zielor Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Chłopaki potrzebuje naszybko pomocy, czy drążki skrętne przenoszą jakieś naprężenia? Czy mogę je odkręcić na stojącym aucie? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 trzeba je poluzować i dopiero można je wyciągać luzujesz je za pomocą tych śrub którymi się podkręca auto DOPIERO jek będą luźnie można je wyciągać. auto może stać na kołach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2016 Chłopaki potrzebuje naszybko pomocy, czy drążki skrętne przenoszą jakieś naprężenia? Czy mogę je odkręcić na stojącym aucie? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka hehe sorryy ale oplułem monitor potem zacząłem się zastanawiać co kolega ma na myśli, odkręcić nie znaczyło zdemontować ? czy znaczyło ? na wiszącym też są napięte, natomiast na wiszącym zdecydowanie lepiej jest je odkręcać bo są wtedy mniej napięte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) chcialbym wymienic drazki na te 3.0D ale pytanie czy jest to ciezka robota? Sa po dordze jakies problemy ktore moga udupic cala robote? Podejrzewam ze w srodkowej czesci czyli przy regulacji nie powinno byc problemu ale bardziej rozchodzi mi sie o przednia czesc. Wyglada to tak ze odkrecam te 3 sruby do okola drazka wale mlotkiem aby to rozruszac i wyjmuje? Drugie pytanie jest takie czy warto przestawiac stary drazek jesli jest juz na maxa podkrecony? Czy lepiej rzeczywiscie wymienic na inny( tak jak pisalem na poczatku docelowo od 3.0d) bo generalnie sprawa wyglada tak ze drazek po stronie pasazera jezcze mozna spokojnie z 3cm podkrecic ale ten od kierowcy jest juz raczej do oporu i czy ladowac sie w zakup innych czy tego przestawiac. Edytowane 1 Czerwca 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 z drążkami jest trochę zabawy. najlepiej jak sobie przestawisz (ten w którym zabrakło regulacji) na wieloklinie o 2 ząbki tylko przed wyciągnięciem zaznacz sobie jak był ustawiony 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Ustaw je równo ze trzyzęby niżej ibędzie git.rozkręć te śrubki polejo jakimś odrdzewiaczem weź cìęki przecinak i wbijaj delikatnie do okoła aż zacznie się odrywać zsuń go na drążek nasmaruj i składaj Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 (edytowane) ok, czyli tak..luzuje srube przy belce na tym jednym drazku, przechodze na przod odkrecam te 3 wokol drazka i podbjam ta "obudowe" w ktorej jest wieloklin az sie zesunie? wtedy luzny drazek ustawiam o 3 zeby nizej, nasuwam spowrotem i skrecam tak? Edytowane 1 Czerwca 2016 przez chudy__ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 Podnieś auto do góry podstaw koziołki pod ramę i odkręć śrubę napinającą całkowicie.zbij to oczym mowa była wcześniej tylko przed zbijaniem zaznacz sobie farbką itp ustawienie drążka względem wieloklina a to poto coby kolega jak mu wszystko odejdzie niebył w czarnej itd.ustaw oba drążki tak samo wysoko to regulacja wyjdzie równo.jak co to dzwoń numer jest na forum.pozdrawiam Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 1 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2016 ok postaram sie w weekend walczyc, i obowiazkowo po tym zbierznosc tak? jaka jest granica podkrecania? od dolu sprzegielka do krawdzi blotnika/nakladki ile cm? lub jakis inny punkt orientacyjny aby nie przesadzic? Chce ustawic tak aby bylo torszke wyzej ale jednoczesnie bezpiecznie dla zawiasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łysy Opublikowano 2 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2016 .ile podkręcisz to zależy jak ci pasuje do jazdy tak żeby ci pasowało.podkręcisz przejedziesz się i będziesz wiedział czy git.geometrię raczej tak bo zmiany napewno nastąpią Wysłane z mojego SM-G350 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 3 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2016 nie możesz przesadzić z podkręcaniem bo drążki będziesz wyginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 drążek pęknie niżeli się zegnie!!! , gdy za mocno podkręci śrube Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 nie chce go podnosic na maxa ale tak gdzies 3cm wiecej od tego co mam teraz, wiec wyrownam mniej wiecej z tylem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 4 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2016 spoko , działaj , reguluj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czifu Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 drążek pęknie niżeli się zegnie!!! , gdy za mocno podkręci śrube Gną się drążki kierownicze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.