35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Witam was. Po wielu latach posiadania zetki opiszę swój projekt który zacząłem w tamtym roku. Do tej pory auto w zasadzie służyło mi do jazdy codziennej oraz upalania w wyścigach na prostej po których przerzuciłem się na jazdę torową. 350tkę kupiłem w 2010r przejechałem nim ok 60 000km przez które ,,było" całkowicie bezawaryjne mimo naprawdę ciężkiego żywota. Dodam że praktycznie te wszystkie przejechane km bardziej widziały wskazówkę obrotomierza na czerwonym polu niż spokojne turlanie się przy 1500 rpm/min:) Specyfikacja auta: Nissan 350z VQ35DE 2003r Zawieszenie: seryjne + regulowane górne wahacze + mod stabilizatora Dolot: seria Wydech: przelot 2.5" bez katów spawany na samochodzie Skrzynia biegów automatyczna, dyfer 3.5 Hamulce przeszczepione z wersji US HR dwutłoczkowe tarcza 320mm Spacer+ frezowanie kolektora lekkie aluminiowe koło pasowe Usunięta chłodnica klimatyzacji dla lepszego chłodzenia oraz kompressor Program w tamtym roku Lekkie koła 17 cały czas na aucie:) Gdzieś kiedyś wyczytałem o wersji US z 2002r mającej 291KM oraz masa własna 1440kg- wiadomo moc się nie zgadza ale gdy zważyłem nyskę to dokładnie tyle pokazało kiedy jeszcze wszystko w aucie było na swoim miejscu teraz jest ok 1400kg Co do wyglądu zew nie ma co się chwalić widzimy raczej zmęczony lakier niż cieszące oko body kity jak np u Tomka czy Łukasza:) wracając do wydechu jeżeli ktoś z was rozważa spawanie go na samochodzie wraz z prostymi tłumikami przelotowymi to wtedy sound jest taki: Edytowane 6 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 No wreszcie opisałeś swoją zetkę Zasuwa bardzo ładnie jak na wolnossaczka. Mała masa robi swoje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Nie przesadzaj z tym lakierem, zmeczony bardzo nie jest, w czwartek widziałem ja u Kuby i wygladala ladnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Mam wersję USA a wiadomo jak to jest perełek nie sprowadzają... zresztą u mnie ma nie wyglądać tylko jeździć w zasadzie celowo w nim nic nie robię przynajmniej nie bedzie szkoda jak przywalę w jakiś pachołek czy oponę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Prze pięknie brzmiąca zetka I nawet zacnie się odpychająca, chyba najszybsza ze wszytkich wolnossaków - na zlotach zetkowych chyba tylko ja jej dawałem radę i 370 tki ?? Teraz będzie jeszcze mocniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 A napisz co tam z tym silnikiem się stało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 A napisz co tam z tym silnikiem się stało Obrócona panewka ale o tym później Po pierwszym zlocie na narodowym przyszedł czas na jakies modyfikacje w zasadzie wiele osób inwestowało ciężkie pieniądze w rzeczy które jedyne co robiły to obniżały moc. Kuba opracował pare rozwiązań które jednak coś dają i tak wleciał spacer bez ,,frezowania trąbek" i przy okazji dyfer 3.5 po hamowaniu wyszło 264KM 321NM nie wiadomo jak na to wszystko wpłynął wydech którego założyłem sporo wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) A po programie? Jaka moc? Edytowane 6 Marca 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) We wrześniu 2014 pojechałem na moj pierwszy tor i dopiero wtedy zaczela sie zabawa z zetką przejazd niesłychanie chaotyczny i pełen błędów:) dalej brakuje mocy więc kombinujemy dalej To już mojej produkcji wspomiane koło pasowe, trąbka w dolocie przeciw powstawaniu wirów powietrznych oraz frezowanie trąbek po tym pojechałem na strojenie same trzy modyfikacje dały 9KM Coobcio dołożył jeszcze kilka:) Edytowane 6 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Ps. Koła 17" robią robotę w tym wozie !! Mocowo także całkiem nieźle !!Już zapomniałem - tak dawno to było Pierwszy raz razem żeśmy lecieli chyba na Ułężu wraz z Wojciechem od rudej zety z RevUpem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Ps. Koła 17" robią robotę w tym wozie !! Mocowo także całkiem nieźle !! Już zapomniałem - tak dawno to było Pierwszy raz razem żeśmy lecieli chyba na Ułężu wraz z Wojciechem od rudej zety z RevUpem... mnie wtedy nie było ale za to jakąś turbozetkę opierdoliłeś grubo na semi-slickach:) Wracając do strojenia wg mnie dużą robotę zrobiła przesunięta odcinka wykorzystywana na biegach 1-2 i ew 3 aby to sprawdzić pojechaliśmy specjalnie na niemiecką autostradę A tu coś ze zlotu 2015:) także w Niemczech:) Edytowane 6 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Te filmiki sa juz po zmianie mapy skrzyni czy jeszcze przed? Ogolnie to odpycha sie za***iscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) Bezpośrednio po strojeniu silnika i skrzyni z 370z z tego co pamiętam 312km w AT oraz strojone 350z w MT. Na suchym nie ma takiego efektu z 1 na 2 jak u Ciebie ale jest zdecydowanie lepiej niż w serii Także czasy nieco się różnią: Edytowane 6 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jak bedzie w miare sucho i nie zapomne, to nagram Ci jak u mnie to dziala...to jest po prostu takie jebniecie jak by ktos Ci w dupe wjechal, ewidetnie czuc ze ze baaardzo szybko zmienia bieg no i do tego nawet na suchym piszcza opony przy zmianie. k**wa jezeli tylko sprzedam te moje felgi tez ide w semi slick i tez chcialbym pare modyfikacji zrobic. Czasy naprawde krecisz za***iste na tym setupie! Musimy zrobic ustawke na zlocie i musisz mnie nim przewiesc AT rzadzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jak bedzie w miare sucho i nie zapomne, to nagram Ci jak u mnie to dziala...to jest po prostu takie jebniecie jak by ktos Ci w dupe wjechal, ewidetnie czuc ze ze baaardzo szybko zmienia bieg no i do tego nawet na suchym piszcza opony przy zmianie. k**wa jezeli tylko sprzedam te moje felgi tez ide w semi slick i tez chcialbym pare modyfikacji zrobic. Czasy naprawde krecisz za***iste na tym setupie! Musimy zrobic ustawke na zlocie i musisz mnie nim przewiesc AT rzadzi! Zgadza się Jeszcze jeden film z dnia w którym wracałem z Jastrzębia na maxa odchudzony do tego na miękkich ful-slickach z ponad 500 konnym ciężkim CL600 V12 biturbo, doskonale widać i słychać szybkość zmiany biegów po samym programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 TansGo zmienia jeszcze lepiej biegi, spodobało by Ci sie. A przy spokojnej jezdzie to działa jak bezstopniowa skrzynia. Swoją droga opierdolic 600sete to już naprawdę fajnie musi jechać. Jako jedeni z nielicznych mamy automaty a szkoda bo te skrzynie naprawde robia robotę w naszych autach tylko ze panuje wszędzie przekonanie że manuale są szybsze i nie uchodzi miec w Z'tce automata...zresztą zawsze jak ktos dowiaduje sie że moja jest w At to mowi 'szkoda ze automat' a w życiu nawet nie jeździł automatem a co dopiero Z'tka w AT... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 (edytowane) hehe też to słyszę Teraz druga strona medalu takie ciśnienie oleju miałem w zasadzie przez cały okres eksploatacji wszystko było ok moc trzymał aż do czasu kiedy usłyszałem ten dźwięk Efekt obrócona panewka Edytowane 6 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 jaki olej lałeś przy takich jazdach torowych i chłodnica oleju powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Motul oraz valvoline 10w60 auto przez ostatni rok mojej intensywnej jazdy przejechało może ze 4000 km i mialo 2x wymieniany olej czyli raz na 3 tory i 2000km do tego przez każdą jazdą stan uzupełniałem na ponad stan. chłodnicy nie miałem ale starałem się nie przekraczać 3 min jazdy dwa razy zdarzyło mi się jechać ok 4min. teraz zapodam większą misę olejową oraz chłodnicę skrzyni wraz z czujnikami temp oleju w jednym i drugim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Dawid co to za urządzenie pomiarowe? Dokładność pomiarów porównywalna z racelogiciem? Gdzie to nabyłes i jaka cena? Czasy za***iste masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 To jest akcelerometr Coobcia a czy jest tak samo dokładne jak racelogic to nie wiem ktoś musiałby stestować oba urządzenia jednocześnie Racelogic jest uznawany za coś najdokłankiejszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Jaka chlodnice do skrzyni dajesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 ps. ta 370z miala 352KM bylo na kompletnym wydechu supersprinta i stroilem ją... A co do bezposredniej przyczyny zatartych panewek to jutro wskaże winowajce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 Coobcio masz jakieś namiary na ten sprzęt pomiarowy? Jak z dokładnością? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 To 280 konna 3-5 tka prawie opierdala 350 konna 3-7ke? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.