gente Opublikowano 22 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2016 Witam, ostatnio podczas remontu mojej navarki wymieniłem 2 przewody hamulcowe, od kolektora siły hamowania z tyłu do trójnika tylnej osi i z trójnika do lewego tylnego koła. Płyn uzupełniony, wszystkie hamulce odpowietrzone 2 razy, bo za pierwszym nie było dobrego efektu. A teraz mam taki problem, nie wiem czy tak było czy nie ale na odpalonym silniku na postoju wcisnę 4/5 razy hamulec to staje się twardy i zapala się lampka od ręcznego, a wciskając nogę dalej pedał powoli idzie do podłogi i kontrolka gaśnie, na pustej drodze robilem hamowanie awaryjne z 50km/h ABS się zalaczy i stanął jak zawsze - po podobnym dystansie tylko ciekawi mnie to twardnienie po 4 szybkim zapompowaniu pedalem hamulca. Niby widziałem gdzieś na forach że diesle tak maja ale na pewno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 a korektor siły hamowania nie ma przypadkiem odpowietrznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Jeśli schodzi całkiem do podłogi to tak jak Snake napisał przeoczyłeś odpowietrznik na korektorze. Oprócz tego kilkanaście wciśnięć hamulca na postoju zużywa zapas podciśnienia do wspomagania, dlatego pedał twardnieje i zapala kontrolke. Edytowane 23 Marca 2016 przez fikolek2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 (edytowane) Racja, nie dopisałem, w korektorze urwał mi się odpowietrznik ;/, ale wydaje mi się że odpowietrzyć się razem z hulcami tylnymi, bo przewodów zasilających korektor nie ruszalem tylko od niego do bębnów wymieniłem. W sumie to odkrexalem stary, zaczął lecieć płyn,czekałem aż zacznie lecieć z drugiego końca i szybko do trojnika i z niego do koła podobnie Edytowane 23 Marca 2016 przez gente Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 pudło - zapowietrzony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 A jest jakiś sposób bez odpowietrznika czy tylko wymiana lub próba/kombinowanie żeby ten odpowietrznik urwany wykręcić i nowy dać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SieneK_68 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 to zależy w jakiej kondycji jest korektor ale staraj się odkręcić, jak urwiesz to wykrętak i nowy zapodaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 możesz próbować odpowietrzać odkręcając nakrętkę od rurki, odpowietrza się też w odpowiedniej kolejność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gente Opublikowano 23 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 O kolejności to wiem, dzięki za porady w piątek spróbuję to ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 23 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2016 spoko, dasz radę przecież to nie prom kosmiczny, tylko zwykłe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.