milordess Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Witam, czy ten egzemlarz ma szanse na zwiększanie swojej warości z upływem czasu? Pytam bo jak wiadomo 40th wyszło 1000 sztuk z czego 370 sztuk na europe tzw wersja 40th black edition:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy23 Opublikowano 18 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2016 Podejrzewam że ten akurat nie, co innego Nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) No właśnie co do nismo nie jestem pewien.. Edytowane 20 Marca 2016 przez milordess Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Prędzej Nismo niż ta wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy23 Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Fakt, raz spotkałem w Polsce 350Z 35th aniversary edition żółtego i za rok 2005 cena oscylowała ok 60k w zeszłym roku, ale auto stało 3 dni bo takie cudo to było. 370Z w tej wersji jest w cholerę. Z 2010 roku prawie każda na allegro to 40th edition. Dla porównania 350Z Nismo było na allegro jedno za 135k bodajże 2007 rok. Trochę cena z d*py, ale i tak wydaje się mi że Nismo będzie lepiej trzymać cenę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) A ogólnie co polecacie, czy na polskie realia drogowe:) Kupować twardszego i niższego białego nismo 2013 czy czy 40th black edition w kolorze kwarcowym? Nie mogę się zdecydować, nismo mi sie bardzo podoba, ale boje się że mega twardy będzie. Oczywiście nie chce tymi autami codziennie jeździć tylko "weekendowo", ale jednak biore to pod uwagę. No i najważniejsze, czy nismo będzie droższy w utrzymaniu, jak tak to czy dużo:)? Edytowane 22 Marca 2016 przez milordess Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 (edytowane) To chyba żaden dylemat... Nismo jeśli jesteś pewny ze nie miało wypadku i jest wszystko ok. Pamiętaj zawieszenie zawsze da się założyć miększy a nismo nie traci na wartości tak jak jakieś edycje na x lecie. W dodatku nismo to nismo no nie wiem jak to opisac : ) W dodatku jak masz latać weekendowo to już w ogóle, a drogi są coraz lepsze : ) Edytowane 22 Marca 2016 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Bierz nismo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Dlatego tak rozważam bo oba są aktualnie w sprzedaży stan super, możecie na allegro looknac:) 40th za 99tys tylko jeden jest, i nismo za 125tys. Oba z polskiego salonu, wszystko oryginalne, stan super, serwisowane w aso, maja dokumenty, mozna sprawdzic itd, jedyne co to nismo mial lakierowany, zderzak tylni bo podobno wlasciciel zle do garazu wjezdzal, malowany w aso w wawie bez szpachli, ma dokumenty na to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 W sumie tanio dosc to Nissmo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Zwyklego i 25 kapci na mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 O Jakub350 mówi dobrze. To zdecydowanie najlepsza opcja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Automat może ten tańszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy23 Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Nismo jest ładne, dla mnie jedyna wada Nismo to brak skrzyni AT. Zetka to moje pierwsze auto z automatem i wiem że jak będę kupował kolejne to tylko automat. Jest kilka samochodów, nie ma co się za szybko napalać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 moim zdaniem ten automat nie nadaje się do niczego:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Widocznie nie wiesz jak się z niego korzysta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 No i dramat jest w przypadku jak jakaś kolizja będzie przy ktorej ucierpi zderzak albo próg Nismo to taka wersja bardziej kolekcjonerska a jak auto ma służyć do cieszenia się z zapierda...nia nim to tańszą wersję lepiej pobrać i dmuchnąć w nią. Automat już przy mocy 450KM będzie sk***ielem lejącym z rolki 480 konne GTRy nie wspominając o całej masie Lambo, ferrarek czy R8... Skrzynia autoamt jest mistrz ten 7 biegowy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 No to w takim razie automat to niezły pomysł, tylko jaką moc ta skrzynia wytrzyma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Kiedyś storiłem Infiniti M37 z komrpessorem GTM wystrugaliśmy z tego 537KM było to jakieś dwa lata temu i skrzynia żyje do dziś ale po 41 tyś km pękł tłok nr 4 i 6. Skrzynia seryjna jedynie program w niej zmieniłem... Przy turbo znacznie więcej momentu obrotowego będzie w dolnym i środkowym zakresie obrotów. takie 530-550Nm powinna przyjąć bez zajęknięcia. Wiadomo trzeba dołożyć do niej chłodnicę oleju !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) No i dramat jest w przypadku jak jakaś kolizja będzie przy ktorej ucierpi zderzak albo próg Nismo to taka wersja bardziej kolekcjonerska a jak auto ma służyć do cieszenia się z zapierda...nia nim to tańszą wersję lepiej pobrać i dmuchnąć w nią. Zgoda w 100% , mała kolizja i płacz.Na rynku części używanych zero dostępnosci, jeżeli już są ,to płacisz x3. Zakup w ASO musisz mieszkanie sprzedawac. Wbrew ogólnym opiniom jest b. dużo różnych części , proponuje wejść na fora USA i poczytać jak mieniali zderzak na Nissmo. 2015 ile różnych nowych " plasticzków" trzeba zakupić. Poważniejszy wypadek ,zrobią Ci szkodę całkowitą. Za kilkanaście koni , moim zdaniem nie warto. Lepiej przeznaczyć $ na jakieś modyfikacje. Manual- automat ,temat rzeka , jak dla mnie tylko manual, ale...skrzynia jest dość toporna i chyba mało przyjemna w dużym mieście. Edytowane 24 Marca 2016 przez andrzej6411 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milordess Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 No a teraz znowu przez Coobcia szukam automatu, bo wychodzi na to że lepszy od manuala, szczegolnie jak się będzie dmuchać, a mam zamiar:) Serwisowanie Nismo(częśći) są dużo droższe od serii, rok 2013 oczywiście pl? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek370 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Serwisowanie tak samo. Nismo mechanicznie różni się głównie wydechem i programem - stąd te kilkanaście koni. Nie wiem jak hamulce. Gorzej ze zderzakami, lampami, progami itd. wszystko kosztuje 5x tyle. Jak chcesz dmuchać to chyba i tak nie ma to znaczenia czy to Nismo czy nie, bo będzie inaczej strojony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 dla mnie ta wersja limitowana to tylko bajer a w 370z automat to super sprawa. już nigdy ręcznej skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chudy23 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Bierz od Hortexa, auto ciekawe, optycznie zrobione, dodasz dmuchawkę i gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 No hortexa wyglada pieknie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.