budmal Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Witam mam problem patrol 2.8 tdi 95kw z intercoolerem strasznie szybko mi się grzeje wskazówka szybko zblize sie do czerwonego pola a jak puszcze gaz to szybko spada, dodam ze termostat wymieniony na nowy a ciśnienie zbadane na cylindrach najmniej 28 do 30 atm więc uszczelka dobra pod głowicą płyn nie ubywa i nie ma w nim oleju, liczę na jakieś podpowiedzi gdzie szukać problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 stawiam na chłodnicę , mi się też grzał przy podjazdach lub szybkiej jeździe a jak było z górki czy też powoli jechałem temperatura spadała .Wymieniłem termostat , pompę , czyściłem chłodnicę dostępnymi preparatami i nic to nie dawało , dopiero jak dałem do szpecą chłodnicę którą rozebrał na części przeczyścił kanały i na nowo zlutował pomogło i teraz jest spokój . Okazało się że większa połowa kanałów była nie drożna i przez to pompa nie mogła przetoczyć tyle płynu ile powinna i dlatego przy dodaniu gazu zaczynał się zagrzewać silnik . Cała operacja kosztowała 400 zł z tym że ja mam K160 i nowych chłodnic już nie ma w sprzedaży a używki są w kiepskim stanie z racji wieku . W twoim przypadku możesz się pokusić o kupno używki lub nowej . Jak coś to mam urzywkę do 2.8 została mi bo miałem w planie przeszczepić ją do swojego patrola . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budmal Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Jest szans ze jest to czujnik temp? bo w między czasie było coś tam spawane może nie odłączyli aku bo brzed spawaniem wszystko ok było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Też stawiam na chłodnicę. To słaby punkt starszych samochodów, zwłaszcza terenowych. Niestety nie tani w wymianie lub regeneracji. Chłodnicę zawsze warto sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 no to budmal sprawdzaj czujnik , wyjdzie taniej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Grzeje się tylko na liczniku? A jak łopatologiczne sprawdzenie temperatury? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 tak jeszcze sobie pomyślałem że może to wisco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budmal Opublikowano 26 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 wisco sprawne we wtorek jakis termometr zorganizuje i sprawdzw temp płynu w zbiorniczku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Ja miałem takie objawy przy zapowietrzonym układzie chłodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 zagotuj wodę i wsadź czujnik jeśli ładnie się podniesie a później opadnie gładko to znaczy że gra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 W Patku kolegi pomogło po wymianie chłodnicy. Stary aluminiowy parch był zarośnięty. Nowa miedziana daje radę. Nawet zrobiliśmy coś takiego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49313-co-dzisiaj-zrobiłeś-w-swoim-auciedla-swojego-auta/page-97 #1932 Spokój do teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budmal Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Ja miałem takie objawy przy zapowietrzonym układzie chłodzenia A jak go odpowietrzyłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Mam założony odpowietrznik na górnym wężu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 te odpowietrzniki to seryjne chyba są ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 Szczerze to nie wiem - wiem że mechanik się dziwił jak go zobaczył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 te odpowietrzniki to seryjne chyba są ? w Y60 na pewno tak, ale w Y61 już chyba nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.