Jacek.S Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2016 Witam. Mój problem opisze od początku. Posiadam P11 silnik 1.8 z gazem Stag 4 Plus. Miałem problemy z falującymi obrotami. Wyczyściłem silniczek krokowy, podziałało tylko na chwile i silniczek się spalił. Wiec kupiłem nowy oryginalny po założeniu nowy nie działał okazało się ze spalił się układ w ECU (STA 509A) po wymianie układu wszystko było Ok. Silnik trzymał obroty więc myślałem ze po problemie. A po chwili auto zaczęło gasnąć. Po odpaleniu za każdym razem przygasał lub całkowicie zgasł. Co ciekawe ze na Gazie nie ma takich problemów. Dodam ze ostatnio jakieś 40000 temu było wymienione filtr paliwa, świec zapłonowych, pompa wody. A jakieś 6 miesięcy temu wymieniłem przepływomierz powietrza. Na desce nie wyświetla żadnych błędów. Znajomy po podłączeniu komputera zauważył ze silnik dostaje bardzo bogatą dawkę benzyny co powoduje ze go zalewa i auto gaśnie. Przy dodaniu gazu do oporu obroty sięgają tylko 3,5 tyś i więcej nie pójdzie. Czy to może być padnięty regulator ciśnienia paliwa czy może coś w ECU jeszcze jakaś małą rzecz się spaliła której nie widać na pierwszy rzut oka? Jeśli zepsuty regulator to jak go sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiug23 Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Jak masz możliwość podmień jeszcze raz przepływomierz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.