Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Wypija płyn chłodniczy


Black
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, po wlaniu płynu chłodniczego do zbiorniczka płynu po 30 min nie ma już w zbiorniczku, zbiorniczek na pewno jest szczelny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, ale po wyciągnięciu zbiorniczka i wlaniu, sprawdzałem czy gdzieś nie ma dziury w nim i wylewało się tylko korkiem, poza tym jest dziura w zbiorniczku u góry ale to chyba fabryczna dziura.

Edytowane przez Black
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli zasysa? i ewentualnie jak to sprawdzić bo jestem w tym zielony, pierwsze auto także jeszcze dużo przede mną. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalej chłodnice do pełna przez korek, jak tam już będzie poziom to wtedy uzupełnij zbiorniczek, otwórz nagrzewnicę na maxa i odpal auto niech pochodzi aż do otwarcia dużego obiegu zgaś i sprawdź jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy jak ubyło to uzupełnij, sprawdź czy ze zbiorniczka nei wyrzuca płyny, jak tak by było to kłopot z uszczelką lub reduktorem LPG jak auto w gazie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalej chłodnice do pełna przez korek, jak tam już będzie poziom to wtedy uzupełnij zbiorniczek, otwórz nagrzewnicę na maxa i odpal auto niech pochodzi aż do otwarcia dużego obiegu zgaś i sprawdź jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy jak ubyło to uzupełnij, sprawdź czy ze zbiorniczka nei wyrzuca płyny, jak tak by było to kłopot z uszczelką lub reduktorem LPG jak auto w gazie 

 

Mogę zwykłą wodą tak zrobić? i jak zalać chłodnię w którym to jest miejscu? no i nie rozumiem "nagrzewnica" gdzie to jest?

Edytowane przez Black
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to na myśli co napisał Dino :)

 

 

Mogę zwykłą wodą tak zrobić? i jak zalać chłodnię w którym to jest miejscu? no i nie rozumiem "nagrzewnica" gdzie to jest?

 

Nie wiem czy Ty serio pytasz?