Black Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Witam, po wlaniu płynu chłodniczego do zbiorniczka płynu po 30 min nie ma już w zbiorniczku, zbiorniczek na pewno jest szczelny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 nie kopci na biało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) nie, ale po wyciągnięciu zbiorniczka i wlaniu, sprawdzałem czy gdzieś nie ma dziury w nim i wylewało się tylko korkiem, poza tym jest dziura w zbiorniczku u góry ale to chyba fabryczna dziura. Edytowane 10 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Chłodnica "zasysa"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Co masz na myśli zasysa? i ewentualnie jak to sprawdzić bo jestem w tym zielony, pierwsze auto także jeszcze dużo przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 zalej chłodnice do pełna przez korek, jak tam już będzie poziom to wtedy uzupełnij zbiorniczek, otwórz nagrzewnicę na maxa i odpal auto niech pochodzi aż do otwarcia dużego obiegu zgaś i sprawdź jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy jak ubyło to uzupełnij, sprawdź czy ze zbiorniczka nei wyrzuca płyny, jak tak by było to kłopot z uszczelką lub reduktorem LPG jak auto w gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Sprawdź pompę wody , może na ciepłym cały wyciek odparowuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 10 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 (edytowane) zalej chłodnice do pełna przez korek, jak tam już będzie poziom to wtedy uzupełnij zbiorniczek, otwórz nagrzewnicę na maxa i odpal auto niech pochodzi aż do otwarcia dużego obiegu zgaś i sprawdź jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy jak ubyło to uzupełnij, sprawdź czy ze zbiorniczka nei wyrzuca płyny, jak tak by było to kłopot z uszczelką lub reduktorem LPG jak auto w gazie Mogę zwykłą wodą tak zrobić? i jak zalać chłodnię w którym to jest miejscu? no i nie rozumiem "nagrzewnica" gdzie to jest? Edytowane 10 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 Mam to na myśli co napisał Dino Mogę zwykłą wodą tak zrobić? i jak zalać chłodnię w którym to jest miejscu? no i nie rozumiem "nagrzewnica" gdzie to jest? Nie wiem czy Ty serio pytasz? Najlepiej kup płyn do chłodnic (wówczas nie będziesz miał przykrych niespodzianek podczas mrozów) Korek chłodnicy znajduje się na jej środku , u góry ( na gorącym silniku uważaj, bo może Cię poparzyć para lub jakiś "wytrysk" niekontrolowany - więc nie nachylaj się zbytnio) najlepiej robić to na ciut cieplejszym od temp. dłoni) "Nagrzewnica" -część samochodu , służy do ogrzewania kabiny = chodzi o to , aby włączyć ogrzewanie na max temperaturę i max poziom nadmuchu.... najprościej mówiąc Ten ubytek masz po jeździe czy na postoju (na zimnym silniku) znika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Zrób jak koleżanka i koledzy piszą powyżej, najpierw uzupełnij płyn w chłodnicy przez korek nalej do naczynia wyrównawczego i zobaczysz co będzie dalej. Teraz mrozów nie ma wiec zamiast płynu, by nie naciągać Cię na dodatkowe koszty skoro tego płynu tak szybko ubywa, możesz nalać by sprawdzić wodę ale po sprawdzeniu musisz dla pewności, bo zima się jeszcze nie skończyła, zmień koniecznie na płyn. Jak chcesz trochę wiedzy na temat układu chłodzenia to poczytaj poniższy temat, co prawda nie to auto ale zasada działania jest taka sama. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99867-ch%C5%82odzenie-silnika/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 (edytowane) zalej chłodnice do pełna przez korek, jak tam już będzie poziom to wtedy uzupełnij zbiorniczek, otwórz nagrzewnicę na maxa i odpal auto niech pochodzi aż do otwarcia dużego obiegu zgaś i sprawdź jak wygląda sprawa z płynem w chłodnicy jak ubyło to uzupełnij, sprawdź czy ze zbiorniczka nei wyrzuca płyny, jak tak by było to kłopot z uszczelką lub reduktorem LPG jak auto w gazie Zrobiłem tak jak napisał DINO i okazało się że płyn wycieka przez korek zbiorniczka, wypluwa go do zbiorniczka dolałem wszystko i było tyle: po nagrzaniu silnika tak do 90*C było już tyle: potem włączyły się wentylatory pochodził chwilę i zbiorniczek się napełniał po sam korek skąd uciekał płyn: link do filmu: http://185.49.14.135/fastdl/adik/MOV_0045.mp4 temperatura: Z ciekawości byłem przejazdem u mechanika i powiedział że to może być albo termostat albo uszczelka głowicy i cenowo wychodziło by za termostat 100zł a za uszczelkę głowicy 1000zł Edytowane 11 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Sprawdź dolny wąż od chłodnicy, jak będzie gorący to termostat jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 przy termostacie ugotował byś silnik i pewnie wiatry mogły by nie wystartować sprawdziłeś to co pisałem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 11 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 nie czuć gazu, sucho pod dywanikiem, jak prze gazowałem go to kopcił ale na wolnych obrotach nic. Po prze gazowaniu, ale dzisiaj była taka pogoda że w dużo samochodach na ulicy było tak więc to nie jest raczej to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 uszczelka albo głowica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 na początek termostat nie zaszkodzi i kupisz taniej wymienić można samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 jaki polecacie termostat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 ale jaki ma związek niesprawny termostat z wywalaniem płynu???? 1. termostat się zepsuł na zamkniętym - np. silnik zaczyna sie grzać wskazówka na czerwonym, chłodnica zimna 2. termostat sie popsuł na otwartym - np. silnik nie dogrzany, słabe ogrzewanie, późniejsze przełączanie na gaz, w żadnym z tych przypadków nei wzrasta ciśnienie do tego stopnia aby wywalać płyn ze zbiorniczka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 teraz to ja już sam nie wiem co to może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Poziom i kolor oleju na bagnecie sprawdzałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 12 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 nie, jutro sprawdzę i dam znać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 nie, jutro sprawdzę i dam znać. Sprawdź - bo jeśli będzie go ponad stan (miarkę) i będzie miał jasny kolor (podobny do kawy z mlekiem) lub będzie w dwóch warstwach, to oznaczać może jedno - niestety uszczelka pod głowicą Jak sprawdzać chyba wiesz? - na zimnym silniku, na równym terenie , wyciągasz , wycierasz - wsuwasz i jeszcze raz wyciągasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Sprawdź - bo jeśli będzie go ponad stan (miarkę) i będzie miał jasny kolor (podobny do kawy z mlekiem) , to oznaczać może jedno - niestety uszczelka pod głowicą Jak sprawdzać chyba wiesz? - na zimnym silniku, na równym terenie , wyciągasz , wycierasz - wsuwasz i jeszcze raz wyciągasz . Dobra wiadomość, kolor ciemny pomiędzy min a max także jest dobrze, ale dalej nie wiadomo co jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 jak dla mnie wersja light wywalona uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem wersja hard pęknięta głowica oczywiście wykluczając reduktor LPG, który miałeś sprawdzić i podesłać zdjęcie dla pewności zaciśnij węże chłodzenia, które idą do reduktora i wtedy sprawdź czy coś takiego ma miejsce, jak przestanie to reduktor jak nie to warianty wyżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 A ja to sobie myślę, że może za dużo płynu Black dolał (podczas uzupelniania) i po zagrzaniu silnika nadmiar wywaliło przez zbiorniczek. Dymił na biało po odpaleniu na zimnym czy ciepłym? Bo jeśli na zimnym , to chyba normalne? Autecko używane, czy stoi od tamtej pory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.