JACKO29 Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 Ile ja już razy podnosiłem lewarkami...czego to ludzie nie wymyślą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 12 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2018 a to po co dokładaja do bagaznika lewarek? żebys sobie dziure zrobił? Czy żeby dociążyc tył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Przy prawidłowym podłożeniu fabrycznego lewarka nic się nie pokrzywi. Warto natomiast uzbroić się w jakiś preparat do zabezpieczania podwozi (np.w sprayu), bo miejsce przyłożenia lewarka na progu jest tak skonstruowane, że istnieje szansa jego zarysowania lewarkiem w trakcie podnoszenia (próg wchodzi w wycięcie lewarka, gdzie metal trze o metal ). Wystarczy po wszystkim tam psiknąć zabezpieczeniem, by ewentualnie goła blacha nie kusiła rudej i gra gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aaliyah Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Kolego Jacko29 tylko te info odnosnie wyginania nadwozia to Ty sam na forum umiesciles wstawiles nawet film na jednym z tematow dokladnie ukazujacy co sie dzieje podczas takiego unoszenia. Link doc tematu:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/107084-lewarek-możecie-coś-polecić/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Musiałbyś zostawić tak podniesione auto (czyli punktowo na podnośniku) na długi czas żeby miało to jakiś niekorzystny wpływ na pojazd (np.pęknięcie szyby przedniej w wyniku naprężeń nadwozia). I to wcale nie jest powiedziane, że tak by było. Dzisiejsze samochody osobowe mają nadwozie samonośne (czyli bez sztywnej ramy), które może, a nawet z całą pewnością wygina się na wertepach. Jednak miejsca, gdzie podkłada się lewarek są wzmacniane więc bez obaw, nic się nie stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 na filmie klapa się nie zamyka na wygięciu auta. Ale to chyba nie znaczy że auto się wygina. MOże tylko klapa ? Poza tym ile razy w życiu miałeś taką sytuację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Oj wygina się, wygina. Jeszcze raz napiszę, że taki urok konstrukcji samonośnej nadwozia, że nie jest sztywne tylko w pewnych granicach pracuje i jest to całkowicie normalne. Jednocześnie podnoszenie na lewarku jest bezpieczne dla całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 17 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2018 Czyli gumowa konstrukcja - opisy zgadzaja się z tematem przewodnim - gumy na lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MMarcin76 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Czy ktoś z was może podać z jaką siłą należy dokręcać felgi aluminiowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 (edytowane) Wg mnie nie powinno być jakieś różnicy w porównaniu ze stalowymi. Najprawdopodobniej w zakresie typowych momentów felga nie odkształci się pod nakrętkami na tyle by to miało jakieś znaczenie. Ja bym kręcił tak samo. Ale to tylko moje takie gdybanie i na wszelki wypadek zalecałbym ostrożność a nie ma gdzieś w instrukcji takich rzeczy? Strzelam: 115 Nm Edytowane 5 Kwietnia 2018 przez tomkek1912 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2018 Trzeba mieć jeszcze klucz. I nie taki za 99 zł z A. A ja dzis miałem do zastanowienia. Auto odebrałem na letnich. Przebyłem na nich 3k km. Dzis przygotowałem sie do wymiany z zimówek. Mierzę ciśnienia a to w każdym kole po 2,5 .( 18ki) - czyli 2,3 i 2,1. Ale przeciez komputer by wykrył niewłaściewe ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Komputer wykrywa tylko za niskie ciśnienie.Ja kiedyś nie mogłem skasować błędu od opon i nabiłem 3.8at.Tak z ciekawości przejechałem się kilkaset metrów.Nic czujniki nie pokazały,jedynie skasował się błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pontiak Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Pamiętaj też o tym, że ta wartość może delikatnie skakać tj. z 2.2 do.2.3 .2.4 chodzi tu o temperaturę opony bynajmiej u mnie tak jest ale nigdy ci system nie pokaże błędu jak tu Jacko29 wspomniał gdy ciśnienie jest większe niż zadane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Na to też zwróciłem ostatnio uwagę. Na a4na zimówkach cismieneie poszło na 2,5. Natomiast w zimie prawa tylna wiecznie jest na o,1 mniej . Chyba że mocno dogrzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aaliyah Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Takie male pytanko. Chce zalozyc tylne kola na przod bo sa ladniejsze. Czy musze cos programowac z czujnikami czy przy kazdym kole sa osobne odbiorniki i nic nie trzeba robic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2018 Nie musisz.Powinny zagrać bez problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 A jaki index nośności i prędkości mają fabryczne opony na 19"? W instrukcji hahahaha - nic nie znalazłem na ten temat. Opony są u wulkanizatora, a muszę kupić w tym roku nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 2 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2018 Pisałem juz kiedyś że w instrukcji nic szczegółowego o oponach nie piszą. Ale kupując zimówki w naszym rozmiarze - od razu miałem znaczek SUV . Druga uwaga. tata ma starego pługa dizla. i tam ma indeks prędkości W. ( w instrikcji ). We fiacie miałem W. ( w instrukcji ) . Więc tego bym sie trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.