lukeskywalker Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Nissan patrol gr y 60 7 osobowy 2.8td 1994. Załączyłem blokadę dyferencjału na normalnym napędzie 2H przejechałem kilka metrów do przodu i na desce pojawiła się kontrolka Diff lock blokada się włączyła. Wyłączam przełącznikiem blokadę na OFF, a kontrolka nadal swieci i blokada nadal zapięta pomimo przejechania kilku metrów do przodu do tylu. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Prawdopodobnie jest problem z elektrozaworem, który odpowiada za włączanie i wyłączanie blokady podciścnieniem, znajduje się w komorze silnika na ścianie grodziowej po stronie kierowcy wygląda tak Skoro blokada się załączyła, to znaczy że w jedną stronę działa, żeby ją odpiąć zamień wężyki powinno pomóc, żeby ją wypiąć Rozwiązaniem jest wymiana na dobrą używkę, lub najlepiej wymiana na zawór mechaniczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeskywalker Opublikowano 20 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Zamiana wężykow pomogła, dzięki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.