35zdawid1 Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Nom ładny przyrościk podniesione obroty sporo dają Nm mesko przybyło az zdziwiony jestem;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 (edytowane) Strojone było czy bez strojenia taki wynik? Edytowane 22 Kwietnia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Wróciłem dopiero co z garage. No na początku masakra była 255KM... Finalnie do 280Kam udało sie dobić.Tak pi razy oko auta FWD nasza hamownia zawyza o 6% a RWD o tyle samo wychodzą za słabe.Licza się przyrosty a nie super dokladne wartości Najważniejsze jest to że auto jest zwawsze - szkoda ze Szymon zadnych pomiarów przyspieszen nie robił...A i co ciekawe mial odcinke na 7300obr.min - ktos już jakims cudem w ECU jego maczal palce !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Pierwszy test będzie 1 mają w Wilczych laskach, jest 1.4 mili Pamiętam że pierwszą zetą jaką miałem która miała niby 276hp udało mi się uzyskać 13.89s. W tym roku będzie ten sam sprzęt pomiarowy, więc czasy pokażą :-) auto jest o wiele bardziej żwawe!!! Zdecydowanie bardziej czuć to "wyrywanie" do przodu w porównaniu do tego jak było. 4 bieg od 100km.h również miło ciągnie do samego końca. Coobcio,wstaw fotkę modzonego ssaka, przyda mi się na bloga :-D Strojone było czy bez strojenia taki wynik?Pisałem wyżej że było robione "no i finalne strojenie" :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 No to gruba ekipa zetek poleci na laski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Ja za czasów Hondy dwa sezony miałem tam pierwsze miejsca w klasie swojej, zetka raczej pojadę dla zabawy No to gruba ekipa zetek poleci na laskiA Twoje auto nie stało u coobcia wczoraj? :-P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Szukałem ale niedoczytalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Fotki dolnej polowki ssaczka: Poskładane w środek wleciał Spacer: Dolocik fajny ale odcinek od przepustnicy do MAFA potem troche przy wąsko dokładnie fi 66mm wewnętrzna fabrycznie jest 71,5mm, no to czas na wyniki z Hamki. Bardzo ładnie poprawił się przebieg w zakresie 5100obr.min do odcinki - efekt lepszego dotlenienia, w sumie doszło 9KM: Silnik dostał powietrza to trzeba to teraz podlać paliwem, dopieścić mapy zapłonu i przestawić wałki ssące: Efekt poklikania myszką i klawiszami oraz modów mechanicznych: Ładnie po całości się poprawiło, żeby optymalnie zestroić silnik zeszło się ok 20 wgrywań softu bowiem stary rodzaj ECU nie pozwolił na strojenie w czasie rzeczywistym no ale udało się chyba całkiem przyjemnie ?? I po tym całym katowaniu na hamowni maszyna utrzymywała bardzo ładne ciśnienie oleju: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Co do spalania oleju nie jest źle! Mówie o tym ponieważ padły głosy do mnie na PW że silnik jest zajechany w tym aucie, jednak po dłuższej konwersacji okazało się że to niedomówienie jednej z osób. Pozdro Grunt że motorownia dobrze pracuje i to się liczy dla mnie najbardziej. Mam realny wynik po przejechaniu 1300km.Od wymiany oleju na Mobil 5W50 Peak Life, normalnej jeździe po mieście z momentami kręcenia po czerwone pole. Autostrada Poznań-Warszawa-Poznań, na tempomacie 160-200km/h czyli 3.5-4.5rpm nontoper + katownia przez 40km na hamowni (tyle auto zrobiło na rolkach) ubyło 0.5L,co dało w przeliczeniu na 1000km spalanie rzędu 384ml (łącznie z hamownią)Patrząc na przebieg 161.000km oraz to że poprzednik lał castrola, uważam że tragedii nie ma, a motorownia jest już dzisiaj jak na N/A mocno dłubnięta. Reasumując, remontu nie robię, nie widzę absolutnie sensu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Ładne przyrosty! Ja swoją zrobiłem od wymiany oleju ok 1500-1700 km i nie dolałem jeszcze nic... A poziom trzyma taki sam. Chyba mam zepsute auto Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Nie ma co się licytować. Były na forum już zetki które miały 230hp i spalały 2l oleju na 1000km albo litra i jeździły hehehe. 384ml na 1000km przy przebiegu ponad 160 tys km w sportowym aucie to dużo? Ciesz się że Tobie spala mniej i tyle. No co więcej Mazdy 6 (2007r) po przebiegach 130tkm z niemiec w TUVach mają wpisywane "wysokie zużycie oleju spowodowane zużyciem pierścieni na tłokach" Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Mnie od wymiany do wymiany też nie ubywa ale dobrze że się wyjaśniło i jesteś zadowolony z zakupu auta. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Ja za czasów Hondy dwa sezony miałem tam pierwsze miejsca w klasie swojej, zetka raczej pojadę dla zabawy A Twoje auto nie stało u coobcia wczoraj? :-P Na dojebanie mocy czeka. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Wiem wiem. Grube rzeczy tam się dzieją :-)---- Po weekendowym strojeniu i modach mechanicznych przyszedł czas na dojeba*ie wizualne! Oryginalna dokładka Nismo przedniego zderzaka oraz spoiler na klapę! Już mi się podoba a dopiero jutro będzie wysłane do lakiernika! Hoł Hoł! Fotki na szybko. Dokładka Nismo i spoiler już na miejscu. Podoba się Wam? Bo mi zdecydowanie TAK! Edytowane 25 Kwietnia 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 28 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2016 (edytowane) Lotka jest super...mam cały pakiet Giacuzzo Ale lepiej się prezentuje jak środek na czarno się da Edytowane 28 Kwietnia 2016 przez TheMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Nakładki progowe i dokładke tylnego zderzaka gdzie kupowales? Oklejona matem czy malowana? ;-) Ja się osobiście jaram dokładką nismo, że udało mi się wyrwać oryginał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2016 (edytowane) Już kupiłem samochód w tym pakiecie tylko wprowadziłem sobie drobne zmiany wziualne tu są progi: http://www.ctd-germany.com/en/nissan-350z/body-kits/challenge-side-skirts-nissan-350z Lotka jest oklejona w carbon ( na zdjęciach w sumie wygląda jak mat ) Też mi się marzyła dokładka nismo, ale do mojego przedniego zderzaka nie podejdzie z reszta juz za nisko by był i do garazu bym nie wjechał Wcześniej było tak :/ Edytowane 29 Kwietnia 2016 przez TheMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Aaa kupiony gotowiec :-P ja czaje jeszcze jakieś 19 fajne :-) d*pa musi być kurde szersza! Wąskie nakrętki imbusowe... Co to może cholera oznaczać!? cdn... Co my tutaj mamy Barracuda Karizzma 19x8.5, skręcone wąskimi nakrętkami imbusowymi. Oczywiście czarnymi. Felga już na miejscu. Zdjęcie w pełnej okazałości! Felga, dokładka, spoiler, setup wiosna uważam za gotowy! Mega się cieszę bo się mega podoba! ihaaaa )) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 No i to, to ja rozumiem!! Dokładeczkę jeszcze na czarno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Coraz ładniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Dokładka jest już pomalowana w kolor, co najwyżej klamki wjadą na czarno i...może środkowa część tylnego spoilera jednak...szkoda by to teraz tak robić bo dwa dni temu lakiernik dopiero co to pomalował, ewentualnie dla spróby PlastiDip'em, zobaczę Ps. Gdyby kogoś interesowały seryjne Kute Raysy 18 z oponkami na dwa sezony to mam na sprzedaż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Teraz to wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Ładny sk***iel się z niego zrobił. Zazdroszczę dokładki. Ogarnij jeszcze końcówki wydechu bo upierdolone jak stół w redakcji TVN'u. Pozdrowienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Bez porównanai lepiej się prezentuje ! Ps. Czuć, że koła bardzo go zamuliły ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 (edytowane) No i po otwarciu sezonu w Wilczych Laskach.Od rana problemy. Puściła opaska zaciskowa na przewodzie powrotnym Pb. Kapało paliwko prawie na kolektory... Dwie opaski szybko na stacji zapobiegawczo i dajemy Jesteśmy na miejscu! Organizacja na 5-. Bardzo fajna impreza - jak zawsze. Ocena z minusem ponieważ wg. mnie i innych racerów można by puszczać od razu daną grupę na 3 przejazdy a nie każdą po kolei gdzie wymagało to większych roszad, parkowania, gaszenia, czekania godzinę i następnego rozgrzewania auta, jednak do sedna! Wyjazd na totalnym spontanie bez ciśnienia na odelżenie auta z byle kilograma itd jak to miały kiedyś w przypadku Hondy Civic EJ6 jednak w miarę jedzenia apetyt rósł! Moja grupa to Street RWD - bardzo mocno osadzona!Oponenci to m.in Maserati Quattroporte, BMW M1, BMW M5, BMW M4, Corvette C5, Nissan 370z, Camaro SS, Mercedes S63 AMG. Zetka właściwie była najsłabszym pojazdem w tej grupie.Jedyna poniżej 300hp. Cała reszta to od 350-600hp. Jednak Nigdy Się Nie Poddawaj! #1 Pierwszy przejazd z Corvettą C5 (jeśli seria to 350hp/508nm). Ciśnienie w oponach tylnych nie spuszczone - 2.2bar (w przednich jak się okazało po imprezie, przez całą impreze miałem 1.7b lewe, 2.2b prawe - mój błąd że po montażu felg, nie sprawdziłem ciśnienia).W tym biegu uzyskałem najlepsze ET - 14.520s. Start z ok 3.700rpm. #2 Drugi przejazd z Maserati Quattroporte (jeśli seria to 401-450hp). Ciśnienie w tylnych oponach spuszczone do 1.6b.Mimo słabszego wyniku to bieg wygrany. ET - 14.714s. Start z 4.000rpm. #3 Trzeci przejazd z mocno doładowanym Audi A4 avant quattro (mocy niestety nie znam). Ciśnienie w oponach bez zmian. Spalony start, za dużo gazu. Po wpięciu drugiego biegu zarzuciło mi d*pą lewo prawo - udało się mimo wszystko z gazem w podłodze wyprowadzić auto na wprost i dojechać do mety bezpiecznie, tutaj tragedia ET - 15.356s. #4 Czwarty i ostatni przejazd to losowo wybierany rywal w tym przypadku to Seat Toledo zawirusowany diesel (306hp/600nm!!!). Ciśnienie w oponach bez zmian. Wydawało mi się że start całkiem niezły, Odpuściłem trochę obroty i lekko z ponad 3.000rpm. Czas ET - 14.755s. Tak więc jak widać auta z konkretną mocą Podsumowując. Mega fun, jazda z takimi autami w klasie to czysty zaszczyt. Pierwsze co muszę zrobić to.... ZMIENIĆ OPONY Z TYŁU!!!!! 235/35/19 to niestety były kapcie, które mi towarzyszyły przez całą imprezę, nie zdążyłem kupić szerszych, ponieważ w sobotę rano dopiero co zmieniałem felgi.Na tą moc oraz moment, muszą koniecznie wjechać 255/40/19. Dodatkowo przód nawalony na 4.0b, tył wtedy na 1.5b.Rezerwa paliwa, puste auto bez zbędnych rzeczy, trening startu i czasy na pewno będą lepsze, a o ile, to się okażę! Pierwsze zawody bez pucharum bowiem 3 lata temu ex Hondą EJ6 B18C (200hp/198nm) w klasie 1.5-2.0ccm. udało się 2x zdobyć pierwsze miejsce, oraz raz trzecie(Cult Style). Osobiście czekam na kolejną edycję! PS. Dzięki wszystkim obecnym racerom, oraz kibicom i mojej Pani Mechanik/kamerzystce Fotki: PS.100000 - na dwóch pierwsszzuch filmikach słychać jak komentator który rozmawia ze mną dwie fotki wyżej, myli moją zetkę z zetką 400 konną którą robi Coobcio, jeszcze tym się chwali że mam biturbo hahaha Edytowane 2 Maja 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.