Coobcio Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Młotek i poszedł No Maszyna już po drugim track dayu Skubana dawała radę muszę przyznać - utwardzić przedni zawias i będzie godny rywal dla Rudej, oczywiście pod warunkiem że sliki będą zapodane Dopieścić jeszcze chłodzenie, bo oliwa do 140*C się nagrzewała no i wskazówka od wody pieła się do góry że hej. Tak pomyślałem że w ramach redukcji masy dobrze by w tym wozie zrobiła wymiana maski na wentylowaną !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 26 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) Zaczyna się. 3 tyg pracy po godzinach auto bedzie wisiało na paletach w moim ,,warsztacie" Za cel odchudzenie do ok 1400kg Poprawa wyważenia blisko 50/50 Przekładka akumulatora do bagażnika Mod przedniego staba stage 2 Wszedzie zamiast gum poliuretany własnej produkcji Chłodzenie hamulców Poprawa chłodzenia wody- okazało sie że jeden wentylator nie chodził juz jest ok oraz przeprowadziłem odkamienianie dodatkowo usunę termostat może nie otwierał się do końca na ostatnich moich zmaganiach. Po remoncie silnika jeździłem na jastrzębiu w podobnych warunkach i było ok mam nadzieję ze te zabiegi pomogą i bedzie z tym spokój Teraz jedna z ważniejszych rzeczy- szpera jutro wysyłam dyfed do drift-raka w celu większego zacieśnienia jak dobrze wyjdzie będzie 60-70% jak źle 100%;/ Po wszystkim gdy koła nie będą tak pracowały na boki zmniejsze negatywy na tyle do max -1*30' odzyskam trakcję na prostych oraz na wyjsciu z zakrętu przód pewnie -2*30' tez max dzięki czemu polepszy sie hamowanie Na koniec wlecą szersze gumy na tył i mam nadzieję że kolejne 2-3 s urwane Edytowane 26 Czerwca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 (edytowane) No to już bliżej proper race spec'a! Koniecznie zdjęcia z odchudzania zapodawaj, najlepiej z wagą poszczególnych gratów, bo też będę to chciał z czasem robić. Edytowane 26 Czerwca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Jestem po wstępnych testach szpery która jest jeszcze nie w pełni dotarta na początku zachowywała się prawie jak 100% na parkingu przeskakiwały koła oraz na lekkich łukach samochód był nieco zdestabilizowany teraz jest już prawie ok. Na mokrym trzeba nieco uważać bo poślizg jest bardziej równy i zdecydowany ale największa różnica jest na suchej nawierzchni wyjście z zakrętu jest teraz bajką jeżeli na pierwszych metrach nie dopuscimy do zerwania to póżniej nawet przy mocno skręconych kołach auto praktycznie nie zamieli kołami tylko przyśpiesza. Teraz widze jak ma się to do seryjnej szpery króra ma może ze 20% jest to jak narazie najtańszy i jeden z najlepszych zabiegów jake zrobiłem także śmiało mogę polecić usługę Darka. Jak ze wszystkim mogą pojawić się problemy ponieważ nie każdy dyfer nadaję się do tego modu po pierwsze wiadomo musi być szpera po drugie nie wszystkie dyfry już ze szperą nadają się do zacieśnienia;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 fajnie to się czyta, teraz trochę żałuję, że wpakowałem się w ten dyfer z 370 zamiast zacieśniać swój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Nie mów hop, trzeba uważać z takimi modami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Niech sobie rzęzi aby dobrze się prowadził w wybebeszonych rajdówkach lub samochodach wyścigowych w środku słychać ten sam dźwięk H8r w dyfrze z 370z można zrobić to samo ma on chyba mocniejszą szperę niz 350z ale to taki sam shit. Edytowane 29 Lipca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 jak grubą podkladke dał ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 (edytowane) Ma tylko 2mm z jakiejs twardej stali U mnie była chyba 1.3 -1.4mm i dlatego wyszło ok producent dobiera odpowiednie podkładki aby było te 20% szpery dlatego nie wszystkie dyfry Darek zacieśni na te 60-70% chyba zeby dorobić we własnym zakresie na odpowiednią gr. Wiadomo szperą płytkową to nie będzie ale zawsze lepiej niż seria Edytowane 29 Lipca 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 29 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 OK znam temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2016 Jarek a ty robiłeś coś u siebie czy masz serię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2016 ja mam teraz dyfer z automatu , oczywiście od Darka , szpera orginał będe ją jednak chciał bardziej spiąć mam też ten mój orginalny dyfer i chce z 2 zrobić jeden no i chyba mój dyfer sie nie nadaje do tego modu , szpera jest zaspawana nierozbieralna , niewiem jak ten dyfer co mam na aucie rozebrałem ten co leżał na garage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 (edytowane) Szpera w pełni dotarta więc mogę się wypowiedzieć na jej temat u mnie nic jak narazie nie przeszkadza w jeździe codziennej na mokrym parkingu czuć mikro przeskakiwanie ale w żaden sposób to na nic nie wpływa. Przez cały dzień na jastrzębiu nie zdarzyła się sytuacja gdy jedno koło zwłaszcza wew na wyjsciu mieliło, cały czas brały dwa co jest względem serii piękne także polecam Edytowane 19 Sierpnia 2016 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 ja dalej nie moge zrozumieć patentu z ta podkładką z tego co widze na warsztacie szpera wiskotyczna jest zaspawana nie rozbieralna żeby ja wzmocnic trzeba by ja rozciąć i doożyć tarczek i dać inny silikon do środka i zaspawać tak sie robiło np w wiskotycznych sprzęgłach między osiowych napedu 4/4 dołożenie podkładki powoduje zaciśnięcie koronek mechanizmu rużnicowego na satelitkach i przez to wiekszy opór na mechaniżmie i niby szpera jest bardziej spięta ale to spiecie jest spowodowane większym tarciem mechanicznym elementów mechanizmu różnicowego a jak wiadomo co tre o siebie to sie wytre po jakimś czasie nie wiem pojeździsz ,zobaczysz jak to będzie sie sprawdzało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2016 Juz niebawem.i ja się przekonam czy ten wynalazek cos daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 (edytowane) Zgadza sie chodzi o zwiekszenie tarcia ale to juz producent z gory tak założył i to chodzi po 200 tys ok 20% zaciesnienia wiec 60-70% niech te 80-100k wytrzyma to będzie ok. Koszt prawie jak za bułki;) można testować Prawie rok minął trochę zaspałem z rozpoczęciem sezonu jak się uda to 3 czerwca tor jastrząb będzie trzeba ogarnąć na wąskich semi skickach toyo r1r 235mm kupionych okazyjnie od kolegi Lucka. Wlecą dodatkowo porządne klocki hamulcowe bo jak dotąd zawsza na jakimś ate, trw itp, itd dziadostwie jeździłem. Co do szpery narazie działa bez zarzutu ale dopiero po zjeździe z sesji treningowej będzie widać czy z mocy nic nie straciła ostatnio po takim upalaniu było na oko 90-95% spięcia. Ktoś chętny na 3.06? Edytowane 24 Maja 2017 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Jastrzab to dobry na trening i testy, Wpadaj na Poznan, Silesia Ring i Nurba jak chcesz sie naprawde sprawdzic! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 24 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 Na poznan mam za gółośny wydech a nie chce go zmieniać moze na przyszły rok pomysle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 24 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2017 To zapodaj jakies silencery do koncowek, ja wlasnie bede je chyba robil za nieglugo jak sie na Moto Park Krakow okaze ze mam za glosny wydech pomimo rezonowanych dekatow i puchy z tylu w rozmiarze seryjnej. Dla chcacego nic trudnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 David Taki fajny wydech miałeś, który dodatkowo generowal extra niutony i co ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 O moim piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 O moim. Mam go dalej na zewnątrz jest idealny ale w srodku porażka tak czy inaczej póki co zostaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Twoja Zetka fajnie brzmiała... to znaczy w środku nie wiem, ale na zewnątrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 A jaki masz dokladnie ten wydech? Zapodaj tez jakis filmik z dzwiekiem bo jestem ciekaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 25 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Zwykły spawany 2.5" na wolnych obrotach po odpaleniu pracuje jakby miał turbo;) z delikatnym świstem, filmików zbytnio nie mam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.