Bydle Opublikowano 1 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Szacunek za to że zrobiłeś z tego auta naprawdę fajna Z'tke 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 1 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2016 Dzięki! Ona była niezła, ale wymaga serca i małego woreczka kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 No no no fajnie ze się stawiles Szkoda ze na fabrycznych kołach nie leciales czyje ze spokojnie 0.3 sek by było lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 2 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Jeśli się koła nie sprzedadzą to na następne zawody na przód ładuje raysy napompowane na 4bary a na tył zostanie felga co jest, z tym że wjadą szersze gumy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 A czemu przód walisz aż do 4 barów? Lepiej to jedzie wtedy? A ile pompujesz przód i tył w codziennej ulicznej jeździe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) Większe ciśnienie w ośce nie napędzanej to mniejsze straty na przyczepności. W fwd np tył się pompuje nawet do 4.5 jeśli opona da radę. Normalnie to przód ok2.1 tył podobnie.Pytanie dla mądrych! Po zawodach i mocnych startach zauważyłem wczoraj w trasie ze na 6 biegu pow 3.000rpm czyli tak 140km/h gałka od biegów lata w... mocno, lewo prawo i generalnie czuć to nawet na aucie że coś wchodzi w niezłe wibracje, na pewno mam luźna gumę co trzyma dyfer ale to tylko czuć przy mocnym wbiciu biegu na odcince i jest to delikatny stukot, tutaj obawiam się że po mocnych startach dwumasa dostała w tyłek i wpada w wibracje, tym bardziej ze gasząc auto teraz mocniej ją słychać a wysprzęglając czuć delikatny stukot. Wał raczej nie, luz na dyfrze to tez chyba nie będzie, wg mnie typowo dwumasa. Na postoju delikatnie się trzęsie ale praktycznie niezauważalnie. Regeneracja czy wrzucać jednomas? Sprzęgło i docisk jest ok - nowy oem nissan montowany w lipcu. Edit: jutro jeszcze sprawdzę mocowania podpory wału itd. Edytowane 3 Maja 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Polecają ACT Streetlite http://allegro.pl/lekkie-kolo-zamachowe-act-sl-nissan-350z-vq35hr-i5838423821.html Tak pisał Coobcio: Co do koła zamachowego to koniecznie jednomas i jak nie masz turbo, czy nie chcesz go instalować to niech będzie ciężki np. ACT streetlite w przeciwnym wypadku przy zmianie biegów będzie mulić seryjny słabiusieńki silniczek a na ciężkim zamachu to jeszcze piśnie na II i czasem na III PS. jeszcze nie spotkałem zetki która by miała sprawny seryjny dwumas... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 (edytowane) To jest to cięższe, czyli 7,83kg? Ile waży dwumas, z 13 pewnie? Edytowane 3 Maja 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 dwumas oko 12-13kg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 3 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 Gdzieś Coobcio pisał że dla wolnossaka najlepsze jest ok 9kg nie zamula i nie rzęzi na wolnych obrotach. Sam za jakiś czas będę sie za takim oglądał bo mój 2mas już dogorywa i trzęsie budą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 3 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2016 W jakich momentach trzęsie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Na wolnych lekko telepie i lekko się uspokaja po wduszeniu sprzęgła. Pozatym mogę byc juz przeczulony bo ostatnio walczyłem z wypadaniem zapłonu na wolych i wtedy bujało już mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 No to u mnie Inaczej, na wolnych cisza spokój. Powyżej 140km.h drży auto lekko oraz gałka wali szybko lewo prawo. Zaraz wjade na kanał i sprawdzę podpory wału, poduszki silnika itd. Też jestem ogólnie przeczulony... Hehe ale jak się dba, tak się ma. Wał żadnych luzów, poduszki silnika oraz skrzyni raczej nie zerwane, przynajmniej z tego co widać gołym okiem to jest ok, na pewno jest napęknięta guma mocująca dyfer, dokładnie ta w wózku z tyłu. Przy okazji zisiaj zrobiłem przegląd zawieszenia. Wszystko w normie, delikatne napęknięcia na gumach od wahacza przód l/p, jedyny który wygląda najgorzej to dolny lewy tzn banan, a raczej jego tuleja. Ktoś wie, czy ta tuleja jest wymienna tak jak jest w przypadku tulei amortyzatora, czy występuje z całym wahaczem? Chyba mam... (?) http://allegro.pl/nissan-350z-z33-02-tuleja-wahacza-przedniego-dol-i5982577401.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 wymienialna... i to nie banan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Racja, banan to ten ciut wyżej, źle napisałem ;-) Ok, to wymienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Ktoś wie, czy ta tuleja jest wymienna tak jak jest w przypadku tulei amortyzatora, czy występuje z całym wahaczem? Mam to samo Wymień na poliuretan jak ja. Jutro paczka ma przyjść Zamawiałem te twardsze i komplet na dolne wahacze coby od razu mieć je z głowy. http://www.strongflex.eu/pl/350-z/1382-tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-wewnetrzna-sport-5902553517880.html http://www.strongflex.eu/pl/350-z/1385-tuleja-wahacza-przedniego-dolnego-zewnetrzna-sport-5902553517903.html Mają na stanie jak coś 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Oooo, wielkie dzięki! Zamówię na pewno Drożej kilka złotych, jednak to jest konkretny towar. Ja zamówię tylko te pierwsze. Jeszcze raz dzięki, taka współpraca na forum to zysk dla nas wszystkich! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 4 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Po to jest forum, żeby sobie pomagać i doradzać w razie potrzeby Co jakiś czas wchodzę do kanału i oglądam go.... I kuźwa za każdym razem znajduję coś nowego co mi nie pasuję i muszę to zmienić Chciałem decaty zamawiać ale jednak wolę najpierw mieć tip-top podstawowymi rzeczami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2016 Jak coś mam na sprzedaż sportowe katy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 Przyszły poliuretany. Tak wyglądają te co potrzebujesz. Na tygodniu będzie wymiana i jestem ciekaw efektów w porównaniu ze zwykłą gumą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 5 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Ok, super, miałem poliuretany już kiedyś w Hondzie, wymieniłem i było ciut sztywniej. Pamiętam o smarze, bo będzie skrzypieć! Edytowane 5 Maja 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 5 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2016 (edytowane) Dlatego kupiłem 1 extra na wszelki wypadek BTW. Jutro wieczorem będę widział sie z kolegą od Toledo 300km z wyścigów... Pozdrowić go? Edytowane 5 Maja 2016 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2016 (edytowane) Łe no jasne, lokomotywa dawała radę Nawet wrzucił moje filmiki na bloga swojego. Pozdrów pozdrów Kupiłem dzisiaj podczas wizyty u serdecznego kolegi Darka Łuczaka (www.facebook.com/drift.rak) olej marki Rowe, jest to nowość na naszych rynku jednak....Olej silnikowy ROWE Racing 10w60 to olej najwyższej jakości w pełni syntetyczny specjalnie opracowany dla zespołu wyścigowego ROWE Racing rywalizującego w SLS AMG GT3 w wyścigach 4,6 oraz 12 godzinnych. Silnik auta nr 6 przejechało ponad 50tys km w wyścigowych seriach bez głównego remontu gdzie AMG zaleca bezwzględnie remont po maks 25tys km. Takie doświadczenia oraz sposób produkcji tego oleju jak najbardziej mnie przekonują ! ROWE to marka premium w Niemczech istniejąca już 20lat od niedawna dostępna w Polsce! Dodatkowo zlewam w następnym tygodniu Mobila 5w50 który aktualnie jest w silniku. Będę robił płukanke silnika produktem marki Liqui Moly Engine Flush, oraz produkt Xado Antykoks posłuży mi to przeczyszczenia zapieczonych prawdopodobnie pierścienie poprzednim olejem jaki lał właściciel, mianowicie Castrolem. Z racji iż silniki w zetkach są dość ciasno pasowane, każde delikatne zapieczenie na cylindrze/pierścieniu powoduje spalanie oleju. Jakie będą efekty - o tym napiszę, zaszkodzić nie zaszkodzi, przestudiowałem temat dość obszernie, ewentualnie mogą być poprawy. Edytowane 6 Maja 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 7 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2016 Jestem ciekaw opinni jaka cena rynkowa tego oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 W zależności od kursu euro ok 55zl litr natomiast bańka 5l aktualnie 215zl Reszta specyfików dotarła, brakuje jeszcze filtra oleju. W środę zapewne postaram się wymienić Mobila po tych ~3.000km i przeczyścić dodatkowo silnik od wewnątrz. Tak jak pisałem, poprzednik lał Castrola, a niestety on lubi zapiec pierścienie i generalnie robi syf w silniku, tak więc w ramach zadbania, wypróbuje te specyfiki. Lubię takie rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.