Gość louisq Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 Witam na forum Zastanawiam się nad zakupem nissana rogue. Podoba mi się ten samochód. Jest to jednak bardzo rzadki model w Polsce. Na allegro jest tylko jedna oferta. Rozważam też sprowadzenie z USA. Czy ma ktoś z kolegów wiedzę jak wygląda później utrzymanie takiego samochodu? Jak z dostępnością i cenami części i osób umiejących się tym zająć? (Mieszkam w Lublinie) Jak ten silnik współpracuje z log? Pozdrawiam *Jak ten silnik współpracuje z instalacją LPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 28 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 No weź jak to rzadki !!! są 2 Rouge w USA mniejszy chyba sport i drugi zwykły , pierwszy to znany z polski QQ, drugi to X- trial. Silnik jeśli chodzi o trwałość i niezawodność to masakruje te turbawki nowsze czy diesle znane z Europy, aby zmieniać olej to wszystko, spalanie mi średnio w Rouge t32 tryb mieszany wychodziło ok. 26 mil z galona. Mają skrzynie CVT nie slyszalem o jakiś problemach z nimi, w porownaniu z altimami i pathfinderami. Komfort jazdy wysoki, wygodnie. Mechanik ktory nie umien naprawic tego wolnossaka , to nic nie umie. Czesci... czesc identyczna z wersjami EU - ale to juz trzeba by było wziasc klocki np.i porównać, typowe cześci USA trudniej dostepne od reki, ale w przeciagi paru dni wszystkie sa i tanie.LPG to raczej dobrze, bo to zwykle MPI, bez udziwnien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho_z Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 No weź jak to rzadki !!! są 2 Rouge w USA mniejszy chyba sport i drugi zwykły , pierwszy to znany z polski QQ, drugi to X- trial. Silnik jeśli chodzi o trwałość i niezawodność to masakruje te turbawki nowsze czy diesle znane z Europy, aby zmieniać olej to wszystko, spalanie mi średnio w Rouge t32 tryb mieszany wychodziło ok. 26 mil z galona. Mają skrzynie CVT nie slyszalem o jakiś problemach z nimi, w porownaniu z altimami i pathfinderami. Komfort jazdy wysoki, wygodnie. Mechanik ktory nie umien naprawic tego wolnossaka , to nic nie umie. Czesci... czesc identyczna z wersjami EU - ale to juz trzeba by było wziasc klocki np.i porównać, typowe cześci USA trudniej dostepne od reki, ale w przeciagi paru dni wszystkie sa i tanie.LPG to raczej dobrze, bo to zwykle MPI, bez udziwnien. dokładnie, co trzecie auto na ulicy to rouge Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Petergp Opublikowano 1 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2017 No weź jak to rzadki !!! są 2 Rouge w USA mniejszy chyba sport i drugi zwykły , pierwszy to znany z polski QQ, drugi to X- trial. Silnik jeśli chodzi o trwałość i niezawodność to masakruje te turbawki nowsze czy diesle znane z Europy, aby zmieniać olej to wszystko, spalanie mi średnio w Rouge t32 tryb mieszany wychodziło ok. 26 mil z galona. Mają skrzynie CVT nie slyszalem o jakiś problemach z nimi, w porownaniu z altimami i pathfinderami. Komfort jazdy wysoki, wygodnie. Mechanik ktory nie umien naprawic tego wolnossaka , to nic nie umie. Czesci... czesc identyczna z wersjami EU - ale to juz trzeba by było wziasc klocki np.i porównać, typowe cześci USA trudniej dostepne od reki, ale w przeciagi paru dni wszystkie sa i tanie.LPG to raczej dobrze, bo to zwykle MPI, bez udziwnien. Witaj , mam zamiar wlasnie nabyc to auto , powiedz proszę jak czesci typu lapmy lusterka itp , jest to w stanach dostepne w miare latwo ??? i jak koszty - mowa o roczniku 2008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 w stanach te części są łatwo dostępne i dość tanie jak masz pytania to pytaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qlfon Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 w stanach te części są łatwo dostępne i dość tanie jak masz pytania to pytaj Witam, od jakiś 4 miesięcy mój Tata jeździ Rouge właśnie. 2,5 benzyna ściągnięta na mienie przesiedleńcze przez znajomego kilka lat temu. Jest tam CVT ale pomimo mojego wstrętu do tych skrzyń jeździ się tym naprawdę fajnie. Bardzo porządnie wykonany samochód, naturalna skóra na siedzeniach, szyberdach itp. Jedynie co chcemy zrobić to zmienić audio bo jest "nieparzysty" FM i radio XM i Navi u nas bezużyteczne w Lublinie widuję jedna sztukę w okolicach Raszyńskiej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcon1975 Opublikowano 13 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2017 Witam, od jakiś 4 miesięcy mój Tata jeździ Rouge właśnie. 2,5 benzyna ściągnięta na mienie przesiedleńcze przez znajomego kilka lat temu. Jest tam CVT ale pomimo mojego wstrętu do tych skrzyń jeździ się tym naprawdę fajnie. Bardzo porządnie wykonany samochód, naturalna skóra na siedzeniach, szyberdach itp. Jedynie co chcemy zrobić to zmienić audio bo jest "nieparzysty" FM i radio XM i Navi u nas bezużyteczne w Lublinie widuję jedna sztukę w okolicach Raszyńskiej...Witam,potrzebuję pomocy ,czy mógłby ktoś zmierzyć mi długość miarki oleju skrzyni CVT ,gdyż mam tylko korek a nie ma bagnetu , potrzebuję długość bagnetu od końca do początku górnego korka (długość samego bagnetu), oraz w jakiej odległości od dołu bagnetu znajdują się podziałki. Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.