domelboss Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 dzisiaj stwierdziłem ze mam problem z chłodzeniem silnika prawie ubyła mi cala zawartość chłodnicy wyciek mam gdzieś kolo skrzyni biegów bo tam kapie mam pytanie jak usunę usterke bo zalałem układ normalna woda żeby stwierdzić usterkę wycieku jak ktoś możne mi powiedzieć jak zrobić wymianę płynu chłodniczego na borygo na przykład bo myślę ze po usunięciu usterki będę musiał wymienić w układzie cały płyn i tak to chciałem w przyszłości zrobić proszę o szczegółowy opis bo jestem laikiem w tych sprawach to znaczy gdzie się spuszcza płyn jak odpowietrzyć układ itp. dziękuje za odpowiedzi model primiera p12 1.9 dci 120 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86026-wymiana-plynu-chlodzacego/ W zależności od silnika:QG / QR - spust poprzez dolny wąż z chłodnicy (oczywiście korek od chłodnicy zdjęty - powietrze musi wejść) i korek spustowy w bloku silnika - ok 7 l. U CiebieYD - jak powyżej plus korek do wpuszczania powietrza podczas zlewania płynu - ok 9 l. gdzie należy wziąć pod uwagę, że 6 /9 litrów ,to całkowita pojemność układu, jednak nigdy nie uda się tego w pełni spuścić, tak jak np.z olejami . Zawsze gdzieś coś zostanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2016 Jak juz będziesz miał zdjęty wąż i zejdzie co ma zejść to zakręć korek i odpal silnik na chwile zawsze coś tam więcej wypcha. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...