Melmack Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Witam.Dziś podczas przejeżdżania przez pokaźną dziurę zrobiło mi BUM i prawy błotnik wylądował na kole.Już myślałem że laweta ale kołek pomiędzy wahacz a ramę i dojechałem parę km do domu.Drążek jest cały wiec chyba wielowypust padł.Miałem podkręcone o 3 cm zawieszenie a żadnego odboju z przodu nie mam i chyba dlatego jak się ugiął to tak się stało.Czy drążki do TI 2.7TD 5 drzwi będą pasowały od TII. I czy ma znaczenie czy jest to wersja 3 czy 5 drzwiowa.Czy wymienia się je pojedynczo czy trzeba całą parę .Może ma ktoś coś na zbyciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 Wersja 3 i 5 drzwiowa będą takie same. Co do TII to nie wiem, ale długa powinna pasować, ale pewny nie jestem. Ja bym wymienił oba bo jak jeden zrobił BUM, to pewnie drugi ma podobnie km nalatane i też może tak strzelić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam.Wychodzi ze u mnie drążek ma 1235 mm.Z używek w necie widziałem od 2.4 i 3.0i.Czy te seryjne różniły się twardością?Bo do 2.7 TD te od benzyny nie będą za miękkie?Chyba że się mylę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Weź te od 3.0. Ja do swojego wziąłem (są mocniejsze - bo 3.0 cięższy) i na ostrym podkręceniu zaczynam dobijać do 80tys. km ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 A skad wiesz ze te od 3.0 sa mocniejsze ? Sam takie wnioski wyciagnales ze ciezszy to mocniejsze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Tak mi podpowiedział mój mechanik, który w swoim garażu ma 4 szt. terrano (2.7, 3.0, t1 i t2). I sprawdza się → mocne podkręcenie + winda + metalowy zderzak = +80kg więcej... Jak kasa nie jest problemem to zawsze można kupić dedykowane HD za ponad 1k. Ja problem rozwiązałem za 150zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOmaro Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 To wszystko wytrzymaja oryginalne drazki. Ale pewnosci nie masz ze sa mocniejsze, grubsze, czy wielokliny sa identyczne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam.I zakupiłem te od 3.0.Razem z belką i tymi flanszami co do wahacza się przykręca tak ze powinno pasować wszystko.No chyba ze jest różnica w otworach na flanszy i wahaczu to będę miał problem.Tyran to fajne auto.Polibusze wymienione fele z oponami też geometrię dwa dni wcześniej zrobiono mi i to bum.Gdyby floty więcej było to bym zainwestował w Irony pewnie.A tak ciesze się tym co mam.Pozdrawiam Wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissterr Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 To wszystko wytrzymaja oryginalne drazki. Ale pewnosci nie masz ze sa mocniejsze, grubsze, czy wielokliny sa identyczne ? Jak uważasz, że oryginalne to wytrzymają to nie musisz nic robić. Twój koszt to 0zł ;p Moje oryginalne nawet po podkręceniu i bez tych dodatkowych 80kg tak siedziały, że wyglądał jak taczka (po zapodaniu zestawu do liftu 2"). Dlatego założyłem od 3.o i od razu było widać różnicę. Na początku, póki nie kupiłem zderzaka i potem windy, przód stał wyżej bez kręcenia. Pewność mam, że są mocniejsze, skoro zrobiłem na nich prawie 80tys. km, kilkanaście imprez i kilka wyjazdów po ok. 7tys. km i nic się z nimi nie dzieje - a lekko nie miały... Wszystko pasowało. Też zakupiłem z belką. Myślałem o dedykowanych HD, ale różnicę lepiej było wydać na jakiś wyjazd. Jak mi padną, to bogatszy o dotychczasowe doświadczenia kupię sobie kolejne używane od 3.0 (tyle km co na tych przejechałem to nie opłaca się inwestować w nowe dedykowane hd). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 Jak coś to mam drążki od T2 2.7 i mocowania do wahaczy jak porównywałem z moimi od T1 3.0 V6 to są identyczne może faktycznie twardość inna, ale wielkości są takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Melmack Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Witam.Drążki wymienione.No i są twardsze.Mechanior ciut za nisko podkręcił tak źe będzie trzeba z 3-4 cm podkręcić więc bedzie jeszcze twardziej.Pojeździmy zobaczymy.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.