Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Głuche pukanie - nie amortyzatory


Gość Kamillo88
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a górne wahacze z przodu sprawdzałeś? dokładnie tuleje?, ten typ tak ma że lubi sobie tłuc :wink: jak np. u mnie z przodu po lewej :wink: na razie mam inne wydatki, np. buty zimowe, a do wahaczy wrócę moooooże na wiosnę

pozdrawiam 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, no chwileczke...Po co tak pochopnie piszecie i tak pewnie że łącznik stabilizatora.??? A po pierwsze to z kąd dochodzi to pukanie??? Może mu się coś obija np tłumik itp...Zapytał ktoś z kąd dochodzi pukanie??? Najlepiej walnąć hasło "łącznik stabilizatoa" i wprowadzicie chłopaka w błąd. Sory, jak tak macie radzić to dzięki!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

łącznik stabilizatora :wink:

 

jakoś nie widzę wymienić łącznik tarbilizatora tylko łącznik stabilizatora a to jest dlka mnie jednoznaczne zeby tam też zajrzeć bo jak wlezie do kanału to zobaczy rurę i taklie inne no i może zerknąć na łącznik. Ja wymieniałem raz w roku. :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak wlziesz pod autko to poruszaj tłumikiem końcowym i zobaczysz a jak się nie obija t poruszaj łącznikiem u mnie na szarpakach też nic nie wykazało :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też słychać takie głuche pukanie dochodzące z tyłu auta.I tak naprawde to nie wiem co z tym zrobić .Po głowie chodzi mi że to wina opon lub tylnich tarcz(zwichrowane). :roll:

 

Jesli objawia sie to u Ciebie podczas hamowania, to moze byc to wina tarcz, ale jesli na dołkach, to najprawdopodobniej gumki stabilizatora lub lączniki stabilizatora, choć moga to byc ine czesci, ale sprawdz najpierw to co napisalem.

 

 

POZDRAWIAM....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie tez puka i czasem wydaje się że to z tyłu auta, ale proza pokazala coś zupelnie innego: w moim przypadku głucho puka lużny sworzeń zawiasu drzwi przednich, wku....., ale przynajmniej wiem co puka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tyłu w P10 nie ma zbyt dużo typowo stukających elementów . Wspominiane wcześniej łączniki stabilizatora , wybite gumy na samym stabilizatorze lub w wahaczach. Za to z przodu najczęściej ( czytaj w 90% ) stukaja górne wahacze lub innaczej górne łączniki stabilizatora a stuk przenosi sie tak że wydaje się dochodzić z innego miejsca . Wymiana tuleji nie wiele daje przy dużym zużyciu bo teflonowe tulejki które zostają stare są już do kitu a nie ma ich w sprzedaży . Cały łącznik mam za 200 zł z firmy Febi (polecam :) ). Prędzej czy później wymiana tego łącznika czeka każdego w Primerze P10 lub P11 tak samo jak wymiana amorów czy innych takich bo po prostu te elementy się zużywają. Dopiero w Primerze P12 budowa zawieszenia sie zmieniła i górne łączniki zostały zmienione na inne rozwiązanie ale to juz pewnie wszyscy wiedzą . Czasem wystarczy zrobić porządek w bagażniku :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...