mmati9 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Daj znać jaki będzie efekt bo u mnie po tej płukanie liqui moly dalej oleju ubywa ale bardziej ciekawi mnie co pomoże to drugie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 9 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Daj znać jaki będzie efekt bo u mnie po tej płukanie liqui moly dalej oleju ubywa ale bardziej ciekawi mnie co pomoże to drugie Ok, dam znać, jednak nim będę mógł coś sensowniej napisać, minie zapewne trochę czasu. Tutaj jeden z wielu cytatów losowo wybranego z forum skody gdzie gość robił test tego produktu Xado Antykoks: "Rano zacząłem test. Przebieg auta 211900km, ciśnienie oleju na zimnym ok 4, po rozgrzaniu 2,5. Pierwszym krokiem było wykręcenie świec i zaaplikowanie preparatu Anty koks do czyszczenia nagaru w cylindrach, według zapewnień producenta działa natychmiastowo, zwiększając sprężanie (czyści nagar i ciśnienie wraca do takiego jak być powinno). Żeby sprawdzić działanie trzeba zbadać sprężanie przed i po użyciu, tak też zrobiłem Sprężanie przed 10,8 bar po 10 min drugi test i szok :shock: sprężanie mocno wzrosło, bo jest 12,2 bar Wniosek jest jeden- TO DZIAŁA. Podobnie było na innych cylindrach." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 9 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2016 Brzmi zachęcająco oby tak było w takim razie czekam cierpliwie na efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 10 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Może dopierdzieli trochę mocy dodatkowo :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 10 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2016 Daj znać, też to planuje zrobić bo ch.. wi co ten poprzednik zalewał! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 11 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 (edytowane) Dzisiaj zabrałem się za wyczyszczenie cylindrów/pierścieni, w ruch poszedł wcześniej już wspomniany produkt Xado Antykoks. Wg. instrukcji, wyjąłem cewki, świecie wykręciłem, do środka włożona dysza, pięciosekundowa dawka zaaplikowana i tak do wszystkich sześciu cylindrów. Świece wkręcone na okres 20 min, następnie ponownie wykręcone, szmatki w otwory by nie pochlapać lakieru i dwukrotne kręcenie rozrusznikiem po dziesięć sekund. Wszystko złożone. Silnik odpalony. 10 minut pracy na wolnych obrotachNastępnie zastosowałem płukanke Liqui Moly engine flush. Płukanka cała w ilości 300ml wlana do ciepłego oleju, 10 minut na wolnych obrotach. Olej który był wlany to Mobil 5w50 który wymieniałem miesiąc temu, na bagnecie widać jakiego był koloru:a następnie widać to wszystko co zlałem, płukanka na pewno zadziałała, ciężko bić się z faktami:Po wszystkim nowy filtr oleju Hengst'a oraz ok 4.7L oleju w pełni syntetycznego Rowe 10w60:Efekty na "pierwszy rzut oka"? No ciężko cokolwiek przecież napisać. Zapewne za 500km będę miał podgląd na bagnet to powiem czy spalanie oleju zmalało, jest takie samo, czy się jakoś zwiększyło. Ja zawsze staram się być dobrej myśli ;-) Kompresji przed i po nie zmierzyłem więc w tej kwestii nie powiem czy nastąpiła poprawa. Edytowane 11 Maja 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Ja pier**le płukanie tym samym specyfikiem ale mi aż taki syf nie zleciał. Ale wszystkie zabiegi na plus. Podoba mnie sie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 16 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Po zmianie oleju, płukance oraz czyszczeniu pierścieni, spalanie oleju bez zmiany. W moim przypadku jak widać zabieg nie pomógł ale też nie zaszkodził Zdjęcie bagnetu po przebiegu 1000km od zeszłotygodniowej operacji. Trochę ponad połowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 16 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2016 Jeszcze miałem nadzieję no szkoda z pozytywów to tylko lepsze samopoczucie daje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Dokładnie tylko samopoczucie :-P Myślałem przez chwilę czy może wpierw nie zdemontować głowic, dać do obróbki, wymienić uszczelniacze i złożyć wszystko. Koszt robiąc samemu nie byłby jakiś ogromny a może Góra potrzebuje uszczelnienia, skoro pierścieni nie. Chyba że są wytarte lub np jest w najgorszym przypadku owalizacja cylindrów i musiałby wjechać nadwymiar a wtedy koszta są większe. Jeszcze nie wiem czy będę ruszał cokolwiek, czy tak jak pisałem jakiś czas temu że skoro zapierdziela to jest ok a dolewki.. No co zrobić. Inni robią większe. Choć Jeszcze, inni wcale :-P dymic nie dymic więc musi wszystko przepalać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 nagar na świecach jest?jak nie to ogień sezon sie zaczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 17 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Świece wyglądały całkiem ok, więc ciężko ocenić czy to gora,doł czy tu i tu. 0.5L na 1000-1200km to tak akurat, powyżej już bym się skusił na remoncik. Ktoś potrafi przybliżyć koszta? same części oczywiście. Bo robotę ogarnąłbym sam Póki co pytam czysto kalkulacyjnie. Bo cisnienia nie mam, auto zapierdziela, jest przyjemne, to się liczy, jednak wiadomo-że do pełni szczęścia zawsze można dołączyć fakt o tym, że silnik nie tylko fajnie pracuje, ale i nie pije oleju ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 nagar na świecach jest?jak nie to ogień sezon sie zaczyna a jeśli jest to bardzo zły znak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 17 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2016 Jak tu będzie remont to potwierdzi się na 100% to co pisalem Ci na PW a jeszcze dzisiaj parówa Robercik wylewał do mnie swoje żale że Ci to wszystko powiedziałem i że 'pier...e farmazony' ale sam masz teraz okazję się przekonać że Cię nie kłamałem tylko w dobrej wierze przekazałem to co on mi powiedział a przed Tobą zataił. W niego to wbijam, bo pokazał dzisiaj jaki prostak z niego swoim zachowaniem i tekstami ale na Twoim miejscu ja bym mu tego nie darował bo jak dla mnie to jest ewidentne robienie kogos w... W każdym razie mam nadzieję że będziesz w końcu zadowolony po całości z tego auta bo i tak już w tej chwili doprowadziłes to auto to stanu godnego posiadacza Z'tki czego Robercik nie zrobił bo albo go nie było stać albo tak dbał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 a jeśli jest to bardzo zły znak ?? No jak bierze to nagar sie szybko robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Zależy od stylu jazdy... Wolnossące Prosiaki wchłaniają np. 1 Litr oleju na ok 170-220km pokonanych na torze w Poznaniu i to jest absolutna norma U Ciebie jak wchłania 0,5L na 1000km dynamicznej jazdy to ja bym sobie odpuścił remonty. Ps. Zetki olej głownie ciągną pierścieniami olejowymi i uszczelniaczami zaworowymi. Na owalizacje cylindra nie cierpią no chyba że silnik został przegrzany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 18 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 No właściwie można rzecz że mieszana jazda bo i trasa. I dojazdy do pracy no i wiadomo że człowiek po czerwone pole zakręcić musi. Z wydechow nie kopci się ani nie śmierdzi olejem. Wyciekow kapiących z silnika absolutnie brak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 18 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2016 Olej ten olej sezon w pełni trza sie bawić autem na zime sie rozbierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Masz rację, jeśli tylko auto zostanie ze mną to zapewne coś sobie na spokojne będę grzebać. Póki co nie chcę zmieniać jednak u mnie to jak w kalejdoskopie. Potrafi ktoś przybliżyć koszta poszczególnych części? (pytam przyszłościowo) W celu szukania trakcji dzisiaj na tył wjechały całkiem miejskie opony Michelin Pilot Sport 3 dot14 w rozmiarze 255/35/19 które zastąpiły 235/35.W niedzielę je sprawdzę na ćwiartce w Śniatowie Dodatkowo mocno się zaśmiałem po usłyszeniu przechodniów "Tej, pa to, Gtr jedzie.." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Te sobie kup to zapomnisz co to kłopoty z trakcją http://allegro.pl/opony-extreme-vr1-type-w-195-50-15-semi-slick-i6211920694.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 26 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Rygorystyczniej bym pomyślał nad R888+komplet felg 18, jednak na tą moc myślę że ta seryjna cywilna 255/35 starczy. Miałbym turbo to bym na pewno się nie zastanawiał, jednak turbo nie mam, jest zwykłe n/a. Może jak wygram w totka to się uturbi tą szarą padakę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Te sobie kup to zapomnisz co to kłopoty z trakcją http://allegro.pl/opony-extreme-vr1-type-w-195-50-15-semi-slick-i6211920694.html Te chinki nalewki podobno fajnie kleja, ake kurde, brak 19" i szerosci na poziomie 295 :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 27 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2016 (edytowane) Rygorystyczniej bym pomyślał nad R888+komplet felg 18, jednak na tą moc myślę że ta seryjna cywilna 255/35 starczy. Miałbym turbo to bym na pewno się nie zastanawiał, jednak turbo nie mam, jest zwykłe n/a. Może jak wygram w totka to się uturbi tą szarą padakę Szkoda kasy na r888, na tą moc starczy ja miałem 430 koni i lepiły bardzo dobrze. Edytowane 27 Maja 2016 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 28 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Dzisiaj odebrałem od lakiernika chlapacze, tak dla urozmaicenia progów stwierdziłem że będzie ciekawiej.Jeśli mnie zaczną irytować to je sprzedam Przy okazji gdyby ktoś miał komplet tylnych, to może się dogadamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 28 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2016 Przód ok, ale tylne to juz faktycznie jak USA wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.