Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

QQ- 3 lata


fan_japan

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Mało tutaj ostatnio pisałem, ale teraz trochę tematów się zebrało, chciałbym poznać Waszą opinie, i tak z racji tego, ze już dobiega mnie 3 przegląd gwarancyjny i ostatni, w związku z tym, co mi nie daje spokoju?

 

Auto 1.6 benzyna 117 KM - przebieg 22000

 

KLIMATYZACJA - nie była otwierana/czyszczona od nowości - to chyba warto, dla zdrowia ;), - i wydaje mi się ze warto to zrobić ją w ASO, gdyby sprężarka walnęła za jakiś czas to jest "podkładka", ze był przegląd klimatyzacji robiony w ASO, ( a przewiduje dalej serwisować auto w ASO po gwarancji).

 

SKRZYNIA - w zasadzie to ta nieszczęsna 5 francuska, czy tutaj wymiana teraz oleju na coś lepszego niż fabryka wlała (mysłałem o CASTROL TAF-X, bądz MOBIL), wydłuży jej sprawne działania i czy polepszy zmianę biegów? - czy warto to robić?- jaki olej polecacie jeśli żaden z tych zaproponowach przeze mnie nie jest w Waszych propozycjach.

 

NADWOZIE/PODWOZIE - W kosztorysie przeglądu  45KKM/3 lata mam pozycje  przegląd nadwozia/podwozia, domniemam, że to kwestia podtrzymania gwarancji na blachę, ale czy to powinno nie być ujęte w już w cenie przeglądu, czy to jest wymóg konieczny?

 

Dodatkowe pytanie, co mogę zgłosić na przeglądzie, aby mi wymienili w ramach gwarancji, bo jest pewność, że za jakiś czas to poprostu "poleci"?

 

Co sam organoleptycznie mogę sprawdzić w garażu/na przeglądzie rejestracyjnym po 3 latach, aby to ewentualnie zgłosić na przegląd gwarancyjny  W ASO?

 

Z góry bardzo dziękuje za wszystkie sugestie

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie, to masz nowe auto. Takie przebiegi w pół roku się robi ;p. Dla świętego spokoju możesz wymienić olej w silniku jesli jeszcze nie był wymieniany i wszystkie filtry. Klimatyzację wystarczy odgrzybić, jeśli jest sprawna. Dodatkowo można sprawdzić klocki hamulcowe. A co do ASO to nie pomogę bo nigdy nie korzystałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegląd na blachę nie jest ujęty tak jakbyś chciał.Jest liczony jako gratis przy przeglądzie(przynajmniej u mnie w serwisie)

Gdybyś tylko podjechał do serwisu na kontrolę blach,to wtedy ujeli by cenowo tą funkcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Mało tutaj ostatnio pisałem, ale teraz trochę tematów się zebrało, chciałbym poznać Waszą opinie, i tak z racji tego, ze już dobiega mnie 3 przegląd gwarancyjny i ostatni, w związku z tym, co mi nie daje spokoju?

 

Auto 1.6 benzyna 117 KM - przebieg 22000

 

KLIMATYZACJA - nie była otwierana/czyszczona od nowości - to chyba warto, dla zdrowia ;), - i wydaje mi się ze warto to zrobić ją w ASO, gdyby sprężarka walnęła za jakiś czas to jest "podkładka", ze był przegląd klimatyzacji robiony w ASO, ( a przewiduje dalej serwisować auto w ASO po gwarancji).

 

SKRZYNIA - w zasadzie to ta nieszczęsna 5 francuska, czy tutaj wymiana teraz oleju na coś lepszego niż fabryka wlała (mysłałem o CASTROL TAF-X, bądz MOBIL), wydłuży jej sprawne działania i czy polepszy zmianę biegów? - czy warto to robić?- jaki olej polecacie jeśli żaden z tych zaproponowach przeze mnie nie jest w Waszych propozycjach.

 

NADWOZIE/PODWOZIE - W kosztorysie przeglądu  45KKM/3 lata mam pozycje  przegląd nadwozia/podwozia, domniemam, że to kwestia podtrzymania gwarancji na blachę, ale czy to powinno nie być ujęte w już w cenie przeglądu, czy to jest wymóg konieczny?

 

Dodatkowe pytanie, co mogę zgłosić na przeglądzie, aby mi wymienili w ramach gwarancji, bo jest pewność, że za jakiś czas to poprostu "poleci"?

 

Co sam organoleptycznie mogę sprawdzić w garażu/na przeglądzie rejestracyjnym po 3 latach, aby to ewentualnie zgłosić na przegląd gwarancyjny  W ASO?

 

Z góry bardzo dziękuje za wszystkie sugestie

 

Pozdrawiam

Kolego nie szukaj dziury w całym :). Jeśli wszystko pracuje nienagannie to jedź na przegląd i miej to z głowy. Zazwyczaj usterki wychodzą w najbardziej nieoczekiwanym momencie ale ASO Ci w tym nie pomoże. Oni zrobią to co mają zapisane w książce i tyle. Sam musisz czuwać nad stanem swojego pojazdu. Sprawdzać oleje i płyny, tarcze i klocki. To na początek wystarczy. Potem "słuchać" pojazdu. Jak coś nie jest tak jak powinno być autko da Ci znać.  Bądź pewien. Nic nie jest wieczne poza piórem :). Po gwarancji zakonserwuj profile, podwozie i spij spokojnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...