Bydle Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Daj cynka jak będziesz jechał na następne zawody bo wracam do gry. ps będziesz w sobotę na granturismo na torze Poznań Ha! Za tydzień będę jechać znowu na Hannover tym razem Ztka jeżeli się bór sprzeda to w takim razie wpadne po drodze na mini zlot zeby nadrobić czerwiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Sajmon Daj cynka jak będziesz jechał na następne zawody bo wracam do gry. ps będziesz w sobotę na granturismo na torze Poznań Odpoczywam weekend...kolejne ścigawki dopiero chyba w sierpniu...ew japfest koniec lipca ale koszt 350zł łącznie..ja odpuszczam mimo że się zakwalifikowałem. Ha! Za tydzień będę jechać znowu na Hannover tym razem Ztka jeżeli się bór sprzeda to w takim razie wpadne po drodze na mini zlot zeby nadrobić czerwiec Jaki minizlot :> Dodatkowo kolega Marcin wrzucił filmik z rolki 100km/h (3bieg) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 A takie male spotkanie, a co jak cos tez sie piszesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Wiadomo że tak! Do ustalenia :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Sportowe katy od Sajmona przyszły do mnie pewnie założę w ciągu 2 tygodni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 2 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2016 Montuj Montuj. Każda zetka musi być odetkana! Zaproszenie VIP na Gran Turismo Polonia. Oczywiście meldunek obowiązkowy! Gran Turismo Polonia 2016 moim okiem Niestety nawałnica przerwała imprezę, jednak i tak było warto! Jakość plastikowego Ferrari z bliska przeraża...dyndające przewody/wtyczki, siatka tuningowa właściwie montowana jakościowo w sposób domowy, robota bardzo niedokładna jak na cenę oraz markę, jednak....no ok, tutaj cenimy sobie silnik oraz osiągi. Wybaczone, jednak wybrałbym zupełnie coś innego... Taka odskocznia.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Byłeś w sobotę? Nie widziałem Cię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Byłem byłem, jednak nie brałem udziału. Miałem zaproszenie VIP jako osoba. Na tor nie wjeżdżałem. 30 lipca jest track Day i mam zamiar zadebiutować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Jednak 2200EUR za udział to sporo Pytam, bo widziałem przynajmniej 3 zety poza moją, ale Twojej zdecydowanie nie. No nic, minęliśmy się. Może za rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Stałem na parkingu tym pierwszym obok niebieskiego TypeR na blachach WP. Twoja to jaka była zeta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owojtek Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Niebieski mat, na parkingu premium. Środkowy rząd, koło białego Mustanga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 4 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Widziałem :-) ja mogłem tam wjechać jako VIP jak się później dowiedziałem jednak już nie przeparkowywałem i zostałem na normalnym.. :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Sajmon pisałeś na początku, że wymiana decatów zajęła Tobie godzinkę... Godzinkę to ja siedziałem w kanale u siebie i gapiłem sie jak debil w stare katy. Jak to k**estwo odkręcić? Mowa o 2 śrubach od strony kolektorów. Jedna jest na wierzchu więc poszło lekko, 2 przy większym samozaparciu też może bym wykręcił ale tą 3 to już nie mam pojęcia Zjarałem kilka szlug główkując i ni chu chu. Nic nie przychodzi mi do głowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Klucz nasadkowy oczywiście + przegub łamany!, da rade, nie pamiętam ale chyba miałem dwie przedłużki, jedną krótszą no i jedną albo dwie dłuższe by lepiej było kręcić. Wpadnij do Poznania to Ci to ogarnę hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Wpadnij do Poznania to Ci to ogarnę hehe Nie kuś losu z Inowrocławia wcale tak daleko nie jest BTW wybierasz się do Piły na 1/4 w sierpniu? Może będziemy ekipą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Poznańskie ejbry będą na 100% w Pile :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 U nas to ja pewnie będe najbardziej zmulonym autem Na 100% będzie kolega z Toledo TDI +300 , Cordobra Cupra 1.8t +300... same dmuchane auta prócz mojego n/a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Mój też n/a... Trudna klasa jest bo w klasie Street rwd oni ładują turbawki po 600hp, ale fun się liczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Udało się ogarnąć te decaty Czy Twoja Zetka też pluje ogniem po decatach? Może nie są to jakieś płomienie jak w uturbionych autach ale znajomi twierdzą, że daje troszkę ognia na przygazówkach Dodam, że auto totalna seria ( aczkolwiek ręki sobie uciąć nie dam bo cholera wie co frazncuzy z nim robiły) wydech bez przeróbek. Ale dźwiek teraz to poezja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 8 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 A kolektory i wydech seria? Tylko decaty? Miałem tak w.czarnej zecie to strzelał czasami ale nie ogniem tylko sam z siebie Jeśli ogień to przelewa trochę i nadmiar spalin przy wysokiej temperaturze spala się powodując ogień Wysłane z mojego E5603 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 8 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2016 Jeszcze kilka modów i będe myślał nad strojeniem. Wtedy okaże się tak naprawde co w nim siedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 Taka krótka historia zetki, mam nadzieje że się spodoba! PS. Warto doczekać do końca, mały bonus Ogólnie zaczyna brakować mocy i chyba muszę się napić co dalej, czy zostajemy jak jest, czy modzimy dalej choć wiadomo jak z finansami, tutaj teraz by zwiększyć znacznie moc pozostaje jedynie turbo...bo większość modów N/A już zrobiona, albo przesiadka na coś mocniejszego i szybszego.... otwieram piwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 hehe widzę , że poszedłeś za przykładem no i gitarka - fajna prezentacja, fajne autko i teraz jeszcze fajna pamiątka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 16 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2016 (edytowane) Gdzie kupiles te kolektory wydechowe Megan Racing i za ile? Razem z TurboWorks downpipe ile dalo to przyrostu? Edytowane 16 Lipca 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2016 (edytowane) Wydechowe megany były już podczas kupna. Wszystko razem bez strojenia dało bodajże 10hp, na 3-4 stronie gdzie jest post odnośnie strojenia są wrzucone wykresy. Jestem na telefonie więc dokładnie nie powiem teraz. Zestrojenie dało przyrost finalnie 25hp EDIT:Filmik dostępny niestety tylko na komputerze, prawa autorskie za muzykę zablokowały m.in odtwarzanie na urządzeniach mobilnych...ale... "Jeżeli chodzi o Androida, istnieje sposób oszukiwania filtrów YouTube’a. Wystarczy zaopatrzyć się w dowolną przeglądarkę umożliwiającą zmianę tzw. User Agent. Dzięki temu portal będzie od razu identyfikował telefon jako przeglądarkę komputerową, nie nakładając przy tym żadnych barier " EDIT :Sprzedam swoją zete. Decyzja zapadłaSzukam czegoś jeszcze mocniejszego. Przyda mi się na 1/4 mili. Nie wykluczam turbo.W nissana władowałem trochę kasy. Zresztą zapewne większość osób zna auto z forum lub mojego bloga. Premium Pack, navi, bose, Europa, LPG, strojony u Coobcia, mody mechaniczne oraz wizualne. Więcej info pw lub tel 791550335EDIT: W niedziele w Kluczewie odbyły się kolejne zawody na 1/4 mili na których zająłem 3 miejsce w klasie K3 (pow. 3000cm3 wszystkie auta N/A) a kol. Michał zajął 1 miejsce w Klasie K2 swoim białym ITR'em.Skoro zawody to i ja, skoro zawody to i ekipa z Poznania Póki co na 8 przejazdów podano tylko.....2 czasy. U mnie najlepsze et z podanych dwóch czasów to 14.34s, na seryjnych oponach zmieniając biegi przy 6.800rpm jak wyszło najlepiej wg obliczeń a nie jak poprzednio gdy zmieniałem przy 6.400rpm, na slickach robiłem czasy 0.3 lepsze. Jeśli pomiary realne a są te same co w Chojnie, to wychodzi na to że sama zmiana biegów dała 0.3s lepiej. Czekamy na podliczenie reszty czasów!Udało się wejść do półfinałów z trzeciego miejsca. Pierwsze miejsce w kwalifikacjach Audi RS4 B8, drugie Porsche 911, trzecie ja no i czwarte kolega ze srebrnego 350z.Finały to trzy przejazdy system pucharowy czyli do dwóch zwycięstw. Ja miałem w finale trzy przejazdy z nową RS4. Przegrałem 2-1. Nie było źle, następnie przejazd o trzecie miejsce z drugim 350z. Mimo missshifta małego ale kontrolowanego na 4 biegu udało się wygrać.Trzecie miejsce, jest dobrze Przy okazji w drodze powrotnej staruszkowi pyknęła taka liczba PS. Mam sporo filmików z przejazdów, jednak z publikacją ich czekam aż poznam dokładne czasy. Pojechała...temat do zamknięcia. Co teraz? tego nie wiem... na pewno coś jeszcze szybszego! Edytowane 28 Lipca 2016 przez Sajmon_LP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.