Skrzynia biegów automatyczna, dyfer 3.5

Hamulce przeszczepione z wersji US HR dwutłoczkowe tarcza 320mm

Spacer+ frezowanie kolektora

lekkie aluminiowe koło pasowe 

Usunięta chłodnica klimatyzacji dla lepszego chłodzenia oraz kompressor 

Program w tamtym roku

Lekkie koła 17 cały czas na aucie:)

 

Gdzieś kiedyś wyczytałem o wersji US z 2002r mającej 291KM oraz masa własna 1440kg- wiadomo moc się nie zgadza ale gdy zważyłem nyskę to dokładnie tyle pokazało kiedy jeszcze wszystko w aucie było na swoim miejscu teraz jest ok 1400kg

 

Co do wyglądu zew nie ma co się chwalić widzimy raczej zmęczony lakier niż cieszące oko body kity jak np u Tomka czy Łukasza:)

 


wracając do wydechu jeżeli ktoś z was rozważa spawanie go na samochodzie wraz z prostymi tłumikami przelotowymi to wtedy sound jest taki:

post-83590-0-23366300-1457274442_thumb.jpg

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wreszcie opisałeś swoją zetkę ;)

Zasuwa bardzo ładnie jak na wolnossaczka. Mała masa robi swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj z tym lakierem, zmeczony bardzo nie jest, w czwartek widziałem ja u Kuby i wygladala ladnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wersję USA a wiadomo jak to jest perełek nie sprowadzają... zresztą u mnie ma nie wyglądać tylko jeździć w zasadzie celowo w nim nic nie robię przynajmniej nie bedzie szkoda jak przywalę w jakiś pachołek czy oponę...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prze pięknie brzmiąca zetka :)
I nawet zacnie się odpychająca, chyba najszybsza ze wszytkich wolnossaków - na zlotach zetkowych chyba tylko ja jej dawałem radę i 370 tki :P ??

Teraz będzie jeszcze mocniejsza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A napisz co tam z tym silnikiem się stało

Obrócona panewka ale o tym później 

Po pierwszym zlocie na narodowym przyszedł czas na jakies modyfikacje w zasadzie wiele osób inwestowało ciężkie pieniądze w rzeczy które jedyne co robiły to obniżały moc. Kuba opracował pare rozwiązań które jednak coś dają i tak wleciał spacer bez ,,frezowania trąbek" i przy okazji dyfer 3.5 po hamowaniu wyszło 264KM 321NM nie wiadomo jak na to wszystko wpłynął wydech którego założyłem sporo wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wrześniu 2014 pojechałem na moj pierwszy tor i dopiero wtedy zaczela sie zabawa z zetką

przejazd niesłychanie chaotyczny i pełen błędów:)

 

dalej brakuje mocy więc kombinujemy dalej 

To już mojej produkcji wspomiane koło pasowe, trąbka w dolocie przeciw powstawaniu wirów powietrznych oraz frezowanie trąbek

po tym pojechałem na strojenie 

same trzy modyfikacje dały 9KM

Coobcio dołożył jeszcze kilka:)

 

 

post-83590-0-30749300-1457282453_thumb.jpg

post-83590-0-31636200-1457282459_thumb.jpg

post-83590-0-80036400-1457282483_thumb.jpg

post-83590-0-86826700-1457282854_thumb.jpg

post-83590-0-35615300-1457282942_thumb.jpg

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Koła 17" robią robotę w tym wozie !!

Mocowo także całkiem nieźle !!
Już zapomniałem - tak dawno to było :P

Pierwszy raz razem żeśmy lecieli chyba na Ułężu wraz z Wojciechem od rudej zety z RevUpem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Koła 17" robią robotę w tym wozie !!

Mocowo także całkiem nieźle !!

Już zapomniałem - tak dawno to było :P

Pierwszy raz razem żeśmy lecieli chyba na Ułężu wraz z Wojciechem od rudej zety z RevUpem...

mnie wtedy nie było ale za to jakąś turbozetkę opierdoliłeś grubo na semi-slickach:)

 

Wracając do strojenia wg mnie dużą robotę zrobiła przesunięta odcinka wykorzystywana na biegach 1-2 i ew 3

aby to sprawdzić pojechaliśmy specjalnie na niemiecką autostradę 

 

 

 

 

 

A tu coś ze zlotu 2015:) także w Niemczech:)

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpośrednio po strojeniu silnika i skrzyni z 370z z tego co pamiętam 312km w AT oraz strojone 350z w MT. Na suchym nie ma takiego efektu z 1 na 2 jak u Ciebie ale jest zdecydowanie lepiej niż w serii

 

Także czasy nieco się różnią:

post-83590-0-07959200-1457287207_thumb.jpg

post-83590-0-19579500-1457287227_thumb.jpg

post-83590-0-96406000-1457287285_thumb.jpg

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie w miare sucho i nie zapomne, to nagram Ci jak u mnie to dziala...to jest po prostu takie jebniecie jak by ktos Ci w dupe wjechal, ewidetnie czuc ze ze baaardzo szybko zmienia bieg no i do tego nawet na suchym piszcza opony przy zmianie. k**wa jezeli tylko sprzedam te moje felgi tez ide w semi slick i tez chcialbym pare modyfikacji zrobic. Czasy naprawde krecisz za***iste na tym setupie! Musimy zrobic ustawke na zlocie i musisz mnie nim przewiesc :) AT rzadzi!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak bedzie w miare sucho i nie zapomne, to nagram Ci jak u mnie to dziala...to jest po prostu takie jebniecie jak by ktos Ci w dupe wjechal, ewidetnie czuc ze ze baaardzo szybko zmienia bieg no i do tego nawet na suchym piszcza opony przy zmianie. k**wa jezeli tylko sprzedam te moje felgi tez ide w semi slick i tez chcialbym pare modyfikacji zrobic. Czasy naprawde krecisz za***iste na tym setupie! Musimy zrobic ustawke na zlocie i musisz mnie nim przewiesc :) AT rzadzi!

Zgadza się:)

 

Jeszcze jeden film z dnia w którym wracałem z Jastrzębia na maxa odchudzony do tego na miękkich ful-slickach z ponad 500 konnym ciężkim CL600 V12 biturbo, doskonale widać i słychać szybkość zmiany biegów po samym programie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TansGo zmienia jeszcze lepiej biegi, spodobało by Ci sie. A przy spokojnej jezdzie to działa jak bezstopniowa skrzynia. Swoją droga opierdolic 600sete to już naprawdę fajnie musi jechać. Jako jedeni z nielicznych mamy automaty a szkoda bo te skrzynie naprawde robia robotę w naszych autach tylko ze panuje wszędzie przekonanie że manuale są szybsze i nie uchodzi miec w Z'tce automata...zresztą zawsze jak ktos dowiaduje sie że moja jest w At to mowi 'szkoda ze automat' a w życiu nawet nie jeździł automatem a co dopiero Z'tka w AT...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe też to słyszę

 

Teraz druga strona medalu

 

 

takie ciśnienie oleju miałem w zasadzie przez cały okres eksploatacji

wszystko było ok moc trzymał aż do czasu kiedy usłyszałem ten dźwięk


Efekt obrócona panewka

post-83590-0-95071900-1457293957_thumb.jpg

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki olej lałeś     przy takich jazdach torowych i chłodnica oleju powinna być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motul oraz valvoline 10w60

auto przez ostatni rok mojej intensywnej jazdy przejechało może ze 4000 km i mialo 2x wymieniany olej czyli raz na 3 tory i 2000km

do tego przez każdą jazdą stan uzupełniałem na ponad stan.

chłodnicy nie miałem ale starałem się nie przekraczać 3 min jazdy dwa razy zdarzyło mi się jechać ok 4min.

teraz zapodam większą misę olejową oraz chłodnicę skrzyni wraz z czujnikami temp oleju w jednym i drugim 

post-83590-0-00114100-1457295560_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawid co to za urządzenie pomiarowe? Dokładność pomiarów porównywalna z racelogiciem? Gdzie to nabyłes i jaka cena? Czasy za***iste masz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest akcelerometr Coobcia a czy jest tak samo dokładne jak racelogic to nie wiem ktoś musiałby stestować oba urządzenia jednocześnie 

Racelogic jest uznawany za coś najdokłankiejszego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ps. ta 370z miala 352KM bylo na kompletnym wydechu supersprinta i stroilem ją...

 

A co do bezposredniej przyczyny zatartych panewek to jutro wskaże winowajce :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio masz jakieś namiary na ten sprzęt pomiarowy? Jak z dokładnością?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...