Sajmon_LP Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Witam wszystkich po długiej przerwie, starzy wyjadacze mnie kojarzą, młokosy może dopiero poznają Tak więc po przerwie w której była EP3 K24/K20 (260hp/272nm) oraz WRX (270hp/370nm) na okres zimowy powróciłem do zety, to już moja trzecia zeta, Te auta są najlepsze na okres wiosenno letni! zdecydowanie zdania nie zmienię.Auto już mam ponad miesiąc ale z racji iż nie mogłem się zabrać za dodane tematu tutaj, dopiero teraz to robię, bowiem mam duży sentyment do tego forum i użytkowników Kupione było jako totalna seria. Przez miesiąc sporo się tego narobiło, worek kasy poszedł, jednak było warto!Auto sprowadzone z Francji dwa lata temu, uszkodzone LEKKO przodem, co potwierdzają zdjęcia które mam. Tak więc racja że przód malowany. Jak na warunki francuskie to właściwie szkoda znikoma-wiem jakie auta stamtąd przyjeżdżają bo mam do czynienia z tym praktycznie na co dzień. 250km/h i jedzie prosto Geometria sprawdzona, pomiary podręcznikowe, z ciekawości na tylnym kole, jest jeden odważnik 5g, koła mimo że obrypane na rantach delikatnie, to proste Wszystkie elementy nośnie oryginalne, nic nie ruszone, nie malowane, poduszki i cała reszta oryginalna. Wymieniona została maska, lewy błotnik, komplet lamp przednich, przedni zderzak i czołowe wzmocnienie ponieważ szkoda była typowo w zaczep na maskę. Belka, chłodnice i wentylatory są od niego oryginalne Reszta elementów ma ok 80-180mik. Wszystko bardzo ładnie spasowane. Generalnie mimo kilku braków, auto na żywo cieszy oko no i technicznie również jest jak być powinno.Nissan 350z 2004r Europa. Kolor szary (nie mylić ze srebrnym )Auto generalnie od... można powiedzieć znajomego, sprowadzone z przebiegiem 130.000km dwa lata temu, aktualnie 160.000km, wiemy że prawdziwy, co śmieszne, stan auta lepszy niż poprzednie dwie zetki które miały licznikowo o ile się nie mylę (58.000km oraz ~77.000km). Lakier z kilkoma niewielkimi ubytkami, głównie trzy miejsca na tylnym zderzaku, cała reszta 5+.MODEL:-Nissan 350z Z33, 2004, WV2 Silverstone, Wersja Europa, Premium PackSILNIK:-VQ35DE 3.5l V6-Zalany syntetykiem Rowe 10w60-LPG Stag 300UKŁAD DOLOTOWY:-CAI-Stożek Simota-Hydroshield K&N-Plenum Spacer-Mod kolektora ssącegoUKŁAD WYDECHOWY:-Sportowe kolektory wydechowe Megan Racing-Downpipe'y Turbo Works-Końcowy tłumik Power MotiveELEKTRONIKA:-Strojenie by Coobcio Garage (www.facebook.com/coobcio)-ESP-ABS-Wspomaganie kierownicy-Kierownica wielofunkcyjna-Lusterka, szyby elektryka-Tempomat-Centralny zamek-6x airbag-Climatronic-Podgrzewane fotele-Regulacja elektryczna foteliUKŁAD NAPĘDOWY:-Skrzynia seria-nowe sprzęgło + docisk OEM Nissan (07.2015)-Felgi Barracuda Karizzma 19x8.5-Dystanse PilotRacing 20mm-Wąskie czarne stalowe nakrętki-Opony przód lato 235/35/19-Opony tył lato 235/35/19-RWD ZAWIESZENIE:-SeriaUKŁAD HAMULCOWY:-ABS-Seria, czyli cały układ hamulcowy Brembo.-Nacinane tarcze hamulcoweBODY-KIT:-Oryginalna dokładka przedniego zderzaka Nismo-Tylny spoiler klapy GiacuzzoŚRODEK:-seria czyli cupholdery, pełno schowków i inne gadżety-DVD Navigation BirdViewCAR-AUDIO:-JVC KW-R500 2dinMOC:było: 255hp/372nmJEST: 280hp/388nmA teraz najlepsze...Tak wyglądało po zakupie:A tak wygląda aktualnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Szybko poszło z zakupem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 (edytowane) Pojechałem, obejrzałem, kupiłem. Veni Vidi Vici! Porównanie mam bo to już trzecia zetka, wiedziałem co brałem. No i jest Teraz podziałać dalej i się trochę nią nacieszyć, jak długo, tego nie wiem, Subaraka zrobiłem i był u mnie od grudnia, ale kupowałem go typowo na okres zimowy. Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Szkoda tylko ze poprzedni właściciel wymieniał olej co 15 tys. I z tego co wiem to trochę zjada oleju bo to auto z "wioski" obok mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 (edytowane) Tego nie wiem, wlałem mobila 5w50, olej który leje zawsze do każdego z aut, jest max, licznik wyzerowany, zobaczymy. Nie dymi, nie śmierdzi, zobaczymy. Zajechana honda przy kręceniu dymi jak większość z aut, Nissan jednak wiem że znajomemu jednemu zjadał 2litry oleju na 1000km, a nie dymił wcale, nie wiem jak to wytłumaczyć ale ten olej gdzieś się spalić przecież musi, a jeśli spala, to dymi, nie ma chyba innej opcji Dzisiaj przyszedł nowy stożek Simota 70mm.Jutro spodziewam się kolejnej dostawy gratów. Go go! Edytowane 3 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 A masz stara oem puche od niego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 CAI jest zamontowany A stożek kupiłem ponieważ aktualny filtr jest już powiedzmy zużyty Kolejne zabawki. Katalizatory out, wjeżdżają Downpipe'y TurboWorksprosto od BajPol Motosport Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 to ci od razu podpowiem zebys zostawil sobie fabryczne uszczelki i nie pakowal tego gowna grafitowego bo ci to wydmucha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Wiem wiem, stalowe są jednak zdecydowanie lepsze, ew kapka pasty uszczelniającej. Miałem to kiedyś w kolektorze wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 (edytowane) CAI jest zamontowany A stożek kupiłem ponieważ aktualny filtr jest już powiedzmy zużyty Kolejne zabawki. Katalizatory out, wjeżdżają Downpipe'y TurboWorks prosto od BajPol Motosport Jak kolego z jakością tego decat'a? Od jakiegoś czasu sie im przyglądam ale opinie o turboworksach są często bardzo rozbieżne. Czy dajesz spacery na sondy Lambda? Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 (edytowane) Kiedyś miałem coś tej firmy i było ok, jednak u mnie auta są maksymalnie pół roku,rok, nie wiem jak po czasie np trzech-czterech lat.Adaptery do sondy kiedyś montowałem w pierwszej zetce, jednak błąd pokazywało mimo to, jednak były to proste, z tego co się orientuje warto zamontować kolanka 90', wtedy większe prawdopodobieństwo że check'a nie wywali. Aktualnie mam katalizatory seryjne i na lpg wywala błąd, jednak jest to tylko błąd informacyjny który nie wpływa w żaden sposób na spalanie czy co więcej, osiągi silnika. Póki co nie zamówiłem adapterków, jak tylko znajdę fajną cenę to pewnie to zrobię Nie ma.... Jest! Zamontowanie zajęło mi spokojną godzinkę, trochę odrdzewiacza i puściło bez problemu.Dodatkowo oleje do Skrzyni biegów oraz dyfra. Dzisiaj już nie dałem rady wymienić. Może weekend się uda Dźwięk na pełnym przelocie jest taki jaki miałem w poprzednich zetkach, jest głośniej przy wkręcaniu na obroty, jednak bardzo znośnie w trasę, podczas jazdy ze stałą prędkością. I za to również kocham i z miłą chęcią wracam do tej marki Edytowane 6 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2016 Ty masz przelot od poczatku do konca bez zadnego tlumika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2016 Tzn są kolektory wydechowe sportowe, dalej leci downpipe, następie seria z tłumikiem środkowym (tutaj racja, chyba on jest komorowy?) no i zakończenie tłumikiem PowerMotive.Dzisiaj wymieniłem stożek oraz zamontowałem na niego hydroshield K&NDodatkowo ogarnąłem wymianę olejów w skrzyni oraz dyfrze, właściwie zapobiegawczo, z racji iż zlewany olej nie był wcale taki zły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 hydroshield zabiera moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Ogólnie podobno Oem pucha jest najlepsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Zabiera moc? Masz jakieś potwierdzenie tego? Bo w Większości hond gdzie miałem CAI i stożek był narażony na wilgoć, miałem Hydroshield i nie było różnic. Czy OEM pucha najlepsza? Testów nie robiłem na hamowni. Wydaje mi się że jeśli CAI to tylko stożek w sensownym miejscu czyli za zderzakiem na wysokości kratek. Tam ma full najchlodniejsze powietrze. Stożek pod maską to nieporozumienie, zresztą fizyki się nie oszuka. Kiedyś widziałem również testy z owijaniem rur od CAI bandażem termo, jednak nie pamiętam czy nie było różnicy, czy było lekko słabiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 tak byly robione testy ok. -2 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 hmmm, to ciekawie ciekawie, nie mówie nie - jednak masz źródło? chętnie sprawdzę co i jak tam się zarysowało i dlaczego Dzisiaj pojechałem odwiedzić znajomego. Na spotkaniu z kozackim drifterem Darkiem Łuczakiem "Rakiem" i jego 500konną zetą! Kumaci pewnie kojarzą temat Pochwalił moją zetkę więc chyba wstydu nie ma No i takie spalanko z trasy to ja rozumiem,zaoszczędzone PLNy przydadzą się na dalsze mody Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 477KM ma A w zasadzie miała Teraz nowy kolektor wydechowy do niej wleciał https://www.facebook.com/media/set/?set=a.868936863123081.1073741865.153909894625785&type=3 No a propo twojej wyszło że masz kolektory wydechowe Megan Racing Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2016 Oczywiście że kojarzymy Darka. Fajny mu custom zawias u siebie zrobiony pod upierdalanie bokiem Ale tam siedzi już "jay-z" a nie standardowy silnik nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Łożyska przednie wraz z piastą. Może w tym tygodniu jeszcze sobie wymienię.Aktualnie sprawdzam spalanie oleju, jeśli będzie zbyt duże to zapewne padnie decyzja o jakiejś rewizji silnika, jednak póki co muszę dobić do przebiegu 1000km by mieć rzeczywisty podgląd na bagnet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Jestem ciekawy jak z jakością tych chińskich łożysk... Znajomemu rozsypało się po 10kkm Ja będę chciał wymienić na tyle. Na alledrogo tylko te NTY są dostępne a w Intercarsie za SNR wołają 250 za sztukę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 (edytowane) Łożyska przednie wraz z piastą. Może w tym tygodniu jeszcze sobie wymienię. Aktualnie sprawdzam spalanie oleju, jeśli będzie zbyt duże to zapewne padnie decyzja o jakiejś rewizji silnika, jednak póki co muszę dobić do przebiegu 1000km by mieć rzeczywisty podgląd na bagnet I jeśli będzie dużo połykał co będziesz robił ? Edytowane 13 Kwietnia 2016 przez mmati9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2016 Gdzie zamawiales lozyska piast i jaki koszt musze wymienic prawe u siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Jestem ciekawy jak z jakością tych chińskich łożysk... Znajomemu rozsypało się po 10kkm Ja będę chciał wymienić na tyle. Na alledrogo tylko te NTY są dostępne a w Intercarsie za SNR wołają 250 za sztukę. Rozmawiałem o tych łożyskach z Darkiem "Rakiem", to mi mówił że montują to nawet to driftowozów i śmiga należycie, więc myślę że na moją jazdę wytrzyma normalnie. Ja mam rabaty, w Poznaniu sztuka 170zł. I jeśli będzie dużo połykał co będziesz robił ? Jeśli stwierdzę że wole robić remont niż co jakiś czas dolewać oleju to silnik na części pierwsze i wszystko co idzie do sprawdzenie, pomierzenia a potem jazda, panewki, pierścienie, uszczelniacze, uszczelki, gumeczki itd itp. Każda jedna zeta którą miałem coś oleju brały, trzy moje Hondy potrafiły wcisnąć po litr oleju na 1200km a miały idealną kompresję, moc i prace, ale w przypadku H akurat padały pierścienie olejowe, w zetkach od castrola zapiekają się pierścienie. Wg wstępnych obliczeń po ~500km, ubyło jakieś 200ml na bagnecie-zakładając że od min do max jest 1L. Olej Mobil 5w50, nie dymi przy odcince, a wydech pełen przelot. No nie wiem, dlatego muszę pomyśleć Gorzej gdyby brało litr na tysiąc, wtedy dość konkretny argument na rozebranie i rewizje silnika. Gdzie zamawiales lozyska piast i jaki koszt musze wymienic prawe u siebie W Poznaniu, sklep AKTYW. Działają również na allegro. Łożysko wraz z przełożonymi szpilkami już na miejscu były przeboje bo dwie szpilki przy nałożeniu koła i dystansu mimo że były wbite do końca to się zaczęły okręcać...nawet nie było jak odkręcić by zdjąć koło więc od tyłu z kanału lekko zaparta główką szpilki + pneumat i jakoś puściło, następnie zdjęte koło, wyjęte klocki, przekantowana lekko tarcz i każdy jeden łepek szpilki od tyłu przyspawany w jednym miejscu małym punktem tak, by się nie okręcało oraz nie wpadało, jest git. Jednak robota podwójna. Zetka dzisiaj odwiedziła Coobcia Z modyfikacji wykonanych ogarnięte zostało: -mod przepustnicy -mod dolnej części ssaka, podszlifowane górne części kanałów -Plenum Spacer -no i finalne strojenie. Były zagadka co z CAIem, długa rura, szkoda że wąska bo na wlocie 68mm wew. ścianka ale.... o tym zaraz. Wstępny pomiar pokazał 255hp/372nm. Finalnie uzyskaliśmy przyrost 10%. Co na zetke w n/a wydaje się sensownym przyrostem. Stanęło na 280hp/388nm No i tutaj moment bardzo przemiły który czuć podczas jazdy, możliwe że to właśnie dzięki dolotowi, który zabrał trochę hp dodając kilka nm. Taka teoria padła z ust Coobcia co może mieć faktyczne przełożenie na całość. Dla spokoju można by wpakować seryjną puszkę i shamować auto raz jeszcze - może kiedy indziej. Póki co jest wszystko git! Kuba coś wspominał że do wyniku można dodać 6.1% wyniku - podobno ma to potwierdzenie z inną hamownią i jak sam twierdzi - jego o tyle procent zaniża - wtedy by trzeba przeliczać to na moc 297hp - ale myślę że lada moment sam się wypowie w tym temacie o dzisiejszej przygodzie Zresztą...nie cyfry jeżdżą a auto i kierowca Wielkie dzięki dla Coobcio Garage! Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.