Coobcio Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 W połączeniu z autoamtem dźwiek twojej Zetki był jak GTR NO panie jak tam przygotowania na 3.06 Jastrząb ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Tarcze przetoczone klocki StopTecha docierne negatywy zostało tylko zmniejszyć do -3 z przodu i -2 z tyłu tankować i jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Ja też negatyw zmniejszać będę i dopalac resztki opon jakie mam w garge Okolicę prawie -3 z tyłu mialem ale zdecydowanie musze go zmneijszyć, na jakieś szybkie tory jak poznań moze taki jest okey ale nie na Jastrzab na krtótym najwięcej śmigam 2 wydaje mi się być idealnie na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 (edytowane) Dziś widziałem wyścigowe Porsche (takie świeże 991, full wypas skrzydło ponad dach, klatka, felgi z centralną śrubą i slicki) na lawecie no i co ciekawe z tyłu miało chyba z -5 albo więcej negatywu, a przód znacznie mniejszy... no ale może to się sprawdza tam gdzie silnik jest, w tych wszystkich wyścigach latają na dużym negatywie z tyłu... Edytowane 27 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 No i przede wszystkim inne prędkości mają... W Polsce mamy bardzo wolne tory i aż takich negatywów mieć nie musimy, poza tym latamy na bardzo twardych półslikach, w których ścianka boczna ledwo co pracuje i opona nie układa się do podłoża. Slik na 1,5 bara to nogą niemal go zciągasz z felgi taki miękki jest, dosłownie jak dętka, nie ma żadnych wzmocnień... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Zależy jakie sliki raz trafiły mi się hankooki w których ścianka boczna była na tyle twarda że wulkanizator stwierdził że nie miał do tej pory tak sztywnej opony. Jeśli czasu starczy spróbuje na ten jastrząb wyważyć auto do poziomu 50/50 wraz ze mną i bakiem napełnionym do 3/4 zobaczymy jak to się spisze ------- Nie wiem czy to tylko mi się wydaje ale tak jakby tył trzymał lepiej. Maxymalnie 4 godz roboty Edytowane 28 Maja 2017 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 (edytowane) Fajny mod, ale powinieneś mieć takie pudełko na akumulator: http://allegro.pl/pojemnik-skrzynka-na-akumulator-427x243x266cm-i6822898595.html (są bardziej profi od tego) w razie dachu nie rozleje Ci się, tak się robi w samochodach do sportu Edytowane 30 Maja 2017 przez Batman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dzięki za podpowiedź zakupie to sobie ------ Zważyłem przednią oraz tylnią oś z kierowcą oraz bakiem napełnionym w 3/4 i wyszło na to że balans auta wynosi ok 53/47% czyli nie jest źle, ale żeby to zniwelować trzeba byłoby wrzucić do bagażnika ok 100kg;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 A nie jest taki balans wlasnie w serii? Cos mi sie wydaje ze tak gdzie czytalem. Tu np: http://www.350z-tech.com/forums/146-driving-techniques/52778-track-driving-350z-s-53-47-weight-distribution.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 (edytowane) Może i jest ale ja podałem z prawie pełnym bakiem i kierowcą zresztą to co podaje producent często mylne jest z prawdą np masa auta, u mnie w dowodzie jest wbite 1549 kg a w serii ważył 1440. Teraz na rezerwie jest 1405 kg Edytowane 31 Maja 2017 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 David maskę zmieć to odrazu 1% z przodu powędruje na tył Kurde moje aku warzy 9kg ciekawe jakby to wplyneło na prowadzenie sie jakbym go przeniusł na tył, choć mi bardziej po głowie chodzi dociążenie tyłu, np. dowieszenie jakiegoś ciężakra do tylnej aluminiowej belki... Fajne są takie ciężarki 5kg z tlumikiem drgan z wersji Cabrio... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 (edytowane) Zastąp aluminiową belkę grubym metalowym prętem prostokątnym 30-35 kg Edytowane 2 Czerwca 2017 przez 35zdawid1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Coś w ten deseń będę robić ale następna pojerdzawka będzie na utwardzonym zawiesie z prozdu plus ZZR 265.35R18 na tyle Ps. Ale zajebiaszczo brzmi twoja maszyna: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Fajnie brzmi ale taki sound mozna tylko zrobic z duza glosnoscia tego wydechu, co na Poznaniu np. juz nie przejdzie. Tez jak probowalismy bez puchy z tylu - czyli odkrecona i sound z midpipe - to tak brzmial a nawet jeszcze lepiej ale leb urywalo i krew sie z uszu lala! Teraz mysle ze kompromis to bylyby resonowane dekaty, tlumik przelotowy srodkowy i pozniej jeszcze na koncu - wtedy bylby sound dobry i nie za glosny wydech. Bede to pewnie testowal kiedys jak juz na jedna strone bede robil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Przejdzie na lajcie na poznaniu jest 110dB na prostej startowej, i trzeba tam na chwile ująć gazu... a jak się nie chce tego robić to maks skrajnie lewą stroną jechać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 (edytowane) Można sobie zawsze zrobić tak jak Mateusz ma, na przepustnicy sterowanej elektronicznie i mieć 2 światy, cichy wydech i soczysty dźwięk. Jak było na Jastrzębiu, jak poszło jakie czasy? Te R1R fajne są? Edytowane 4 Czerwca 2017 przez Batman 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 4 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 R1r niezłe są ale ja miałem tylko 235 mm szer. Jeśliby były 255 i 275 to by lepiej kleiły i mniej się grzały na tor i ulicę polecam jak najbardziej Czas nieoficjalny 1.05.10 bo kostka pewnie się przycieła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Te toyki są w max 265 dla 18 i 245 dla 17, więc jesteś blisko maksa dla swoich felg, ładny przejazd, szybkie to auto masz jak tam po górce łapiesz odcinę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 4 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2017 Można sobie zawsze zrobić tak jak Mateusz ma, na przepustnicy sterowanej elektronicznie i mieć 2 światy, cichy wydech i soczysty dźwięk. Jak było na Jastrzębiu, jak poszło jakie czasy? Te R1R fajne są? Potwierdzam A do tego, nawet jak się jeździ na otwartych to łeb nie boli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.