jakt Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Dobry wieczór! Mam problem z instalacją LPG w Almerze 1.5, którego przyczyną okazały się wtryskiwacze Valtek. Instalacja ma 2,5 roku, przez dwa lata samochód przejeździł 1,5 tys km.. a przez pół roku od założenia - nie wiem (choć z informacji sprzedającego wynikało, że niewiele nim jeździli). Dosyć dziwne, że te Valteki tak szybko padły. Wracając do sedna, myślę, czy zregenerować Valteki zestawem naprawczym zważając, że rocznie przebieg wynosi ok 10 kkm, czy też lepiej będzie kupić nową listwę - a jeśli tak to jaką? Przebadałem trochę internetu i zastanawiam się nad wtryskami OMVL "reg fast" oraz Raila. Chciałbym wymienić wtryskiwacze samodzielnie i podjechać na benzynie na regulację instalacji LPG. Czy średnice wężyków będą pasowały, wtyczki, skok tłoczka i reszta parametrów? Mózgiem instalacji jest AG Compact, więc nie wiem czy warto jest wstawiać droższe wtryski, zwłaszcza przy takich przebiegach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 kup zestaw naprawczy do Waldka i zmień, choć pewnie nei ma potrzeby i wystarczy przeczyścić i ustawić skok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 kup zestaw naprawczy do Waldka i zmień, choć pewnie nei ma potrzeby i wystarczy przeczyścić i ustawić skok naczytałem się o tych wtryskiwaczach i nie wiem co myśleć na ich temat . Jednak jeśli naprawa może wystarczyć to spróbuję. Z początku chciałem wyregulować instalację, ale gazownik mówił, że się nie da ustawić innego skoku tłoczka, ale mówił też, że można to regenerować. Charakterystyczny klekot zdradza też, że samo wyczyszczenie nie wystarczy tzn te gumowe oringi są pewnie zużyte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 gazownik mówił, że się nie da ustawić innego skoku tłoczka, zmień gazownika bo ten ma blade pojęcie o tym co robi poczytaj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 zmień gazownika bo ten ma blade pojęcie o tym co robi poczytaj to chyba przekręciłem jego słowa - a chodziło o czas wtrysku, na tych moich wtryskiwaczach nie mógł uzyskać stosownej regulacji, dwa z wtryskiwaczy podają zbyt dużo LPG. Po wymianie można przejechać się na LPG czy raz dwa na regulację sterownika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 chodziło o czas wtrysku, na tych moich wtryskiwaczach nie mógł uzyskać stosownej regulacji, dwa z wtryskiwaczy podają zbyt dużo LPG. no to powinien do nich zajrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 22 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Dzięki za odpowiedzi. Jutro zobaczę jaki jest stan tych wtrysków. Tylko w sumie nie wiem, czy wyreguluję skok tłoczka. Polecisz jakieś filtry FFL, FFC? Z tego co czytam to lotny "obojętnie", a na fazę ciekłą winien być jakiś "lepszy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 FFL FL-03 FFC taki jak potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 Rozkręciłem dziś te wtryskiwacze valtec i wyglądają dosyć średnio.. Przeczyściłem dwa skrajne wtryski, które są najbardziej zużyte. Było w nich trochę brudu i tłoczki nie poruszały się gładko. Wydaje mi się, że teraz mniej klepie, ale mulenie pozostało. Starałem się ustawić skok tłoczka na 0,4 mm, nie jest to łatwe bez przyrządów. Uszczelki śruby regulacji są w bardzo słabym stanie, a w okolicy nie mogłem ich kupić - także sam zestaw naprawczy ich nie zawiera. Tak więc domawianie tych uszczelek albo jeżdżenie za nimi to trochę za dużo jak na te wtryski. Tak więc chciałbym wrócić do opcji wymiany listwy. OMVL Dream XXI czy Rail? Czy są coś lepsze od valtek'ów? Bo widzę na allegro, że te valtek schodzą nadal. Sterownik gazu Compact jest podpięty z czujnikiem temperatury w listwie (jak czytałem - jest to możliwe poprzez podpięcie w wejście od sondy lambda). W związku z tym: Czy kupować wersję "z czujnikiem" czy wykorzystać stary z króćca (reg ma oporność 4,7 kOhm)? Co z dyszami? Aktualnie nie wiem jakie są zainstalowane. Skłaniam się do tego by nowych nie montować, jeśli będą w zestawie. Żadnych przejść nie będę potrzebował? Oraz ostatnie pytanie: czy po montażu można dojechać na gazie paredziesiąt km na regulację czy będzie to się wiązało z diametralnie inną pracą silnika i konieczne będzie przejechanie na benzynie? Z góry dzięki za odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.