35zdawid1 Opublikowano 6 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 ps. ta 370z miala 352KM bylo na kompletnym wydechu supersprinta i stroilem ją... A co do bezposredniej przyczyny zatartych panewek to jutro wskaże winowajce To 280 konna 3-5 tka prawie opierdala 350 konna 3-7ke? To była zetka Nikolasa a ten wydech przyszedł w kartonie w dzień mojego strojenia dopiero później go wmontowałeś...wydech za 20 000zł ale daje 40KM:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 6 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2016 W każdy razie szacun za ten projekt i czekam na następne mody i filmy z opierdalania jakoś ciekawych furmanek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Najpierw naprawa pieceła i przy okazji wlecą wałki ssące z RevUpa albo być może coś lepszego Silniczek w środku czarniutki ale syf łatwo schodzący - po motulu z serii 300V tak jest, trzeba go bardzo często zmieniać: A za drastyczny spadek ciśnienia oleju i w konsekwencji obrócenie panewek korbowodowych obwiniam te uszczelki w magistrali olejowej, które rozerwały się i wyszły bokiem: Oleju też pobierać musiał, a jak pobiera dużo oleju to nie zawsze zdąży się go uzupełnić na czas a to jest najczęstrza przyczyna zgonu VQ35: Główne paneweczki lekko się przytarły: Wałki rozrządu na ułozowaniu także: Tutaj to mamy większy sajgon: Panewki się obróciły więc poza nimi zmieniamy także korbę: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Kuba a co powiesz na wynalazki typu Millers Engine Flush do wyplukania wlasnie takiego syfu z silnka? Stosowales to kiedys? Dziala to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel.tymek Opublikowano 7 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2016 Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly. Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly. Ja tego używam podczas każdej wymiany oleju. Już po pierwszym razie zaraz po zakupie zetki zauważyłem ,że wypłukało bardzo dużo brudu. Nie wyglądało to tak jak zwykle gdy spuszczamy sam olej. Od tamtego właśnie czasu używam tego zawsze. Kupuję albo właśnie Millersa albo tę płukankę od Liqui Moly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 300V zostawia taki czarny nalot ale łatwo schodzący... Olej nie ma dodatków przeciwstarzeniowych, najlepiej by było go wymieniać jak w wyścigowych motocyklach czyli co 5-8 godzin. Płukanki w Saabach stosuje ale tylko raz potem leję Mobila 5w50 zapewnia on doskonałą czystość i bardzo dobrze trzyma ciśnienie. No to puzzli ciąg dalszy: Poza wymianą wału, korbowodu, panewek, pierścieni i regneracjągłowic także został zakupiony górny rozrząd no i to w sumie wszystko jeśli chodzi o standardową naprawę Z ciekawszych rzeczy to wlecą wałeczki Coobcio Garage Stage 1 o wzniosie 11mm (seria DE 9,5mm a RevUp 10,5mm).Smutno by było jakby pozostawić seryjny pieceł bez chociażby odrobiny dokoksowania No to lecim z koksem: Przy okazji jakieś tam porównania wałeczków, na początku mieliśmy podmienić SSAKi na te z modelu RevUp, generują one przyrosty na poziomie 6-7KM i do 10Nm: Jednak właściciel postanowił pójść grubiej a wiec najtłustrzy wałek jaki współpracuje z seryjną sprężyną zaworową "Coobcio STG1" generuje 12-15KM i do 20Nm: A tutaj są elementy rozrządu które najszybciej się wyeksploatowują: Oba napinacze oraz oba łańcuszki zostały zapodane nowe OEM Nissan: Pompa wody także słabo się już miała, więc wleciał zamiennik GMB - na pierwszy montaż to idzie więc polata: Widok na chwilę przed zamknięciem: No i po... Miski także już zostały zapodane - docelowo ta mała zostanie zastąpiona większą o 1L pojemniejszą (ale to po okresie docierania), przy okazji moda odmy zrobimy tak jak to robię w turbo silnikach coby ograniczyć spożywanie oleju na wysokich obrotach tzn. podczas chłosty na torze i różnego rodzaju pojeżdżawkach i co tam jeszcze hmmm zegary to monitorowania temperatury oleju w skrzyni biegów, w silniku a no i dodatkowo do skrzyni biegów ma wlecieć chłodnica oleju Bym zapomniał... kolekotry wydechowe także zmieniamy coby docelowa moc wyniosła pod te równe 300KM - do paki w ok 5.0 sek powinno wówczas takie Zet iść i to w AUTOMACIKU !!! ??Pędą to "krótkie" Borle sprawdzone już w innych VQ35, zaleta to to że są krótkie i podejdą pod obecny układ wydechowy ala GTR Sound Jeszcze troszkę silnik zostanie odchudzony z nadmiaru osprzętu - mocowania od klimatyzacji, elementy rurek wodnych, rolka wraz z wspornikiem, łącznie dobre 1,5kg zleci Z czasem muszę opracować jakiś porządny kolektor ssący i dolot - bowiem to jest największą restrykcją tych silników... Przy obecnych wałkach jakie zastosowaliśmy myślę że dobre 25KM blokuje się właśnie przez dolot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Jak by zrobić mod skrzyni to już wogole za***ista Z na tor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Przy obecnych wałkach jakie zastosowaliśmy myślę że dobre 25KM blokuje się właśnie przez dolot no to ogarniaj ten dolot bo u mnie w końcu trzeba to zrobić i iść z mocą ( a już WIOSNA! ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 No silniczek przygotowany Wleciały kolektory wydechowe, które zostały owinięte taśmą termiczną, tak samo jak i rozrusznik coby za ciepło mu nie było, z pierdół doszła rolka od napinacza i sonda lambda lewa a i kostki wentylatorów bo stare były zmasakrowane że hej ! Pieceł myślę że do 19-20:00 będzie już uruchomiony Buda na stanowisku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Na oko ze 301KM ma:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 No ciekaw jestem ile wyjdzie na hamce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Sam jestem ciekaw ile dokładnie powera będzie Wczoraj hamowałem HR na zrobionym wydechu i wyszło mu 303KM i 355Nm, jak tu mocowo wyjdzie podobnie to będzie rewelacja ale niutonem będzie znacznie tłuściej No auto uruchomione i gotowe do docierania - drugi olej zalany wraz z pokładzionym nowym filtrem, nic tylko śmigać i obserwować czy nic nie ciecze. Jeden wyciek zlokalizowany i usunięty - spod selenoidów od zmiennych faz, ratunkowo ze swojego pieceła musiałem uszczlki pobrać bo w ASO przyjdzie czekać na nie 3 dni a to trzeba już kilometry robić Hehe trochę miejsca zwolnione - można z kolejnej pieceł z zetki rwać, tym razem pora na Cudną 370Z A z pierdół to trzeba jeszcze tylko ogarnąć w przednich zawieszeniach gumki, bowiem te stare w rękach się rozpadają: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zapomnialem ze jeszcze docieranie przed pomiarem... Czyli tak szybko sie nie dowiemy ile wyjdzie. A co do Cudnego silniczka, to trzymam kciuki zeby wszystko poszło ładnie i gładko i szybko... Bo oprócz tego że dobrze mu życzę jest jeszcze cos.... Hehhe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madmen Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Też jestem bardzo ciekaw wyniku Choćby dlatego, że też mam czarnego automata Tak swoją drogą mieć 300 KM w DE i 300 KM w HR to chyba nawet jakby w momencie nie było dużych róznić to chyba i tak fajniej z racji tego, że w HR przy wyższych obrotach moc jest osiągana, a jak widzę wykresy z hamowni to straty bardzo rosną z obrotami więc 300 KM przy 6200rpm a 300 KM przy 7200rpm to chyba sporo większa moc na kołach w tym pierwszym przypadku , a to jak autko przyspiesza to decyduje raczej moc na kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Też jestem bardzo ciekaw wyniku Choćby dlatego, że też mam czarnego automata Tak swoją drogą mieć 300 KM w DE i 300 KM w HR to chyba nawet jakby w momencie nie było dużych róznić to chyba i tak fajniej z racji tego, że w HR przy wyższych obrotach moc jest osiągana, a jak widzę wykresy z hamowni to straty bardzo rosną z obrotami więc 300 KM przy 6200rpm a 300 KM przy 7200rpm to chyba sporo większa moc na kołach w tym pierwszym przypadku , a to jak autko przyspiesza to decyduje raczej moc na kołach Do tego silnik HRa jest ok 80 kg cięższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 No nie mogłem się powstrzymać, wozem osobiście nalatałem 142mil w tym czasie dwu krotnie wymieniając olej w silniku, tak więc postanowiłem wrzucić Davidową Zetkę na rolki, dostrajając trochę i sprawdzić czy wszystko jest okey: Przy 6800obr.min doszło prawie 20KM i bardzo ale to bardzo mocno poprawił się dół do 4000obr.min... Do w pełni szczęścia trzeba odetkać początkową cześć wydechu - jest mocno restrykcyjna względem całej reszty wydechu. No Davidek pobieraj wóz, polataj tak by z 500 mil było łącznego przebiegu, popraw początek wydechu i wpadaj ponownie by dopieścić finalnie soft na rolkach coby ta 3-ka na przodzie była Ogólnie na tą chwilę kreski silnik maluje jakby był elektryczny: A i dobre jaja są - pobawiłem się trochę programem od skrzyni biegów, jest ona w stanie tak szybko i tak brutalnie zmieniać biegi że auto na hamowni aż podskakuje i odrywa się od rolek - DSG normalnie !! Pierwsza danie do deski przez Davida za nami Auto teraz spokojnie się dociera... No i może być szybkie, jak wlecą półsliki i silnik nalata te 600-700km to moża testować. W chwili wydawania wozu nalatane było 148,3 mili czyli jakieś 240km... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 (edytowane) Docieranie;) Testy nowej najszybszej mapy do zmiany biegów Niestety nie sprawdzi się w jeździe na codzień gdyż czuję na kregosłupie te wszystkie urywajace sie poduchy, za to swietnie sprawdzi sie do wyścigów na prostej Edytowane 14 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 A na niskich obrotach jak zmienia biegi? Też szarpie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Można sobie doregulowac jak się chcę. Na codzień to w zasadzie pierwsze trzy mapy jedynie bym proponował. Ps. Dupohamownia czuje że lepiej wóz podaje ? Cisnienie oleju jest należycie wysokie przy tym co było ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 17 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 (edytowane) Co do niskich obrotów to jest prawie ok Dla mnie twarda zmiana biegów nie przeszkadza tylko skrzynia nie radzi sobie ze zrzucaniem- robi to na dwa podejscia z całkowitym brakiem plynnosci jesliby tak jeździć na automacie do 2000 bedzie w miare ale juz powyżej i w trybie manualnym to tobi sie nieprzyjemnie Podaje lepiej ale wiadomo w wolnossaku ciezko o odczucia nadejdzie moment weryfikacji to będzie wiadomo;) Edytowane 17 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 No 900km już nalatane jakieś nowe spostrzeżenia ??Jakis filmik 100-150 pasowało by sporządzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 25 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Spostrzeżenia takie ze zdecydowanie wolniej auto nabiera temperatury wczesniej nawet przy bardziej ujemnych temp wskazówka po max 5km osiągała swój ustalony poziom teraz po 12 km jest o 1mm niżej dopiero się normuje po spałowaniu. Różnica w przyśpieszrniu jest odczuwalna ale 10-20KM na filmie jest raczej nie do wychwycenia Widać że auto ciągnie do samej odcinki Edytowane 25 Marca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 No auto pod ostrą jazdę bardziej dostosowane Odpycha się zacnie jak na wolnossaczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Dziś na spokojnie pobawiłem sie mapkami od zmiany biegów, najmocniejsza wygląda tak Słabe zimówki aż boję sie co bedzie z plecami na nieuślizgającym się slicku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Było go do 100km/h zakręcić... Ciekawe czy po Coobciowym remoncie i modach osiągniesz upragnione 4,5 sek podczas sprintu 0- 100km/h ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.