Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Wycie tylnego mostu 350z


kubak75
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie jestem świeży na forum. Posiadam nissana z 2004 wersja Europejska przebieg około 130tys km manual.

Mam problem Niedawno kupiłem 350z i teraz zwróciłem uwagę na wycie z okolic tylnego mostu powyżej prędkości 60km/h. Wymieniłem olej w tylnym moście na MOTUL GEAR COMPLETATION LS 75W140, jednak to nic nie zmieniło. W całym aucie słychać huczenie/wycie głównie z okolic tylnego prawego koła.

  Sprawdziłem opony micheliny z 2010r wyglądają ok.

Podnosiłem tył auta na lewarkach, obracałem tylnymi kołami  nie słyszałem żadnego zgrzytu ani chrobotania.

Dodatkowo od tego weekendu gdy przekroczę prędkość 80km i dodaje gazu słychać dodatkowo świszczenie z tylnego  prawego koła, gdy odpuszcze gaz znika by przy dodaniu go ponownie powyżej 80km/h znowu się pojawia.

 

Proszę o doradzenie co może być przyczyną, łożyska kół, przeguby, łożyska w moście??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobnie tylko z lewej strony. Ewidentnie łożysko tylniego koła w stanie agonalnym  :whistle:

 

Mówisz o świście powyżej 80km/h czy ogólnym "wyciu"?

Wiesz co Filip bardzo się zastanawiam czy to łożysko koła czy cały most jest do regeneracji. Olej go nie wyciszył nawet o decybel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyje od 80 w górę. Podczas jazdy bujnij autem lewo/prawo. U mnie ewidentnie łożysko pada bo gdy odelżone to robi sie ciszej. A dodam że mój ma przebieg 145k i od razu za 1 zamache wymieniam oba łożyska bo pewnie po jakimś czasie 2 by sie odezwało  :rolleyes2: Co do producenta to skłaniam się na SNR aczkolwiek kolega Sajmon_LP zakładał te dostępne na allegro NTY i twierdzi, że ograniają temat mimo że typowa chińszczyzna... Chociaż co w dzisiejszych czasach nie jest robione przez małe żółte rączki??  :rofl:

Edytowane przez filipm87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wyje od 80 w górę. Podczas jazdy bujnij autem lewo/prawo. U mnie ewidentnie łożysko pada bo gdy odelżone to robi sie ciszej. A dodam że mój ma przebieg 145k i od razu za 1 zamache wymieniam oba łożyska bo pewnie po jakimś czasie 2 by sie odezwało  :rolleyes2: Co do producenta to skłaniam się na SNR aczkolwiek kolega Sajmon_LP zakładał te dostępne na allegro NTY i twierdzi, że ograniają temat mimo że typowa chińszczyzna... Chociaż co w dzisiejszych czasach nie jest robione przez małe żółte rączki??  :rofl:

 

Robiłem tak jak mówiłeś lewo/prawo ale różnicy nie usłyszałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, pow 80km/h buczenie z tylu (ale równomiernie rozłożone) do tego od 170 do kagańca przechodzi to w silne wibracje (na hamulcowni). Opony nowe, gołym okiem na podwoziu niczego nie widać, pojade do wulkanizatora by mi wycentrowal koła i spytam sie czy wina nie leży po stronach kół. Łożyska czy wał moze kurcze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam podobnie, pow 80km/h buczenie z tylu (ale równomiernie rozłożone) do tego od 170 do kagańca przechodzi to w silne wibracje (na hamulcowni). Opony nowe, gołym okiem na podwoziu niczego nie widać, pojade do wulkanizatora by mi wycentrowal koła i spytam sie czy wina nie leży po stronach kół. Łożyska czy wał moze kurcze

 

 

A robiłes jak Filipm87 radził prawo/lewo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz po tym filmie poszedłem do garażu podniosłem, i przy drugiej metodzie sprawdzenia nie było żadnego luzu bocznego a przy kręceniu kołem słychać było jedynie szum tarczy o które ocierały klocki. W pon sprawdzę go  poniższym sposobem i jak coś po majówce trafi albo na łożyska albo na regeneracje wału

 

https://www.youtube.com/watch?v=LkbbP2WOcOM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ten do którego jeżdżę nie mógł, dlatego pojadę do innego.


Witajcie.

Łozyska wymienione na NTY, jest ciszej ale mam szyby i tylna klape do regulacji gdyż powyżej 120 słychać wyraznie szum wiatru lub opon ciezko powiedzieć. Natknał sie ktoś w necie na instrukcje regulcji połozenia/docisku szyb i klapy? Czy moze odwiedzić szklarza lub ASO.  Na "oko" szyby i klapa dobrze sa dopasowane wszystkie szczeliny równe brak jakichś anomali.

Edytowane przez kubak75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie gwizdac...taki urok tego auta. No chyba że naprawdę dmucha w ch...j ale jak wszystko spasowane to raczej regulacja nie pomoże. Ja po półrocznej przerwie jazdy nissane jak przesiadlem sie z e38 to doznałem szoku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi na to jak głośne a te auta w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas moje pierwszej przejażdzki Zetką w deszczową pogodę, hałas był na tyle wyraźny, że myślałem, że mam otwartą klapę i leje mi się do środka ;). Raczej nie poleciłbym tego auta osobom wrażliwym na hałas ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...