radekw Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 witam poprosze Kolegów o pomoc, otÓŻ mam almere n16 2005. Po150 000tys zdecydowałem sie założyc sekwencje stag 4. Po przejechaniu około 155tys zaczeły sie problemy. Samochód gaśnie podczas jazdy na gazie przy 120km/h, przy ruszaniu na swiatłach, przy 20km/h i co najlepsze nie przełącza się automatycznie na gaz. Dodatkowo wyskakuje bład check enge, który wskazuje czujnik położenia wału. Po wykasowaniu bledu i jazdy na pb, problemu nie ma i nie było wcześniej. Wydaje mi sie że cos jest z instalacja LPG, gaz tankowany na renomowanych stacjach, czyli jakość gazu odpada. Cała sytuacja jest dla mnie stresująca , bo ostatnio samochód zgasł na autostradzie, Słyszałem, że instalacja może byc w złym miejscu podpięta do czujnika wału. Jeśli ma ktos propozycje , to bedę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 155kkm to może już czas zajrzeć do instalacji?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekw Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 155kkm to może już czas zajrzeć do instalacji?? to jest tylko 5tys na gazie, ale po pojawieniu sie tego problemu , gazownik podpiął kompa do samochodu i odczytał blad czujnika wału i potem sprawdził komp gazowy w którym nie bylo żadnych błedów. Małe pytanie czy jak sie podłącza kompa do samochodu to silnik powinien pracowac czy nie ma znaczenia? Na benzynie nigdy mi check sie nie zapalił a na gazie tak i co tu dalej robic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 aaa sorki umkło mi pokaż co tam masz zamontowane, moze masz podpięty sygnał obrotów pod czujnik wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekw Opublikowano 30 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2016 aaa sorki umkło mi pokaż co tam masz zamontowane, moze masz podpięty sygnał obrotów pod czujnik wałka tak może byc, tylko zdjecie zrobie jutro. a jezeli tak jest zrobione to jest zle, czy może jakies zwarcie lub jakis inny wadliwy montaz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 niektóre auta nie tolerują wpięcia w czujnik wałka, może to jedno z nich ciężko cokolwiek powiedzieć bez podpięcia auta pod kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekw Opublikowano 31 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 niektóre auta nie tolerują wpięcia w czujnik wałka, może to jedno z nich ciężko cokolwiek powiedzieć bez podpięcia auta pod kompa no właśnie podpinał go do kompa za pierwszym razem i nic, w piątek bede u niego drugi raz i bedzie się znowu podpinał. Może mu coś zasugerować na co ma zwrócić uwage, co sprawdzic, albo sie go zapytać co i jak zrobił, moze Kolega coś podpowie. Przy pierwszym podłączeniu do kompa sam wykasował błąd a potem powiedzial że jak następnym razem sie pojawi to wejdzie w jakies błedy "zamrożone" komp sam i dalej sprawdzi. Jak na razie mam gaz i jezdze na benzynie bo trochę strach, nie wiadomo w jakim momencie zgaśnie. dzieki za odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.