Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

350zDawid1


35zdawid1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Młotek i poszedł :)

No Maszyna już po drugim track dayu :D

Skubana dawała radę muszę przyznać - utwardzić przedni zawias i będzie godny rywal dla Rudej, oczywiście pod warunkiem że sliki będą zapodane :P

Dopieścić jeszcze chłodzenie, bo oliwa do 140*C się nagrzewała no i wskazówka od wody pieła się do góry że hej.

Tak pomyślałem że w ramach redukcji masy dobrze by w tym wozie zrobiła wymiana maski na wentylowaną !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Zaczyna się.

3 tyg pracy po godzinach auto bedzie wisiało na paletach w moim ,,warsztacie"

Za cel odchudzenie do ok 1400kg

Poprawa wyważenia blisko 50/50

Przekładka akumulatora do bagażnika

Mod przedniego staba stage 2

Wszedzie zamiast gum poliuretany własnej produkcji

Chłodzenie hamulców

Poprawa chłodzenia wody- okazało sie że jeden wentylator nie chodził juz jest ok oraz przeprowadziłem odkamienianie dodatkowo usunę termostat może nie otwierał się do końca na ostatnich moich zmaganiach. Po remoncie silnika jeździłem na jastrzębiu w podobnych warunkach i było ok mam nadzieję ze te zabiegi pomogą i bedzie z tym spokój

Teraz jedna z ważniejszych rzeczy- szpera jutro wysyłam dyfed do drift-raka w celu większego zacieśnienia jak dobrze wyjdzie będzie 60-70%;) jak źle 100%;/

Po wszystkim gdy koła nie będą tak pracowały na boki zmniejsze negatywy na tyle do max -1*30' odzyskam trakcję na prostych oraz na wyjsciu z zakrętu przód pewnie -2*30' tez max dzięki czemu polepszy sie hamowanie

Na koniec wlecą szersze gumy na tył i mam nadzieję że kolejne 2-3 s urwane

post-83590-0-88498500-1466967612_thumb.jpg

post-83590-0-48551400-1466967678_thumb.jpg

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to już bliżej proper race spec'a! Koniecznie zdjęcia z odchudzania zapodawaj, najlepiej z wagą poszczególnych gratów, bo też będę to chciał z czasem robić.

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jestem po wstępnych testach szpery która jest jeszcze nie w pełni dotarta na początku zachowywała się prawie jak 100% na parkingu przeskakiwały koła oraz na lekkich łukach samochód był nieco zdestabilizowany teraz jest już prawie ok.

Na mokrym trzeba nieco uważać bo poślizg jest bardziej równy i zdecydowany ale największa różnica jest na suchej nawierzchni wyjście z zakrętu jest teraz bajką jeżeli na pierwszych metrach nie dopuscimy do zerwania to póżniej nawet przy mocno skręconych kołach auto praktycznie nie zamieli kołami tylko przyśpiesza. Teraz widze jak ma się to do seryjnej szpery króra ma może ze 20% jest to jak narazie najtańszy i jeden z najlepszych zabiegów jake zrobiłem także śmiało mogę polecić usługę Darka.

Jak ze wszystkim mogą pojawić się problemy ponieważ nie każdy dyfer nadaję się do tego modu po pierwsze wiadomo musi być szpera po drugie nie wszystkie dyfry już ze szperą nadają się do zacieśnienia;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech sobie rzęzi aby dobrze się prowadził w wybebeszonych rajdówkach lub samochodach wyścigowych w środku słychać ten sam dźwięk

H8r w dyfrze z 370z można zrobić to samo ma on chyba mocniejszą szperę niz 350z ale to taki sam shit.

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma tylko 2mm z jakiejs twardej stali

U mnie była chyba 1.3 -1.4mm i dlatego wyszło ok producent dobiera odpowiednie podkładki aby było te 20% szpery dlatego nie wszystkie dyfry Darek zacieśni na te 60-70% chyba zeby dorobić we własnym zakresie na odpowiednią gr.

Wiadomo szperą płytkową to nie będzie ale zawsze lepiej niż seria

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

ja mam teraz dyfer z automatu ,  oczywiście od Darka  , szpera orginał   będe ją jednak chciał bardziej spiąć    mam też ten mój orginalny  dyfer i chce z 2 zrobić jeden  


no i chyba mój dyfer sie nie nadaje do tego modu    ,  szpera jest  zaspawana nierozbieralna , niewiem jak ten dyfer co mam na aucie  

rozebrałem ten co leżał na garage  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Szpera w pełni dotarta więc mogę się wypowiedzieć na jej temat u mnie nic jak narazie nie przeszkadza w jeździe codziennej na mokrym parkingu czuć mikro przeskakiwanie ale w żaden sposób to na nic nie wpływa.

Przez cały dzień na jastrzębiu nie zdarzyła się sytuacja gdy jedno koło zwłaszcza wew na wyjsciu mieliło, cały czas brały dwa co jest względem serii piękne także polecam

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dalej nie moge zrozumieć patentu z ta podkładką    

z tego co widze na warsztacie  szpera wiskotyczna jest zaspawana nie rozbieralna  żeby ja wzmocnic trzeba by ja rozciąć i doożyć tarczek i dać inny silikon do środka  i zaspawać 

tak sie robiło np w wiskotycznych sprzęgłach między osiowych napedu 4/4    

dołożenie podkładki powoduje zaciśnięcie koronek mechanizmu rużnicowego na satelitkach i przez to wiekszy opór na mechaniżmie 

i niby szpera jest bardziej spięta ale to spiecie jest spowodowane większym tarciem mechanicznym elementów mechanizmu różnicowego 

a jak wiadomo co tre o siebie to sie wytre po jakimś czasie 

 nie wiem pojeździsz ,zobaczysz jak to będzie sie sprawdzało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Zgadza sie chodzi o zwiekszenie tarcia ale to juz producent z gory tak założył i to chodzi po 200 tys ok 20% zaciesnienia wiec 60-70% niech te 80-100k wytrzyma to będzie ok. Koszt prawie jak za bułki;) można testować

Prawie rok minął trochę zaspałem z rozpoczęciem sezonu jak się uda to 3 czerwca tor jastrząb będzie trzeba ogarnąć na wąskich semi skickach toyo r1r 235mm kupionych okazyjnie od kolegi Lucka.

Wlecą dodatkowo porządne klocki hamulcowe bo jak dotąd zawsza na jakimś ate, trw itp, itd dziadostwie jeździłem.

Co do szpery narazie działa bez zarzutu ale dopiero po zjeździe z sesji treningowej będzie widać czy z mocy nic nie straciła ostatnio po takim upalaniu było na oko 90-95% spięcia.

Ktoś chętny na 3.06?

post-83590-0-48961400-1495652446_thumb.jpg

post-83590-0-13495700-1495653105_thumb.png

Edytowane przez 35zdawid1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na poznan mam za gółośny wydech a nie chce go zmieniać moze na przyszły rok pomysle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zapodaj jakies silencery do koncowek, ja wlasnie bede je chyba robil za nieglugo jak sie na Moto Park Krakow okaze ze mam za glosny wydech pomimo rezonowanych dekatow i puchy z tylu w rozmiarze seryjnej. Dla chcacego nic trudnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O moim. Mam go dalej na zewnątrz jest idealny ale w srodku porażka tak czy inaczej póki co zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły spawany 2.5" na wolnych obrotach po odpaleniu pracuje jakby miał turbo;) z delikatnym świstem, filmików zbytnio nie mam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...