jakt Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Witam! Sprzedająca samochód mówiła, że "mąż wymieniał świece", dziś przekonałem się, że tak nie do końca.. Szarpało mi na niskich obrotach, jak auto pracowało na benzynie. Pomyślałem więc o świecach. Po wykręceniu sprawdziłem - model świec się nie zgadza - powinno być (według typu NGK) BKR5E-11, a jest BCPR6E. Owe BCPR6E są "Japan", a ich przerwa wynosi ok 0,7 mm (bo LPG). W schowku po poprzednim właścicielu pozostała świeca (przy mnie pani mówiła, że były niedawno wymieniane). Tą świecą jest właśnie BKR5E-11, mniej zużyta (tj cynkowanie się jeszcze błyszczy, przerwa jest 1,1 mm, miejsce zapłonu mniej wypalone) niż te aktualne, które były wkręcone. Tak się domyślam, że ówczesny właściciel wkręcił nowe świece, pojeździł trochę, ale było gorzej, zapewne z powodu nieustawionej przerwy, a być może również przez fakt, że nowe są "France". Tak więc wracając do sedna, świece wypada wymienić. Możecie coś powiedzieć o polskich iskrach? U mnie sprzedają tylko NGK.. Jaką ustawić przerwę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 uważaj na ngk by nie były made in france ,miałem wymieniłem szybko na denso 20tt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 uważaj na ngk by nie były made in france ,miałem wymieniłem szybko na denso 20tt no właśnie teraz głównie te NGK są francuskie. Denso K16TT kosztuje tyle co iskra SFE55PRS, czyli ok 8 zł, ale co do Denso to można mieć zastrzeżenia do oryginalności chyba, bo na allegro ten sam typ kosztuje 8 zł/szt i 12 zł/szt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 9 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2016 więc kup w sklepie motoryzacyjnym wydaj 12 zł nie cierkaj bo warto is a state of mind Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 więc kup w sklepie motoryzacyjnym wydaj 12 zł nie cierkaj bo warto is a state of mind kupiłem te denso, 13,5/szt i zastanawiam się, jaka powinna być przerwa. Silnik pracuje na LPG. Oryginalna przerwa to 1.0 mm, zmniejszyłem na 0,8 mm. Będzie dobrze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camello Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 0,9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi1 Opublikowano 14 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2016 ja mam 0,9 auto z opisu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakt Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 0,9 ja mam 0,9 auto z opisu Powiedzcie panowie, czy istnieje coś takiego jak "zalewanie" na LPG (spowodowane nieprzepalaniem ze względu na zbyt małą przerwę?)? Czy to raczej wina regulacji? Bo np. chcąc od 0 gwałtownie ruszyć z obciążeniem na pokładzie to pojawia się taka "dziura", jeśli wcisnę gaz za mocno w pewnym zakresie obrotów, potem się wkręca ok. Mam 0,8 mm aktualnie, jest jeszcze opcja by to zwiększyć na 0,9 tak jak piszecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.