sobee Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Witam, wczoraj pojawił się w mojej P11.144 taki problem - przy odpalaniu (silnik w miarę ciepły, bo po krótkim postoju) rozrusznik normalnie kręcił, ale znacząco dłużej, już myślałem że nie odpali ale jednak załapał i od razu jak załapał zaczęło coś głośno piszczeć - podobnie jak pasek w starym dieslu na mrozie, przestało piszczeć po około 20 - 30 sekundach. Później kilka razy odpalił normalnie, czyli załapał szybko i bez pisków i dzisiaj znowu to samo - też na w miarę ciepłym silniku. Czy może ktoś miał podobny problem ? Mechanikiem nie jestem i raczej nie znam się na samochodach, ale wydaje mi się, że to nie chodzi po prostu o jakiś pasek bo nie powtarza się przy każdym rozruchu, czy to może być ew. coś z rozrusznikiem lub alternatorem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 W czasie tego pisku zajrzałes pod maskę? Dobrze jakbyś nagrał ten pisk i nam pokazał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sobee Opublikowano 24 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Postaram się nagrać następnym razem, ale jak pisałem nie jest to regularne, jak się uda w garażu to na pewno nagram. Dźwięk natomiast przypomina pisk paska - w moim starym samochodzie (Rover 620 Diesel) jak był pasek właśnie chyba przy alternatorze do wymiany, to w zimie przy odpalaniu właśnie tak piszczał - tylko że on piszczał zawsze jak go odpalałem na mrozie - a w Nissanie losowo i praktycznie tylko na ciepłym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...