Forest88 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Witam 1,5 roku temu przywiozłem z niemiec Primere Od tamtego czasu borykam sie z drganiem kierownicy tak od 120 khm w góre wymieniłem całe zawieszszenie tzn. łączniiki , wachacze, wachacz górny końcówki drążków kierowniczych, gumy stabilizatora, tarcze chamulcowe klocki i teraz jeszcze poduszki amortyzatorów samochud po geometri 3D kupiłem również 2 komplety opon nowych. letenie i zimowe, nowe felgi aluminiowe. pożyczyłem od kolegi jego koła on ma wszystko ok. umnie nadal drgała kierownica koła wyważałem kilka razy na stacji diagnostycznej też byłem kilka razy na różnych wszędzie słysze że niema się do czego przyczepić niema luzów wszystko idealnie. wiec od czego to może być maglownice sprawdzałem sam. tzn szarpałem za drążki kierownicze żadnych luzów nie znalazłem. niewiem czy tak sie sprawdza. mechanicy też niby sprawdzali i twierdzą że jest wszystko ok. z mgiem wczoraj zdjołem koło zakręciłem tarczą hamulcową i zaobserwowałem że w jedym miejscu obciera mi o klocek nie wiem czy tak powinno być czy może to świadczyć o krzywej piaście i czy to ewentualnie może być przyczyna wibracji jak ewentualnie samemu zdiagnozować maglownice.?pomocy bo juz niemam siły Dodam.jeszcze że występujajkaiej dziwne pojedyncze pukniecia i też nikt nie potrafi zdiagnozować co to ai przy przwjeżdzaniu przez nierówności czuć to bardzo na kierownicy różne szarbniecia kierownicJak przejeżdża m przez torowisko to tak chaľas jak by caľa zawiecha grała jak by miało sie coś urwaćJak przejeżdża m przez torowisko to tak chaľas jak by caľa zawiecha grała jak by miało sie coś urwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.