Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z gray Europa by Sajmon_LP


Sajmon_LP
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki! Ona była niezła, ale wymaga serca i małego woreczka kasy :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No no no fajnie ze się stawiles :D

Szkoda ze na fabrycznych kołach nie leciales czyje ze spokojnie 0.3 sek by było lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się koła nie sprzedadzą to na następne zawody na przód ładuje raysy napompowane na 4bary a na tył zostanie felga co jest, z tym że wjadą szersze gumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czemu przód walisz aż do 4 barów? Lepiej to jedzie wtedy? A ile pompujesz przód i tył w codziennej ulicznej jeździe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe ciśnienie w ośce nie napędzanej to mniejsze straty na przyczepności. W fwd np tył się pompuje nawet do 4.5 jeśli opona da radę. Normalnie to przód ok2.1 tył podobnie.

Pytanie dla mądrych!
 

Po zawodach i mocnych startach zauważyłem wczoraj w trasie ze na 6 biegu pow 3.000rpm czyli tak 140km/h gałka od biegów lata w... mocno, lewo prawo i generalnie czuć to nawet na aucie że coś wchodzi w niezłe wibracje, na pewno mam luźna gumę co trzyma dyfer ale to tylko czuć przy mocnym wbiciu biegu na odcince i jest to delikatny stukot, tutaj obawiam się że po mocnych startach dwumasa dostała w tyłek i wpada w wibracje, tym bardziej ze gasząc auto teraz mocniej ją słychać a wysprzęglając czuć delikatny stukot. Wał raczej nie, luz na dyfrze to tez chyba nie będzie, wg mnie typowo dwumasa. Na postoju delikatnie się trzęsie ale praktycznie niezauważalnie. Regeneracja czy wrzucać jednomas? Sprzęgło i docisk jest ok - nowy oem nissan montowany w lipcu.


Edit: jutro jeszcze sprawdzę mocowania podpory wału itd.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecają ACT Streetlite

http://allegro.pl/lekkie-kolo-zamachowe-act-sl-nissan-350z-vq35hr-i5838423821.html

 Tak pisał Coobcio:

 

 

Co do koła zamachowego to koniecznie jednomas i jak nie masz turbo, czy nie chcesz go instalować to niech będzie ciężki np. ACT streetlite w przeciwnym wypadku przy zmianie biegów będzie mulić seryjny słabiusieńki silniczek a na ciężkim zamachu to jeszcze piśnie na II i czasem na III  :P
PS. jeszcze nie spotkałem zetki która by miała sprawny seryjny dwumas... 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest to cięższe, czyli 7,83kg? Ile waży dwumas, z 13 pewnie?

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś Coobcio pisał że dla wolnossaka najlepsze jest ok 9kg nie zamula i nie rzęzi na wolnych obrotach. Sam za jakiś czas będę sie za takim oglądał bo mój 2mas już dogorywa i trzęsie budą  :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wolnych lekko telepie i lekko się uspokaja po wduszeniu sprzęgła. Pozatym mogę byc juz przeczulony bo ostatnio walczyłem z wypadaniem zapłonu na wolych i wtedy bujało już mocno  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to u mnie Inaczej, na wolnych cisza spokój. Powyżej 140km.h drży auto lekko oraz gałka wali szybko lewo prawo. Zaraz wjade na kanał i sprawdzę podpory wału, poduszki silnika itd. Też jestem ogólnie przeczulony... Hehe ale jak się dba, tak się ma.

Wał żadnych luzów, poduszki silnika oraz skrzyni raczej nie zerwane, przynajmniej z tego co widać gołym okiem to jest ok, na pewno jest napęknięta guma mocująca dyfer, dokładnie ta w wózku z tyłu. Przy okazji zisiaj zrobiłem przegląd zawieszenia. Wszystko w normie, delikatne napęknięcia na gumach od wahacza przód l/p, jedyny który wygląda najgorzej to dolny lewy tzn banan, a raczej jego tuleja.

 

13177074_1113220922076970_28508935228693

 

Ktoś wie, czy ta tuleja jest wymienna tak jak jest w przypadku tulei amortyzatora, czy występuje z całym wahaczem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Racja, banan to ten ciut wyżej, źle napisałem ;-) Ok, to wymienie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

13177074_1113220922076970_28508935228693

 

Ktoś wie, czy ta tuleja jest wymienna tak jak jest w przypadku tulei amortyzatora, czy występuje z całym wahaczem?

 
 

 

 

Mam  to samo  :whistle:  Wymień na poliuretan jak ja. Jutro paczka ma przyjść  :dribble: Zamawiałem te twardsze i komplet na dolne wahacze coby od razu mieć je z głowy.

http://www.strongflex.eu/pl/350-z/1382-tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-wewnetrzna-sport-5902553517880.html

http://www.strongflex.eu/pl/350-z/1385-tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-zewnetrzna-sport-5902553517903.html

 

Mają na stanie jak coś  :wave:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oooo, wielkie dzięki! Zamówię na pewno :) Drożej kilka złotych, jednak to jest konkretny towar. Ja zamówię tylko te pierwsze. Jeszcze raz dzięki, taka współpraca na forum to zysk dla nas wszystkich!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po to jest forum, żeby sobie pomagać i doradzać w razie potrzeby  :punk:

Co jakiś czas wchodzę do kanału i oglądam go.... I kuźwa za każdym razem znajduję coś nowego co mi nie pasuję i muszę to zmienić  :icecream:

Chciałem decaty zamawiać ale jednak wolę najpierw mieć tip-top podstawowymi rzeczami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszły poliuretany. Tak wyglądają te co potrzebujesz. Na tygodniu będzie wymiana i jestem ciekaw efektów w porównaniu ze zwykłą gumą :rolleyes2:

post-96289-0-27508300-1462466926_thumb.jpgpost-96289-0-58111600-1462466932_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, super, miałem poliuretany już kiedyś w Hondzie, wymieniłem i było ciut sztywniej. Pamiętam o smarze, bo będzie skrzypieć! :P

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego kupiłem 1 extra na wszelki wypadek  :dribble:

BTW. Jutro wieczorem będę widział sie z kolegą od Toledo 300km z wyścigów... Pozdrowić go?  :rofl:

Edytowane przez filipm87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łe no jasne, lokomotywa dawała radę :P Nawet wrzucił moje filmiki na bloga swojego. Pozdrów pozdrów

 

 

 

Kupiłem dzisiaj podczas wizyty u serdecznego kolegi Darka Łuczaka (www.facebook.com/drift.rak) olej marki Rowe, jest to nowość na naszych rynku jednak....Olej silnikowy ROWE Racing 10w60 to olej najwyższej jakości w pełni syntetyczny specjalnie opracowany dla zespołu wyścigowego ROWE Racing rywalizującego w SLS AMG GT3 w wyścigach 4,6 oraz 12 godzinnych. Silnik auta nr 6 przejechało ponad 50tys km w wyścigowych seriach bez głównego remontu gdzie AMG zaleca bezwzględnie remont po maks 25tys km. Takie doświadczenia oraz sposób produkcji tego oleju jak najbardziej mnie przekonują !

 

 

 

ROWE to marka premium w Niemczech istniejąca już 20lat od niedawna dostępna w Polsce!

 

13131272_1114540995278296_24717981083726

 

13130945_1114540998611629_65496320334792

 

 

 

 

Dodatkowo zlewam w następnym tygodniu Mobila 5w50 który aktualnie jest w silniku. Będę robił płukanke silnika produktem marki Liqui Moly Engine Flush, oraz produkt Xado Antykoks posłuży mi to przeczyszczenia zapieczonych prawdopodobnie pierścienie poprzednim olejem jaki lał właściciel, mianowicie Castrolem. Z racji iż silniki w zetkach są dość ciasno pasowane, każde delikatne zapieczenie na cylindrze/pierścieniu powoduje spalanie oleju. Jakie będą efekty - o tym napiszę, zaszkodzić nie zaszkodzi, przestudiowałem temat dość obszernie, ewentualnie mogą być poprawy.

Edytowane przez Sajmon_LP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zależności od kursu euro ok 55zl litr natomiast bańka 5l aktualnie 215zl

Reszta specyfików dotarła, brakuje jeszcze filtra oleju.

 

W środę zapewne postaram się wymienić Mobila po tych ~3.000km i przeczyścić dodatkowo silnik od wewnątrz.

 

13131395_1116485988417130_41392289253084

 

Tak jak pisałem, poprzednik lał Castrola, a niestety on lubi zapiec pierścienie i generalnie robi syf w silniku, tak więc w ramach zadbania, wypróbuje te specyfiki. Lubię takie rzeczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...