kubak75 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Witam Panowie jestem świeży na forum. Posiadam nissana z 2004 wersja Europejska przebieg około 130tys km manual. Mam problem Niedawno kupiłem 350z i teraz zwróciłem uwagę na wycie z okolic tylnego mostu powyżej prędkości 60km/h. Wymieniłem olej w tylnym moście na MOTUL GEAR COMPLETATION LS 75W140, jednak to nic nie zmieniło. W całym aucie słychać huczenie/wycie głównie z okolic tylnego prawego koła. Sprawdziłem opony micheliny z 2010r wyglądają ok. Podnosiłem tył auta na lewarkach, obracałem tylnymi kołami nie słyszałem żadnego zgrzytu ani chrobotania. Dodatkowo od tego weekendu gdy przekroczę prędkość 80km i dodaje gazu słychać dodatkowo świszczenie z tylnego prawego koła, gdy odpuszcze gaz znika by przy dodaniu go ponownie powyżej 80km/h znowu się pojawia. Proszę o doradzenie co może być przyczyną, łożyska kół, przeguby, łożyska w moście?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Mam podobnie tylko z lewej strony. Ewidentnie łożysko tylniego koła w stanie agonalnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 A propo, zmieniacie lozyska na OEM kiedy sie zuzywaja czy cos innego? Podobno szybka padaja, pewnie to samo badziewie co w MPS-ie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Mam podobnie tylko z lewej strony. Ewidentnie łożysko tylniego koła w stanie agonalnym Mówisz o świście powyżej 80km/h czy ogólnym "wyciu"? Wiesz co Filip bardzo się zastanawiam czy to łożysko koła czy cały most jest do regeneracji. Olej go nie wyciszył nawet o decybel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 (edytowane) U mnie wyje od 80 w górę. Podczas jazdy bujnij autem lewo/prawo. U mnie ewidentnie łożysko pada bo gdy odelżone to robi sie ciszej. A dodam że mój ma przebieg 145k i od razu za 1 zamache wymieniam oba łożyska bo pewnie po jakimś czasie 2 by sie odezwało Co do producenta to skłaniam się na SNR aczkolwiek kolega Sajmon_LP zakładał te dostępne na allegro NTY i twierdzi, że ograniają temat mimo że typowa chińszczyzna... Chociaż co w dzisiejszych czasach nie jest robione przez małe żółte rączki?? Edytowane 19 Kwietnia 2016 przez filipm87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 19 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2016 U mnie wyje od 80 w górę. Podczas jazdy bujnij autem lewo/prawo. U mnie ewidentnie łożysko pada bo gdy odelżone to robi sie ciszej. A dodam że mój ma przebieg 145k i od razu za 1 zamache wymieniam oba łożyska bo pewnie po jakimś czasie 2 by sie odezwało Co do producenta to skłaniam się na SNR aczkolwiek kolega Sajmon_LP zakładał te dostępne na allegro NTY i twierdzi, że ograniają temat mimo że typowa chińszczyzna... Chociaż co w dzisiejszych czasach nie jest robione przez małe żółte rączki?? Robiłem tak jak mówiłeś lewo/prawo ale różnicy nie usłyszałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mroczny Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ja mam podobnie, pow 80km/h buczenie z tylu (ale równomiernie rozłożone) do tego od 170 do kagańca przechodzi to w silne wibracje (na hamulcowni). Opony nowe, gołym okiem na podwoziu niczego nie widać, pojade do wulkanizatora by mi wycentrowal koła i spytam sie czy wina nie leży po stronach kół. Łożyska czy wał moze kurcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Ja mam podobnie, pow 80km/h buczenie z tylu (ale równomiernie rozłożone) do tego od 170 do kagańca przechodzi to w silne wibracje (na hamulcowni). Opony nowe, gołym okiem na podwoziu niczego nie widać, pojade do wulkanizatora by mi wycentrowal koła i spytam sie czy wina nie leży po stronach kół. Łożyska czy wał moze kurcze A robiłes jak Filipm87 radził prawo/lewo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 jak ktoś ma problem ze sprawdzeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Wiesz po tym filmie poszedłem do garażu podniosłem, i przy drugiej metodzie sprawdzenia nie było żadnego luzu bocznego a przy kręceniu kołem słychać było jedynie szum tarczy o które ocierały klocki. W pon sprawdzę go poniższym sposobem i jak coś po majówce trafi albo na łożyska albo na regeneracje wału https://www.youtube.com/watch?v=LkbbP2WOcOM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Nie prościej jechać do mechanika/serwisu? Skoro nie możesz namierzyć tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubak75 Opublikowano 12 Maja 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 (edytowane) Ten do którego jeżdżę nie mógł, dlatego pojadę do innego. Witajcie. Łozyska wymienione na NTY, jest ciszej ale mam szyby i tylna klape do regulacji gdyż powyżej 120 słychać wyraznie szum wiatru lub opon ciezko powiedzieć. Natknał sie ktoś w necie na instrukcje regulcji połozenia/docisku szyb i klapy? Czy moze odwiedzić szklarza lub ASO. Na "oko" szyby i klapa dobrze sa dopasowane wszystkie szczeliny równe brak jakichś anomali. Edytowane 12 Maja 2016 przez kubak75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Będzie gwizdac...taki urok tego auta. No chyba że naprawdę dmucha w ch...j ale jak wszystko spasowane to raczej regulacja nie pomoże. Ja po półrocznej przerwie jazdy nissane jak przesiadlem sie z e38 to doznałem szoku. Wcześniej nie zwróciłem uwagi na to jak głośne a te auta w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sp1N Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Podczas moje pierwszej przejażdzki Zetką w deszczową pogodę, hałas był na tyle wyraźny, że myślałem, że mam otwartą klapę i leje mi się do środka . Raczej nie poleciłbym tego auta osobom wrażliwym na hałas . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Jak ktoś chce bardziej cywilizowanego z komfortem to 370z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.