Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) A ja to sobie myślę, że może za dużo płynu Black dolał (podczas uzupelniania) i po zagrzaniu silnika nadmiar wywaliło przez zbiorniczek. Dymił na biało po odpaleniu na zimnym czy ciepłym? Bo jeśli na zimnym , to chyba normalne? Autecko używane, czy stoi od tamtej pory? Pierwsze objawy były przy zwykłej jeździe w czwartek a wcześniej nie dolewałem płynu, temperatura urosła na desce a pod maską było mokro (czyli tak jak teraz płyn uciekał zbiorniczkiem) od tamtej pory przyjechałem nim tylko pod blok i stoi do dzisiaj. nie czuć gazu, sucho pod dywanikiem, jak prze gazowałem go to kopcił ale na wolnych obrotach nic. Po prze gazowaniu, ale dzisiaj była taka pogoda że w dużo samochodach na ulicy było tak więc to nie jest raczej to. jak dla mnie wersja light wywalona uszczelka pod głowicą pomiędzy kanałem wodnym a cylindrem wersja hard pęknięta głowica oczywiście wykluczając reduktor LPG, który miałeś sprawdzić i podesłać zdjęcie dla pewności zaciśnij węże chłodzenia, które idą do reduktora i wtedy sprawdź czy coś takiego ma miejsce, jak przestanie to reduktor jak nie to warianty wyżej Sprawdzałem tylko czy gazu nie czuć w chłodnicy, a tak to nic z reduktorem nie sprawdzałem (nawet nie wiem gdzie może się znajdować). Chyba że odpalę samochód i pochodzi na benzynie to coś pomoże? Edytowane 13 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Czekaj , czekaj... 1.Temat zacząłeś od tego,że pusty był zbiorniczek , tak? 2. Zgodnie z naszymi sugestiami uzupełniłeś płyn chłodniczy dolewając go bezpośrednio do chłodnicy i zbiorniczka, tak? 3. Odpaliłeś i po nagrzaniu silnika płyn wywalało przez uzupełniający, tak? 4. To zdjęcie , na którym kopci jest zrobione kiedy? Po uzupełnieniu płynów? Czy przed? I na jakim silniku - zimnym czy ciepłym? 5. Kiedy ta temperatura rosła? Gdy był pusty zbiorniczek? Czy jak wywaliło płyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 (edytowane) Czekaj , czekaj... 1.Temat zacząłeś od tego,że pusty był zbiorniczek , tak? 2. Zgodnie z naszymi sugestiami uzupełniłeś płyn chłodniczy dolewając go bezpośrednio do chłodnicy i zbiorniczka, tak? 3. Odpaliłeś i po nagrzaniu silnika płyn wywalało przez uzupełniający, tak? 4. To zdjęcie , na którym kopci jest zrobione kiedy? Po uzupełnieniu płynów? Czy przed? I na jakim silniku - zimnym czy ciepłym? 5. Kiedy ta temperatura rosła? Gdy był pusty zbiorniczek? Czy jak wywaliło płyn? 1. Tak od tego jak to się zaczęło wolałem nic nie kombinować i był pusty zbiorniczek. 2. Dokładnie tak, dolałem full do chłodnicy i full do zbiorniczka. 3. Tak tutaj jest film http://185.49.14.135/fastdl/adik/MOV_0045.mp4 4. Po uzupełnieniu, tylko była taka pogoda że u każdego na ulicy tak kopciło i tylko po prze gazowaniu. 5. Temperatura była okej tak do 90*C czyli wskazówka pionowa i tylko trochę wzrosła objętość zbiorniczka powyżej max, potem już dochodziło coraz więcej i więcej a temperatura była wysoka i wtedy wylewało się ze zbiorniczka. Edytowane 13 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 a na zimnym - jaki poziom masz płynu w zbiorniczku? Jeśli powyżej max - spróbuj np. strzykawką odciągnąć nadmiar. A i jeszcze jedno - układ odpowietrzyłeś jak należy? tutaj ładnie jest to opisane w poście nr 14 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/36912-p11144w11144-jak-odpowietrzyc-uklad-chlodzenia/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 po tym wylaniu co w filmiku jest mam tak min a może nawet trochę mniej niż min, na zimnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Ja bym go odpaliła i obserwowała teraz co się dzieje gdy łapie temperaturę. Baczna uwaga na wskazówkę temp. i poziom w wyrównawczym - gdy wskazówka choć minimalnie przekroczy dopuszczalną pozycję - gaś sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 na benzynie czy gazie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Nie było płynu w zbiorniczku i nie wiadomo ile było go w samym układzie. To że wyrzucało płyn w czasie rozgrzewania się silnika przy takim stanie płynu jaki miałeś to normalne zjawisko i po to właśnie jest ten rowek w gwincie zbiorniczka, bo płyn chłodniczy rozszerza swą objętość bardziej niż woda. Jeśli nie był układ odpowietrzony to mogło go wywalić więcej. Nalej do połowy zbiorniczka wyrównawczego, odpowietrz układ i poobserwuj co się dziać będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Zrobiłem to na benzynie przez pierwsze 20min było ok potem to samo, odpaliły się wentylatory do zbiorniczka dochodziło coraz więcej i więcej, temperatura taka jak niżej w zdjęciach, po zrobieniu tego zdjęcia zgasiłem silnik, olej ciemny (sprawdzany na zimnym), w zbiorniczku nie mam "masła", górny wąż chłodnicy ciepły, dolny zimny (ktoś pisał że ma być ciepły bo jak nie to termostat do wymiany). I zauważyłem takie coś ale mam nadzieje że to nie jest to co myślę. Temperatura i zbiornik: ---------------------------------------------------------------------------------------------------- I to "coś" co mam nadzieje że to nie to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 No to chyba Dino od początku miał rację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 13 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Czyli +1000zł nie moje :/ Dobra czyli to by było na tyle, jutro odstawię auto do mechanika to mi da znać po diagnozie czy aby na pewno to to. Napiszę potem co jest z autkiem, jak by ktoś też kiedyś miał taką sytuacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Wymień ten termostat, skoro wąż zimny to się nie otwiera. A ten wyciek to spod pokrywy zaworów nie ma się czym przejmować - na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Ten silnik, zauważyłeś może, przed wystąpieniem problemów z płynem już był taki czy to w trakcie powstało. Skoro dolny wąż jest zimny to wina nie otwierającego się termostatu, kwestia czy uszczelka też czy tylko to pocenie jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 14 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Dobra, zaryzykuje jaki kupic termostat. Jaki polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 14 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2016 Najlepiej oryginał, ale na razie możesz go wyjąć całkiem (tylko do celów testowych) i po złożeniu obudowy zobaczyć czy dalej będzie wyrzucać płyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Black Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 (edytowane) Auto na warsztacie, zobaczył i powiedział że zobaczy co jest z tym termostatem i da znać, ale mówił że to raczej przez termostat a tym wyciekiem mam się nie przejmować bo to nic wielkiego, silnik się spocił i tyle. Jutro będę wiedział co i jak @Edit Do wymiany był tylko i wyłącznie termostat, auto jeździ jak wcześniej. Edytowane 15 Marca 2016 przez Black Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Ufff..... no to super! Moje "przepowiednie" na pw jednak dobre były choć ten wyciek spod pokrywy napędził i mnie stracha.... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 "A nie mówiłem?" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Ufff..... no to super! Moje "przepowiednie" na pw jednak dobre były choć ten wyciek spod pokrywy napędził i mnie stracha.... Nie każde zabrudzenie silnika świadczy od zaraz o najgorszym, trzeba z dozą optymizmu rozpatrzyć inne mniej kosztowne opcje, bacznie obserwując to co sen z powiek spędzić może. A przy okazji dobra lekcja na przyszłość by od czasu do czasu zajrzeć pod maskę aby mieć na bieżąco wgląd na choćby takie zapocenie silnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.