Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350zDawid1


35zdawid1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ps. ta 370z miala 352KM bylo na kompletnym wydechu supersprinta i stroilem ją...

 

A co do bezposredniej przyczyny zatartych panewek to jutro wskaże winowajce :D

 

To 280 konna 3-5 tka prawie opierdala 350 konna 3-7ke?

To była zetka Nikolasa a ten wydech przyszedł w kartonie w dzień mojego strojenia dopiero później go wmontowałeś...wydech za 20 000zł ale daje 40KM:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw naprawa pieceła i przy okazji wlecą wałki ssące z RevUpa albo być może coś lepszego :D

Silniczek w środku czarniutki ale syf łatwo schodzący - po motulu z serii 300V tak jest, trzeba go bardzo często zmieniać:

20160216_120405_zpssgaoqtfe.jpg

 

A za drastyczny spadek ciśnienia oleju i w konsekwencji obrócenie panewek korbowodowych obwiniam te uszczelki w magistrali olejowej, które rozerwały się i wyszły bokiem:

20160216_194326_zpsjykly0u5.jpg

 

Oleju też pobierać musiał, a jak pobiera dużo oleju to nie zawsze zdąży się go uzupełnić na czas a to jest najczęstrza przyczyna zgonu VQ35:

20160216_182537_zpswop3fijr.jpg

 

Główne paneweczki lekko się przytarły:

20160216_224328_zpsccl6sor6.jpg

Wałki rozrządu na ułozowaniu także:
20160216_193453_zpsjyyzgi9r.jpg

 

Tutaj to mamy większy sajgon:
20160217_204002_zpsj3p5ntka.jpg

 

Panewki się obróciły więc poza nimi zmieniamy także korbę:
20160217_203905_zpspvys5um0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly.


Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly.


Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

300V zostawia taki czarny nalot ale łatwo schodzący... Olej nie ma dodatków przeciwstarzeniowych, najlepiej by było go wymieniać jak w wyścigowych motocyklach czyli co 5-8 godzin.

Płukanki w Saabach stosuje ale tylko raz potem leję Mobila 5w50 zapewnia on doskonałą czystość i bardzo dobrze trzyma ciśnienie.

 

No to puzzli ciąg dalszy:

20160304_204753_zpsr7uvnuzp.jpg

 

Poza wymianą wału, korbowodu, panewek, pierścieni i regneracjągłowic także został zakupiony górny rozrząd no i to w sumie wszystko jeśli chodzi o standardową naprawę :D

Z ciekawszych rzeczy to wlecą wałeczki Coobcio Garage Stage 1 o wzniosie 11mm (seria DE 9,5mm a RevUp 10,5mm).
Smutno by było jakby pozostawić seryjny pieceł bez chociażby odrobiny dokoksowania :D
 


No to lecim z koksem:

20160307_131455_zpsbad0dl5u.jpg

 

Przy okazji jakieś tam porównania wałeczków, na początku mieliśmy podmienić SSAKi na te z modelu RevUp, generują one przyrosty na poziomie 6-7KM i do 10Nm:
20160307_141233_zpshrxlwen0.jpg

 

Jednak właściciel postanowił pójść grubiej a wiec najtłustrzy wałek jaki współpracuje z seryjną sprężyną zaworową "Coobcio STG1" generuje 12-15KM i do 20Nm:

20160307_161724_zpsqhhlskyy.jpg

20160307_195101_zpsrzwjzfr0.jpg

A tutaj są elementy rozrządu które najszybciej się wyeksploatowują:

20160307_180123_zpsabc5kbc5.jpg

 

Oba napinacze oraz oba łańcuszki zostały zapodane nowe OEM Nissan:

20160307_182030_zpszgk4ai8s.jpg

Pompa wody także słabo się już miała, więc wleciał zamiennik GMB - na pierwszy montaż to idzie więc polata:

20160307_181737_zpsm7dxsiys.jpg

Widok na chwilę przed zamknięciem:

20160307_192816_zps1vvwglrb.jpg

 

20160307_221058_zpshpt7xoyf.jpg
No i po... Miski także już zostały zapodane - docelowo ta mała zostanie zastąpiona większą o 1L pojemniejszą (ale to po okresie docierania), przy okazji moda odmy zrobimy tak jak to robię w turbo silnikach coby ograniczyć spożywanie oleju na wysokich obrotach tzn. podczas chłosty na torze i różnego rodzaju pojeżdżawkach i co tam jeszcze hmmm zegary to monitorowania temperatury oleju w skrzyni biegów, w silniku a no i dodatkowo do skrzyni biegów ma wlecieć chłodnica oleju :D

 

Bym zapomniał... kolekotry wydechowe także zmieniamy coby docelowa moc wyniosła pod te równe 300KM - do paki w ok 5.0 sek powinno wówczas takie Zet iść i to w AUTOMACIKU !!!  :D ??
Pędą to "krótkie" Borle sprawdzone już w innych VQ35, zaleta to to że są krótkie i podejdą pod obecny układ wydechowy ala GTR Sound :)

Jeszcze troszkę silnik zostanie odchudzony z nadmiaru osprzętu - mocowania od klimatyzacji, elementy rurek wodnych, rolka wraz z wspornikiem, łącznie dobre 1,5kg zleci :D
Z czasem muszę opracować jakiś  porządny kolektor ssący i dolot - bowiem to jest największą restrykcją tych silników...

Przy obecnych wałkach jakie zastosowaliśmy myślę że dobre 25KM blokuje się właśnie przez dolot :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Przy obecnych wałkach jakie zastosowaliśmy myślę że dobre 25KM blokuje się właśnie przez dolot :(

 

no to ogarniaj ten dolot bo u mnie w końcu trzeba to zrobić i iść z mocą  :icecream: ( a już WIOSNA! )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No silniczek przygotowany :)

Wleciały kolektory wydechowe, które zostały owinięte taśmą termiczną, tak samo jak i rozrusznik coby za ciepło mu nie było, z pierdół doszła rolka od napinacza i sonda lambda lewa a i kostki wentylatorów bo stare były zmasakrowane że hej !

20160309_151426_zpssrjglzcb.jpg

 

Pieceł myślę że do 19-20:00 będzie już uruchomiony :)
Buda na stanowisku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekaw ile dokładnie powera będzie :)

Wczoraj hamowałem HR na zrobionym wydechu i wyszło mu 303KM i 355Nm, jak tu mocowo wyjdzie podobnie to będzie rewelacja ale niutonem będzie znacznie tłuściej :D

 

No auto uruchomione i gotowe do docierania - drugi olej zalany wraz z pokładzionym nowym filtrem, nic tylko śmigać i obserwować czy nic nie ciecze.

Jeden wyciek zlokalizowany i usunięty - spod selenoidów od zmiennych faz, ratunkowo ze swojego pieceła musiałem uszczlki pobrać bo w ASO przyjdzie czekać na nie 3 dni a to trzeba już kilometry robić :D

20160310_212622_zpsznx3dtzr.jpg

 

Hehe trochę miejsca zwolnione - można z kolejnej pieceł z zetki rwać, tym razem pora na Cudną 370Z :D

 

A z pierdół to trzeba jeszcze tylko ogarnąć w przednich zawieszeniach gumki, bowiem te stare w rękach się rozpadają:

20160309_193352_zpskbzqxryh.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomnialem ze jeszcze docieranie przed pomiarem... Czyli tak szybko sie nie dowiemy ile wyjdzie.

 

A co do Cudnego silniczka, to trzymam kciuki zeby wszystko poszło ładnie i gładko i szybko... Bo oprócz tego że dobrze mu życzę jest jeszcze cos.... Hehhe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem bardzo ciekaw wyniku :)  Choćby dlatego, że też mam czarnego automata ;) Tak swoją drogą mieć 300 KM w DE i 300 KM w HR to chyba nawet jakby w momencie nie było dużych róznić to chyba i tak fajniej z racji tego, że w HR przy wyższych obrotach moc jest osiągana, a jak widzę wykresy z hamowni to straty bardzo rosną z obrotami więc 300 KM przy 6200rpm a 300 KM przy 7200rpm to chyba sporo większa moc na kołach w tym pierwszym przypadku , a to jak autko przyspiesza to decyduje raczej moc na kołach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem bardzo ciekaw wyniku :)  Choćby dlatego, że też mam czarnego automata ;) Tak swoją drogą mieć 300 KM w DE i 300 KM w HR to chyba nawet jakby w momencie nie było dużych róznić to chyba i tak fajniej z racji tego, że w HR przy wyższych obrotach moc jest osiągana, a jak widzę wykresy z hamowni to straty bardzo rosną z obrotami więc 300 KM przy 6200rpm a 300 KM przy 7200rpm to chyba sporo większa moc na kołach w tym pierwszym przypadku , a to jak autko przyspiesza to decyduje raczej moc na kołach :)

 

Do tego silnik HRa jest ok 80 kg cięższy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie mogłem się powstrzymać, wozem osobiście nalatałem 142mil w tym czasie dwu krotnie wymieniając olej w silniku,

tak więc postanowiłem wrzucić Davidową Zetkę na rolki, dostrajając trochę i sprawdzić czy wszystko jest okey:

Pierwsze%20dyno_zpsxxrnwm5p.jpg

 

Przy 6800obr.min doszło prawie 20KM i bardzo ale to bardzo mocno poprawił się dół do 4000obr.min...

Do w pełni szczęścia trzeba odetkać początkową cześć wydechu - jest mocno restrykcyjna względem całej reszty wydechu.

 

No Davidek pobieraj wóz, polataj tak by z 500 mil było łącznego przebiegu, popraw początek wydechu i wpadaj ponownie by dopieścić finalnie soft na rolkach coby ta 3-ka na przodzie była :)

Ogólnie na tą chwilę kreski silnik maluje jakby był elektryczny:

350Z%20DAVID%20BY%20COOBCIO%20_zpsjtvmbm

 

A i dobre jaja są - pobawiłem się trochę programem od skrzyni biegów, jest ona w stanie tak szybko i tak brutalnie zmieniać biegi że auto na hamowni aż podskakuje i odrywa się od rolek - DSG normalnie !!


Pierwsza danie do deski przez Davida za nami :)

 

Auto teraz spokojnie się dociera... No i może być szybkie, jak wlecą półsliki i silnik nalata te 600-700km to moża testować.

W chwili wydawania wozu nalatane było 148,3 mili czyli jakieś 240km...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docieranie;)

Testy nowej najszybszej mapy do zmiany biegów

Niestety nie sprawdzi się w jeździe na codzień gdyż czuję na kregosłupie te wszystkie urywajace sie poduchy, za to swietnie sprawdzi sie do wyścigów na prostej

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sobie doregulowac jak się chcę. Na codzień to w zasadzie pierwsze trzy mapy jedynie bym proponował.

Ps. Dupohamownia czuje że lepiej wóz podaje ?

Cisnienie oleju jest należycie wysokie przy tym co było :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do niskich obrotów to jest prawie ok

Dla mnie twarda zmiana biegów nie przeszkadza tylko skrzynia nie radzi sobie ze zrzucaniem- robi to na dwa podejscia z całkowitym brakiem plynnosci jesliby tak jeździć na automacie do 2000 bedzie w miare ale juz powyżej i w trybie manualnym to tobi sie nieprzyjemnie

Podaje lepiej ale wiadomo w wolnossaku ciezko o odczucia nadejdzie moment weryfikacji to będzie wiadomo;)

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No 900km już nalatane jakieś nowe spostrzeżenia :D ??
Jakis filmik 100-150 pasowało by sporządzić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spostrzeżenia takie ze zdecydowanie wolniej auto nabiera temperatury wczesniej nawet przy bardziej ujemnych temp wskazówka po max 5km osiągała swój ustalony poziom teraz po 12 km jest o 1mm niżej dopiero się normuje po spałowaniu.

Różnica w przyśpieszrniu jest odczuwalna ale 10-20KM na filmie jest raczej nie do wychwycenia

Widać że auto ciągnie do samej odcinki

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś na spokojnie pobawiłem sie mapkami od zmiany biegów, najmocniejsza wygląda tak

Słabe zimówki aż boję sie co bedzie z plecami na nieuślizgającym się slicku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było go do 100km/h zakręcić... Ciekawe czy po Coobciowym remoncie i modach osiągniesz upragnione 4,5 sek podczas sprintu 0- 100km/h :P ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...