piter731 Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Witam, Czy walczył ktoś z wymontowaniem i płukaniem nagrzewnicy Terrano II (R20) 2,7 TDI 127 KM ? Problem polega na słabym ogrzewaniu, nie mówię o sile nadmuchu, bo już wiem, że jest słaba. Drugi problem, pojawił się wyciek płynu na dywaniku po stronie pasażera i pewnie jest to związane z nagrzewnicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Upewnij się że jest to na pewno płyn chłodniczy a nie cieknąca woda z podszybia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter731 Opublikowano 15 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2016 Upewnij się że jest to na pewno płyn chłodniczy a nie cieknąca woda z podszybia. Wąchałem, lizałem :-) i na pewno to nie woda z podszybia. Stało to się raz i teraz już nie cieknie, ale grzeje słabo. Szukam po forum parę postów znalazłem. ALe nadal nie wiem gdzie ta nagrzewnica w ogóle się znajduje. Płyn mam wymieniony, termostat nowy i działający lepiej bo ma 88 stopni, temp na wskaźniku na połowie, wcześniej była 1/3. A nadal słabo grzeje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Hmm ... masz tutaj sznurek do serwisówki: http://nissan4u.com/parts/terrano2/el_r20/2001_7/type_136/body_electrical/ dział: Heater, blower unit & cooling unit Na rysunku 1 masz moduł wentylatora. Na rysunku 2 masz moduł klimatyzacji. Na rysunku 3 masz moduł ogrzewania. Za centralnym panelem masz moduł ogrzewania, połączony z modułem klimatyzacji /za schowkiem po jego lewej stronie/, który połączony jest z modułem wentylatora / za schowkiem po jego prawej stronie/. Jeżeli słabo dmucha to sprawdź połączenie modułu wentylatora z modułem klimatyzacji. Włącz wentylator na 3 bieg i obmacaj ręką miejsce połączenia czy przedmuchów nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 16 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Musisz caly kokpit rozebrac zeby do nagrzewnicy sie dostac a masz kliimatronik czy zwykly na pokretla ? Bedziesz chcial to ci foto wysle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter731 Opublikowano 16 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2016 Musisz caly kokpit rozebrac zeby do nagrzewnicy sie dostac a masz kliimatronik czy zwykly na pokretla ? Bedziesz chcial to ci foto wysle Zwykła klima nawet na suwaki nie pokrętła :-) Będę bardzo wdzięczny za fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 17 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2016 Tu masz foto nagrzewnicy to jeststrona od sciany grodIowej takze zeby wyjac sama nagrzewnice to musisz zdjac cala deske, belke trzymajaca deske, cala obudowe nagrzewnicy. Sporo roboty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camra Opublikowano 1 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2017 Czy macie jakiś patent na wymianę linki bez demontażu nagrzewnicy? Ewentualnie jak to dziadostwo wykręcić Z góry dzięki kokpit cały już rozebrany. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.